رفتن به مطلب

۱۰ میلیون گلکسی اس ۴ در پایان این ماه در ۵۰ کشور دنیا توزیع می شود


ارسال های توصیه شده

020-sammysung_full_600.jpg

در پایان ماه جاری میلادی قرار است سامسونگ پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس ۴ را روانه بازارهای مختلف کند. Samsung Galaxy S4 در ابتدا قرار است در ۵۰ کشور مختلف عرضه شود. به گفته منابع تامین کننده قطعات این اسمارت فون، نزدیک به ۱۰ میلیون عدد از این دستگاه در ماه اول عرضه می شود.

 

تقاضای ۱۰ میلیون در ماه اول برای این اسمارت فون تقریبا تضمین شده است و این تعداد احتمالا در سه ماهه اول به ۳۰ میلیون عدد خواهد رسید. با توجه به وجود ویژگی هایی قابل توجه برروی این اسمارت فون، انتظار می رود که این مدل بیشتر از نسخه قبلی (گلکسی اس ۳) مورد استقبال قرار گیرد. همچنین اعلام شده که در سه ماهه دوم از زمان عرضه، این دستگاه حدود ۶.۵ میلیون عدد فروش داشته باشد.

 

برخلاف HTC One که بدلیل مشکلاتی در تامین قطعات با تاخیر در عرضه مواجه شد، این اسمارت فون سامسونگ به این دلیل که خود سامسونگ بعضی از قطعات آن را تامین می کند (مانند پروسسور، پنل صفحه نمایش، مموری و سنسورهای تصویر) احتمالا با مشکلی در عرضه و تقاضای بالا مواجه نخواهد شد.

 

البته تنش میان دو کشور کره شمالی و کره جنوبی نگرانی هایی را ایجاد کرده است ولی با توجه به اینکه سامسونگ در کشورهای چین و ویتنام هم دارای تاسیسات و کارخانه های تولیدکننده قطعات می باشد، میتواند از آنها در زمان مورد نیاز استفاده کند.

 

منبع :http://hellosmartphone.wordpress.com/2013/04/20/%db%b1%db%b0-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%db%b4-%d8%af%d8%b1-%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1/a

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...