رفتن به مطلب

اولین اسمارتفون تیزنی دارای چیپ ست اکسینوس ۴ است


ارسال های توصیه شده

114.jpg

بسیاری از علاقمندان به دنیای اسمارت فون منتظر معرفی اولین تلفن همراه با سیستم عامل تیزن هستند. این محصول به گفته یکی از مسئولین سامسونگ احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی خواهد شد. براساس تصویر و اطلاعاتی که به تازگی بدست آمده این اسمارت فون به احتمال فراوان دارای صفحه نمایش ۷۲۰p و چیپ ست اکسینوس ۴ است.

 

TechTastic با بدست آوردن اطلاعاتی از سامسونگ و اسمارت فون های تیزنی که در آینده معرفی خواهد شد، متوجه شد که در این محصولات تنها از دو چیپ ست Exynos 4212 و Exynos 4412 استفاده شده است.

Schermafbeelding-2013-06-17-om-18.18.45-610x215.png

این تراشه ها دارای ۲ و ۴ هسته Cortex-A9 با کلاک اسپید ۱.۴ و ۱.۶ گیگاهرتزی هستند و از جی پی یو مالی ۴۰۰ بهره می برند. این بدان معناست که Samsung I8805 Redwood که احتمالا اولین اسمارتفون تیزنی بازار است، در بخش سخت افزاری به پای پرچمدار اندرویدی این شرکت گلکسی اس ۴ نمی رسد (البته بحث بازدهی موضوع دیگری است). دیگر محصول تیزنی I8800 Melius خواهد بود. نظر شما در مورد استفاده از این چیپ ست ها در اولین اسمارت فون های تیزنی چیست؟

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...