رفتن به مطلب

کدام شرکت تکنولوژی در آمریکا از همه محبوب تر است؟اپل یا گوگل؟


ارسال های توصیه شده

شاید برای شما هم جالب باشید بدانید در حال حاضر کدام شرکت تکنولوژی در آمرکیا از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

در یک نظر سنجی که توسط Washington Post-ABC News انجام شده گوگل توانسته با کنار زدن رقیبانی مانند اپل و کمپانی‌های مالک صفحات اجتماعی در رتبه اول بایستد. در این نظر سنجی 82 درصد از کسانی که توسط تلفن موبایل و خط ثابت در مورد شرکت مورد علاقه آن‌ها سوال شده به گوگل رای دادند.

Capture123.JPG

بعد از آن اپل با 74 درصد از جواب‌ها برای آیفون و آی‌پد خود در رتبه دوم ایستاده است. در رتبه بعدی یکی از پرطرفدارترین صفحات اجتماعی با 58 درصد از جواب‌ها قرار دارد. این آمار و ارقام همانند سال گذشته است و نشان دهنده این است که مردم آمریکا نظرشان در مورد شرکت‌های تکنولوژی تغییر نکرده است.

این نظر سنجی از تاریخ 29 مه تا 2 ژوئن انجام شده و حاشیه ضریب خطای آن نیز 3.5 درصد است. در سال گذشته 81 درصد از کسانی که زیر 30 سال بودند به اپل به عنوان شرکت محبوب خود رای دادند که این میزان برای افراد زیر 30 سال به 71 درصد کاهش داشته و به نظر می‌آید اپل محبوبیت خود را در بین جوانان از دست داده است و نیاز به ارائه محصولات جدیدی مانند iWatch دارد. منبع: washingtonpost

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...