رفتن به مطلب

JK Shin : هفته آینده فروش گلکسی اس ۴ از مرز ۱۰ میلیون میگذرد


ارسال های توصیه شده

همانطور که انتظار می رفت استقبال از اسمارت فون گلکسی اس ۴ سامسونگ بسیار زیاد است و شاید در این زمینه تنها اسمارت فون آیفون اپل باشد که تا به این حد و شاید بیشتر مورد استقبال مردم قرار می گیرد. قبلا خبری منتشر شد که براساس آن فروش نسل چهارم اسمارت فون های گلکسی اس به فروش ۶ میلیون عددی تنها در دو هفته اول از زمان عرضه آن رسیده و در این بخش رکورد نسخه قبلی خود یعنی اس را شکسته است.

 

انتظار می رود که در این هفته فروش این اسمارت فون سامسونگ از مرز ۱۰ میلیون بگذرد که آماری خیره کننده به حساب می آید. JK Shin مدیرعامل سامسونگ این موضوع را اعلام کرده است.

 

ما مطمئن هستیم که فروش اس ۴ در هفته آینده از مرز ۱۰ میلیون خواهد گذشت. سرعت فروش این اسمارت فون بسیار بیشتر از نسخه قبلی یعنی اس ۳ می باشد. ۵۰ روز طول کشید تا فروش گلکسی اس ۳ از مرز ۱۰ میلیون اسمارت فون بگذرد. اس ۴ اولین محصول سامسونگ خواهد بود که در کمتر از یک ماه به عدد ۱۰ میلیون در بخش فروش می رسد.

 

علاوه بر این، براساس گزارش Korea Times ادعا شده که JK Shin تایید نموده که صفحه نمایش گلکسی نوت ۳ سایزی ۵.۹ اینچی خواهد داشت.

 

منبع :http://hellosmartphone.wordpress.com/2013/05/21/jk-shin-%d9%87%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%db%b4-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%b1%d8%b2-%db%b1%db%b0-%d9%85%db%8c/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...