رفتن به مطلب

دانلود S Voice جدیدِ گلکسی اس ۴


ارسال های توصیه شده

s-voice-gs4-650x433.jpg

دست‌اندرکاران سایت سام‌موبایل تعدادی از اپلیکیشن‌های «گلکسی اس ۴» را برای علاقه‌مندان منتشر کرده‌اند تا پیش از آنکه این اسمارت‌فون را ببینیم، بتوانیم نگاهی به اپ‌های آن بیندازیم. یکی از این اپ‌ها نسخه جدید S Voice است. این نرم‌افزار که نخستین بار با گلکسی اس ۳ معرفی شد، اپلیکیشنی شبیه Siri است که نوعی دستیار صوتی برای گوشی شما به شمار می‌رود.

 

با استفاده از اپ S Voice شما می‌توانید کارهایی نظیر: تماس گرفتن، یادداشت کردن، زمان‌بندی ملاقات‌ها و کارها، تنظیم زنگ‌های یادآور و آگاهی پیدا کردن از وضعیت آب‌وهوا را با استفاده از فرمان‌های صوتی انجام دهید. البته این اپ هنوز در دست Vlingo (درواقع Nuance) است و مسلماً مانند جستجوی صوتی گوگل نخواهد بود. به هر حال، چنانچه دوست دارید که با گوشی‌تان صحبت کنید و نسخه‌های قبلی S Voice به کارتان آمده، می‌توانید نسخه جدید را هم امتحان کنید.

 

چنانچه نسخه جدید این اپ را بر روی گلکسی اس ۳ نصب می‌کنید، این نرم‌افزار باید بر روی S Voice فعلی‌تان نصب شود. اگر هم پس از استفاده از نسخه جدید به این نتیجه رسیدید که از آن خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید با آن‌اینستال کردن آپدیت مربوطه از Application manager، به نسخه استوک نرم‌افزار بازگردید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

* فایل apk بر روی گلکسی اس ۳ و Nexus 4 کار می‌کند.

 

منبع:http://hellosmartphone.wordpress.com/2013/04/20/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-s-voice-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d9%90-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%db%b4/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...