رفتن به مطلب

خودرویی که فکر راننده را می خواند


ارسال های توصیه شده

ایده های خودروهای که قرار است در آینده سوار بر آن ها باشیم همیشه با موتورهای الکتریکی یا سازگاری با محیط زیست همراه است همچنین در برخی موارد نیز خودروهای پرنده رونمایی می شوند اما در میان همه این ایده ها گاهی نیز می توان موارد بسیار متفاوتی را پیدا کرد.

 

"لن کتل" فردی است که یک خودروی بسیار عجیب به نام "تانجنت" را طراحی کرده است. این خودرو از زاویه های بسیار زیادی با خودروهای امروزی و حتی خودروهایی که در حد طرح هستند فرق می کند.

 

1208512_307.jpg

 

"تانجنت" خودرویی است که می تواند ذهن راننده خود را خوانده و با توجه به افکاری که در ذهن او می گردد خودرو را کنترل یا حتی سیستم های داخلی آن را تنظیم کند. این خودرو به نوعی دارای یک عامل یادگیرنده است که می تواند پس از چند ساعت رانندگی راننده خود را بشناسد.

 

این خودرو می تواند سبک رانندگی، نوع تنظیمات مخصوص و یا هر مورد دیگر را تنها از روی امواج مغز خوانده و آنها را به دستورات قابل فهم برای خودرو تبدیل می کند. طراحی این خودرونیز دارای بدنه ای بسیار جالب با آیرودینامیک بالاست.

 

این خودرو هنوز در حد طرح باقی مانده است ولی در صورتی که بر روی آن تحقیقات گسترده صورت بگیرد می تواند به عنوان یک نمونه بارز از خودروهایی که واقها می توانند در آینده به درد انسان ها بخورند باشد.

 

 

1208513_494.jpg

 

1208514_655.jpg

 

1208515_779.jpg

 

1208511_321.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...