رفتن به مطلب

تست باتری گلکسی اس 4 و مقایسه آن با دیگر گوشی‌ها


Arpak

ارسال های توصیه شده

گلکسی اس 4 از نظر اندازه مانند گلکسی اس 3 است و تنها تفاوت این است که گلکسی اس 4 نازک‌تر است، فرق دیگر در قسمت باتری این دو گوشی است که باتری گلکسی اس 4 ظرفیت 2600 میلی آمپر دارد که 500 میلی‌آمپر از باتری گلکسی اس 3 بیشتر است. اما توجه کنید که این باتری پرظرفیت اول از همه باید از صفحه نمایش بسیار با کیفیت فول اچ دی و دوم از 4 هسته اضافی پشتیبانی کند.

6.jpg

سایت GSMArena که در زمینه بنچ مارک گرفتن بسیار فعال است، تست باتری این گوشی را گرفته و آن را با برادر بزرگ خودش یعنی گلکسی اس 3 و دیگر رقبا مقایسه کرده است، این نکته باید ذکر شود که در اینجا از گلکسی اس 4 مدل I9505 استفاده شده که پردازنده آن Snapdragon 600 4 هسته‌ای است و Exynos 5 Octa نیست. (برای بازار ایران گلکسی اس 4 با پردازنده 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa ارائه خواهد شد.)

در تست اول صفحه نمایش خاموش بوده و از پردازنده بیکار بوده است، طبق انتظار در اینجا گلکسی اس 4 توانسته گلکسی اس 3 را شکست دهد. در اینجا باتری گلکسی اس 4، 3 ساعت 30 دقیقه پاسخگو بوده، اما باتری Xperia Z در اینجا توانسته 2 ساعت بیشتر دوام بیاورد.

1.JPG

در زمینه وبگردی باتری گلکسی اس 4، 8 ساعت و 42 دقیقه را پشتیبانی کرده است که این مدت زمان 2 ساعت از گلکسی اس 3 بیشتر بوده است، نکته جالب اینجا است که HTC One با باتری کم ظرفیت‌تر و LCD کوچکتر 1 ساعت بیشتر دوام آورده است.

2.JPG

در قسمت پخش ویدئویی گلکسی اس 4 با صفحه نمایش بسیار با کیفیت خود توانسته تا 10 ساعت از پخش ویدئو را پشتیبانی کند که برای این صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی زمان بسیار خوبی است.

3.JPG

اگر بخواهیم در مورد باتری گلکسی اس 4 بدون مقایسه با گوشی‌های دیگر نظر بدهیم باید بگوییم به تنهایی این باتری بسیار مناسب است و در تست‌ها توانسته تا 63 ساعت دوام بیاورد. این باتری حتی اگر شما یک کاربری بسیار حرفه‌ای باشید که از گوشی بسیار زیاد کار می‌کشید می‌تواند یک روز کامل را برای شما پاسخگو باشد.

4.jpg

علاوه بر این سامسونگ لوازم جانبی مفیدی را به همراه گوشی ارائه خواهد کرد که به کمک باتری خواهند آمد به طور مثال یک کاور پشتی است که توسط آن بدون سیم گوشی شارژ می‌شود و مورد دیگر یک شارژر است که برای باتری دوم گوشی استفاده می‌شود. منبع: GSMArena

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...