رفتن به مطلب

ایجاد تغییرات در چارت مدیریتی نواندیشان


ارسال های توصیه شده

بعد از گذشت 2 سال از ایجاد چارت و ساختار مدیریتی نواندیشان با توجه به نیازهای جدید انجمن و در جهت بهینه کردن سیستم مدیریتی تغییراتی در این چارت داده شده است. به این ترتیب شرح وظايف مديريتي برخي تالارها فرق کرده است. شرح وظايف مديران تالارهاي عمومي و تخصصي تفکيک شده و براي تالارهاي تخصصي پرکاربر هئيت مديره تشکيل شده و همکار تالار براي اين تالارها تعريف شده است که در حال حاضر فعلا 3 تالار مکانيک, معماري و صنايع داراي هيئت مديره هستند .
اعضای هیئت مدیره که بین 5 تا 7 نفر هستند توسط مدیران ارشد انتخاب میشوند و از بین همین اعضا با رای گیری مدیر و همکار تالار برای این تالارها تعیین میشود.(رای گیری در شرایط معمول هر شش ماه یکبار انجام میشود.)
در این چارت عنوانهای مدیر روابط عمومی تالار و مدیربخش به مسئول روابط عمومی تالار و مسئول بخش تغییر پیدا می کند که توسط مدیران تالارهای تخصصی پرکاربر به مدیران ارشد معرفی میشوند. این گروه دیگر دسترسی به تالار گفتگوی مدیران ندارند. عنوان مدیراجرایی تالار نیز از چارت حذف می شود..هریک از اعضای هیئت مدیره میتوانند مسئول نیز باشند.(اعضای هیئت مدیره هیچ آیکنی ندارند)
با توجه به این چارت تالارهای دارای هیئت مدیره تنها دارای یک مدیر و همکار تالار هستند و سایر تالارها حداکثر یک مدیرخواهند داشت.
لذا عنوان تعدادی از مدیران بعضی از تالارها که بیش از حداکثر تعیین شده باشند گرفته شده و با هماهنگی های انجام شده عنوان جدید مسئول همکاری خواهند داشت
همچنین از این به بعد امتیاز مدیریتی مدیران براساس معیارهای تعیین شده پایین اواتار هر مدیری نمایش داده خواهد شد

  • Like 22
لینک به دیدگاه
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...