رفتن به مطلب

طرح تجاری فارلز در ناحیۀ لندن


ارسال های توصیه شده

پروژه اجرایی فارلز در لندن توسط شرکت انگلیسی‌ Stanhope و شرکت تجاری چینی‌ ABP به منظور باز زنده سازی جنبه‌ تاریخی عرشۀ رود لندن به فضایی پر رونق و ناحیه‌ای تجاری و چندعملکردی اجرا خواهد شد.

 

معامله‌ای که یکی‌ از اولین سرما‌یه گذاری‌های یک موسسه چینی‌ در ناحیۀ بازار لندن است، به عنوان زمینه‌ای برای موسسات مالی، تکنولوژیک و دانش محور به منظور پایه گذاری تجارت خود و تاسیس فروشگاه هایی در انگلستان و اروپا می‌‌باشد.

 

پروژۀ اجرا شده توسط بالاترین قدرت اجرایی لندن که در قلب عرشۀ ناحیۀ سرمایه‌گذاری شده قرار دارد با یک بیلیون پوند سرما‌یه نهایتاً ۳۵ هکتار سایت در عرشۀ رویال آلبرت را به بیش از ۳.۲ میلیون فوت مربع از بالاترین سطح کیفی‌ کار تبدیل می کند. فروشگاه‌های زنجیره‌‌ای کوچک و فضاهای فراغتی مشتمل بر ۲.۵ میلیون فوت مربع فضاهای اداری اولیه به منظور ساختن کامل ناحیۀ ۲۴.۷ در مسیر جریان آب لندن تا سال ۲۰۲۲ می‌‌باشد.

avenue%20camper%20store%201.jpg

 

پس از پایان، سایت اسکلۀ آلبرت یکی‌ از بهترین حلقه‌های حمل و نقل را با دسترسی‌ سریع به مرکز و غرب لندن از طریق یک ایستگاه متقاطع که در سال ۲۰۱۸ ساخته می‌‌شود، خواهد داشت. همچنین از نزدیکی‌ مناسب به دانشگاه شرقی‌ لندن و فرودگاه شهر، فراهم شدن ارتباط مستقیم به مقاصد اصلی‌ تجاری اروپا بهره می‌‌برد.

 

فاز اول حداقل شامل ۶۰۰۰۰۰ فوت مربع بسیار بهره‌مند از فضاهای اداری‌ای است که غالباً توسط شرکت‌های چینی‌ نمایش داده می‌‌شوند و مشتمل بر مهمترین بانک‌های برخی‌ کشورها می‌‌باشد. پیش بینی‌ می‌‌شود که اولین ساکنان در سال ۲۰۱۷ به این ناحیه منتقل می‌‌شوند.

آقای ژو، رئیس ABP گفته است: من بسیار خوشحال و مفتخرم که شرکتم (ABP) برای اجرای اسکلۀ رویال با بزرگترین قدرت اجرایی لندن به چنین توافقی رسیده است.

avenue%20camper%20store%202.jpg

 

این پروژه برای اقتصاد چین و انگلستان بسیار معتبر خواهد بود.

هدف من توسعه ناحیه‌ای تجاری در سطح بین‌المللی است که در ابتدا تجار آسیایی را به منظور کمک به آنها برای تضمین ایمنی در لندن هدف قرار می دهد. این امر جهت کارهای تجاری‌ای است که در چین به عنوان دروازه‌ای هم برای ‌انگلستان و هم بسیاری از اقتصاد‌های بزرگ اروپایی است. برنامۀ ما قدرت بخشیدن به تجارت بین غرب و شرق است که شغل‌های محلی جدیدی را فراهم کنند و دارای منفعت برای کلّ اقتصاد لندن و ‌انگلستان باشد.

 

avenue%20camper%20store%203.jpg

 

 

 

 

منبع: سایت خبری معماری نیوز - ترجمه: نوید قمصری

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...