رفتن به مطلب

شایعه: «گلکسی تب ۳ پلاس» با صفحه amoled در راه است


ارسال های توصیه شده

tab771.png

به گفته یکی از منابع خبری SamMobile، سامسونگ سرگرم کار بر روی یک تبلت رده‌بالا است که از صفحه‌نمایش Super AMOLED با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. ظاهراً این محصول، «گلکسی تب ۳ پلاس» است.

 

از آنجا که سامسونگ بازخوردهای مثبتی را در مورد پنل‌های AMOLED دریافت کرده است، این منطقی به نظر می‌آید که بخواهد تبلتی با این نوع صفحه‌نمایش و با اندازه بزرگ‌تر را به بازار عرضه کند. سامسونگ می‌تواند با‌ انجام این کار و ساخت یک تبلت باکیفیت به رقابت با محصولاتی مانندXPERIA Tablet Z و آی‌پد اپل بپردازد. البته منبع خبری سام‌موبایل از بابت اندازه تبلت در دست ساخت مطمئن نیست، ولی احتمالاً اندازه آن ۱۰.۱ یا ۱۱.۶ اینچ خواهد بود. در حال حاضر، سامسونگ چندین نمونه اولیه از این محصول را ساخته که اندازه آن‌ها با هم متفاوت است.

 

دو سال پیش بود که سامسونگ گلکسی تب ۷.۷ اینچ را معرفی کرد. این تبلت از صفحه‌نمایش Super AMOLED Plus بهره می‌بُرد و بسیاری از کاربران، این محصول را به دلیل صفحه‌نمایش باکیفیت‌اش بهترین تبلت موجود در بازار می‌دانستند و هنوز هم می‌دانند. ظاهراً این‌بار سامسونگ قصد دارد که سری گلکسی تب را به سطحی بالاتر ببرد تا بتواند بهتر با تبلت‌های اپل و سونی رقابت کند. البته سامسونگ چندی پیش Nexus 10 را با صفحه PLS TFT و وضوح ۲۵۹۲ در ۱۹۳۶ پیکسل به بازار عرضه کرده بود که این تبلت در میان محصولات مشابه به‌خوبی درخشید.

 

منبع آگاه در ادامه اعلام کرده که سامسونگ از پردازنده‌های Exynos 5 در سری جدید تبلت‌های رده‌بالای‌اش استفاده خواهد کرد. «گلکسی تب ۳ پلاس» احتمالاً در IFA 2013 به‌همراه «گلکسی نوت ۳» به نمایش در خواهد آمد.

 

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...