رفتن به مطلب

اپل و آیفون با صفحه نمایش خمیده


ارسال های توصیه شده

به نظر می‌آید بازار صفحات نمایش خمیده در حال داغ شدن است و شاید مانند امسال که شاهد حضور صفحات نمایش فول اچ دی در موبایل‌ها بودیم، یک یا دو سال دیگر شاهد حضور گوش‌هایی با صفحه نمایش خمیده باشیم.

خبرهایی رسیده که اپل به دنبال ثبت یک پتنت برای آیفون است که با این پتنت می‌تواند آیفونی با صفحه نمایش خمیده بسازد که در اینجا صفحه نمایش به دور گوشی پیچیده شده و تمام دکمه‌های فیزیکی حذف خواهند شد.

درخواست ثبت این پتنت نشان می‌دهد که اپل به دنبال ساخت نسل جدیدی از صفحات نمایش است که لازم نیست مانند صفحه نمایش‌های کریستال مایع امروزی تخت و سفت و سخت باشند.

Apple.png

همانطور که در شکل مشاهده می‌کنید این پتنت که اپل به دنبال ثبت آن است باعث می‌شود آیفون شبیه یک لوله استوانه‌ای شکل بشود که در اطراف این لوله صفحه نمایش و در داخل آن نیز باتری و بورد و چیپ ست قرار دارند، بنابراین آیفون در اینجا تنها در یک سمت، صفحه نمایش نخواهد داشت و از تمام اطراف این لوله استوانه‌ای می‌توان به عنوان صفحه نمایش استفاده کرد. اپل برای ثبت این اختراع از سپتامبر 2011 (شهریور 1390) اقدام کرده است و مانند دیگر کمپانی‌ها به طور قطع به یقین طرح‌های نهایی که قصد تولید آن‌ها را خواهد داشت را برای این ثبت اختراع رو نکرده است. همچنین اپل هنوز در این مورد هیچ اظهار نظری نکرده است. شما چه فکر می‌کنید، آینده صفحه نمایش‌های خمیده در دست کدام کمپانی خواهد بود؟ منبع: Associated Press

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...