رفتن به مطلب

تصاویری از نمایشـگاه خـودروی ژنـو 2013


Mr.101

پست های پیشنهاد شده

نمایشگاه ژنو امسال جایگاهی برای معرفی خودروهای عجیب، قدرتمند و فوق العاده است. در نمایشگاه امسال دو مدل مک لارن P1 و فراری Enzo معرفی شده و همچنین مدل های تازه مانند تویوتا GT86 ، لکسوس IS300h ، کوروت کانورتیبل و مرسدس بنز C63 AMG 507 به نمایش گذاشته شده اند. رولز رویس، لامبورگینی، پورشه، آلفا رومئو و شورلت نیز برترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان از این نمایشگاه گذاشته اند. با نگاهی به تصاویری که در این تاپیک گردآورده ایم، گوشه هایی از این نمایشگاه را بطور مجازی مشاهده می کنید ...

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_01.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_02.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_03.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_04.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_05.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_06.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_07.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_08.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_09.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_10.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_11.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_12.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_13.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_14.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_15.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_16.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_17.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_18.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_19.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_20.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_21.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_22.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_23.jpg

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_24.jpg

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_25.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_26.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_27.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_28.jpg

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_29.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_30.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_31.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_32.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_33.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_34.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_35.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_37.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_36.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_38.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_39.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_40.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_42.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_41.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_43.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_44.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_45.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_46.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_47.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_48.jpg

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_49.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_50.jpg

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_51.jpg

 

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_52.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_53.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_54.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_55.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_56.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_57.jpg

 

 

GenevaMotorShow2013_Persian-Star.org_58.jpg

لینک ارسال
سلام

ممنون ازت... خیلی عالی بود.

فقط یه چیری قرار بود که منصوری هم خودروش امسال معرفی بشه... ولی مثل اینگه خبری نیست؟؟ شما چیزی نشنیدید.؟

 

هنوز خبرای تکمیلی ازش ندارم راستش چون تازه افتتاح شده اگه از جزئیاتش خبری به دست اومد میزنم:w16:

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013: بعد از معرفی استینگری کوپه حالا نوبت به مدل کانورتیبل آن رسیده که برای نخستین بار در ژنو امسال رونمایی شد؛ خودرویی که تنها تفاوتش با مدل کوپه در حذف ورودی هوای بالای گلگیرهای عقب و انتقال آنها به زیر بدنه خلاصه می شود . . .

chevrolet-corvette-convertible-07-500x331.jpgChevrolet Corvette Stingray Convertible

 

رونمایی استینگری کوپه در نمایشگاه دیترویت امسال در اولین ماه سال 2013 محقق شد، بفاصله چند هفته بعد شورولت اولین نسخه تولیدی آنرا در حراجی با قیمت 1.4 میلیون دلار فروخت و حالا می بینیم که به فاصله کوتاهی مدل کانورتیبل استینگری هم معرفی شده؛ اقدامی که می توان آنرا به توجه هرچه بیشتر آمریکایی ها به بازارهای روبه رشد اروپایی تفسیر نمود.

image000162-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-05-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-04-150x100.jpg

chevrolet-corvette-convertible-03-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-06-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-07-150x100.jpg

chevrolet-corvette-convertible-09-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-08-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-12-150x100.jpg

chevrolet-corvette-convertible-10-150x100.jpg chevrolet-corvette-convertible-01-150x100.jpg image000112-150x100.jpg

 

سقف سافت تاپ این خودرو را که در 21 ثانیه باز می شود، می توان حداکثر تا سرعت 48 کیلومتر برساعت باز یا بسته کرد. همچنین برای کاهش صدای این سقف در سرعت های بالا، شورولت از سه لایه ضخیم پارچه ای در ساخت آن استفاده کرده است. در قسمت فنی استینگری کانورتیبل هیچ تفاوتی با مدل کوپه نداشته پس یعنی همان موتور LT1 GM V8 با حجم 6.2 لیتر و 450 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور در زیر کاپوتش قرار داشته که استینگری را تبدیل به قدرتمندترین کوروت تولیدی تاریخ کرده است.

Chevrolet-Corvette_C7_Stingray_Convertible_2014_1024x768_wallpaper_0e-150x100.jpg Chevrolet-Corvette_C7_Stingray_Convertible_2014_1024x768_wallpaper_0f-150x100.jpg Chevrolet-Corvette_C7_Stingray_Convertible_2014_1024x768_wallpaper_10-150x100.jpg

Chevrolet-Corvette_C7_Stingray_Convertible_2014_1024x768_wallpaper_11-150x100.jpg Chevrolet-Corvette_C7_Stingray_Convertible_2014_1024x768_wallpaper_12-150x100.jpg Chevrolet-Corvette_C7_Stingray_Convertible_2014_1024x768_wallpaper_13-150x100.jpg

 

علاوه بر گیربکس شش سرعته با قابلیت تعویض از پشت فرمان مشتریان می توانند سفارش گیربکس هفت سرعته دستی TREMEC مجهز به سیستم Active Rev Matching را نیز سفارش دهند که راننده به کمک نمایشگر آن می تواند از زمان دقیق تعویض ها خبردار شود. خط تولید این محصول از اواخر سال 2013 میلادی شروع به کار می کند.

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013 : آخرین ورژن از سوپراسپرت اسپانیایی لباسی از کربن برتن دارد .

image000131-500x320.jpgGTA Spano

 

این مدل در حالی

دوباره در ژنو برروی صحنه رفت که هنوز برروی خط تولید نرفته است ، اما گویا بعد از این رونمایی به استقبال ماجراجویی در خیابان ها می رود و سفارشات به دست مشتریان خواهد رسید . لباس فیبرکربنی با رگه های طلایی رنگ تزئین شده است .

در ساخت این خودرو از سبک ترین مواد بهره گرفته شده است بطوریکه شاهد استفاده از سقف تمام شیشه ای و شاسی ای از کربن ، تیتانیوم و کولار هستیم . GTA Spano به یک موتور 8.4 لیتری V10 با قدرت 900 اسب بخار مجهز شده است که بوسیله ی یک جعبه دنده ی 7 سرعته سکوئنشنال به صورت دستی یا اتوماتیک قدرت را منتقل می کند .

image000131-150x100.jpg image000151-150x100.jpg image000141-150x100.jpg

image000161-150x100.jpg image000181-150x100.jpg image000171-150x100.jpg

image000191-150x100.jpg image000201-150x100.jpg image000211-150x100.jpg

image000101-150x100.jpg image000111-150x100.jpg image00012-150x100.jpg

 

تعداد 99 دستگاه از این گاوباز اسپانیایی به خیابان ها روانه می شود . همچون نمایشگاه ژنو 2012 ، علاوه بر مدل تمام کربنی از مدل معمولی نیز رونمایی شد .

image000014-150x100.jpg image000044-150x100.jpg image000053-150x100.jpg

image000034-150x100.jpg image000064-150x100.jpg

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013: رسیدن به جشن 45 سالگی ایتال دیزاین بهانه خوبی دست طراحان آن داد تا از خودرویی عجیب و غریب با نام پارکور رونمایی کنند؛ محصولی که هنوز هم کسی نمی داند باید آنرا در کدامیک از کلاس های خودرویی جای داد . . . !

italdesign-giugiaro-parcour-15-500x333.jpgItalDesign Giugiaro Parcour

 

پارکور که بر پلت فرم لامبورگینی گالاردو ساخته شده و حتی پیشرانه 550 اسبی V10 آنرا در سینه دارد، به رینگ های عظیم 22 اینچی مجهز شده؛ یعنی احتمالا باید به فکر رفتن به مسیرهای آفرود هم بود! این هیولای با سیستم محرکه AWD می تواند در کمتر از 3.6 ثانیه خود را ازحال سکون به سرعت 100 کیلومتر برساعت برساند.

italdesign-giugiaro-parcour-1-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-5-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-8-150x100.jpg

italdesign-giugiaro-parcour-10-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-3-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-9-150x100.jpg

 

پارکور که در دو مدل کوپه و رودستر به ژنو آمده بود، تا سطح زمین حدود 21 سانتیمتر فاصله داشته که به لطف سیستم تنظیم ارتفاع تعلیقش، این فاصله حداکثر تا 33 سانتیمتر نیز قابل افزایش است. برای رانندگی با این خودرو چهار حالت Comfort و Off-Road و Ice و Sport درنظر گرفته شده که هرچند اطلاعاتی از قابلیت های هر حالت اعلام نشده اما به احتمال فراوان همانند سیستم های مشابه موجود، با انتخاب هریک می توان پاسخ پیشرانه، رفتار تعلیق و نحوه عملکرد سیستم های احتمالی کنترل پایداری پارکور را با یکدیگر منطبق کرد. جالب است بدانید که نمایشگر کنسول با انتخاب با حالت Comfort سفید، با حالت Off-Road نارنجی، با حالت Ice آبی و نهایتا با حالت Sport به قرمز تغییر رنگ می دهد.

italdesign-giugiaro-parcour-14-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-15-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-16-150x100.jpg

italdesign-giugiaro-parcour-12-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-13-150x100.jpg italdesign-giugiaro-parcour-11-150x100.jpg

 

تعلیق پارکور در هر چرخ دارای دو کمک بوده (مجموعا هشت عدد) که در حالت های Sport و Comfort تنها از چهار کمک آن استفاده می شود. مانند اکثر مدل های مفهومی، بجای آینه های جانبی و عقب از دوربین استفاده شده است. تمامی مراحل ساخت پارکور در کارخانه ایتال دیزاین در Moncalieri واقع در هشت کیلومتری جنوب تورین انجام گرفته است.

Italdesign-Parcour_Concept_2013_1024x768_wallpaper_0b-150x100.jpg Italdesign-Parcour_Concept_2013_1024x768_wallpaper_02-150x100.jpg Italdesign-Parcour_Concept_2013_1024x768_wallpaper_0f-150x100.jpg

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013 : هوندرا خودرویی است سمبلیک از مدل Agera S ، که صدمین خودروی تولیدی این کارخانه ی سوئدی می باشد .

koenigsegg-22-500x320.jpgKoenigsegg Hundra

 

این سوپراسپرت استثنایی یک اثر هنری است تا یک خودرو و با ساعت ها نگاه به آن می توان از آن لذت برد . ترکیب فیبرکربن های خاکتسری با رگه هایی از طلا یکی از خیره کننده ترین رنگ آمیزی ها را پدید آورده است . بخشهای طلاکاری شده ی این سوپراسپرت حاصل هنرنمایی یک هنرمند ایتالیایی با دست است . این قطعات علی رغم جلوه ی بسیار زیاد در نمای ظاهری ، تاثیر کمی بر روی وزن خودرو گذاشته اند .

پیشرانه ی این خودرو مشابه پیشرانه ی مدل Agera S است بطوریکه از یک موتور 5 لیتری V8 مجهز به توربوشارژر دوقلو بهره می گیرد . برخلاف بسیاری از سوپراسپرت سازان که موتورهای خود را از کمپانی های معتبرتر تامین می کنند این موتور حاصل تلاش مهندس های کونیخ زگ است . مدل Agera S یکی از سبزترین سوپراسپرت هاست . پیشرانه این مدل قابلیت استفاده از سوخت های پاک و سبزی همچون E85 و E100 را دارد . همچنین این موتور بگونه ای تنظیم شده که بهترین عملکرد با سوخت بدون سرب داشته باشد . در بهترین حالت حداکثر قدرت و گشتاور این هایپرکار به ترتیب 1030 اسب بخار و 1100 نیوتن متر است .

در این خودرو زیبایی نمای ظاهری به کابین نیز منتقل شده است بطوریکه شاهد استفاده از قطعات فیبرکربنی و پوشش آلکانترا با دوخت هایی از طلا و همچنین تریم هایی از طلا هستیم . مقصد این اثر هنری مالزی خواهد بود .

درپایان شما را دعوت به دیدن گالری ای از این اثر هنری می کنیم .

koenigsegg-22-150x100.jpg koenigsegg-18-150x100.jpg koenigsegg-19-150x100.jpg koenigsegg-20-150x100.jpg

koenigsegg-10-150x100.jpg koenigsegg-11-150x100.jpg koenigsegg-14-150x100.jpg koenigsegg-15-150x100.jpg

koenigsegg-01-150x100.jpg koenigsegg-02-150x100.jpg koenigsegg-03-150x100.jpg koenigsegg-05-150x100.jpg

koenigsegg-04-150x100.jpg koenigsegg-09-150x100.jpg koenigsegg-13-150x100.jpg koenigsegg-17-150x100.jpg

koenigsegg-16-150x100.jpg koenigsegg-23-150x100.jpg koenigsegg-24-150x100.jpg koenigsegg-21-150x100.jpg

koenigsegg-12-150x100.jpg koenigsegg-06-150x100.jpg koenigsegg-07-150x100.jpg

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013: تویوتا در نمایشگاه ژنو یک وسیله ی نقلیه ی سه چرخ الکتریکی را رونمایی کرد.آی رود تنها 85 سانتی متر عرض دارد و برای رانندگی در خیابان ها و مانور بهتر طراحی شده است.

toyota-i-road-9-500x333.jpgToyota i-Road Concept

 

درون این سه چرخه دو صندلی پشت سر هم قرار گرفته است که بدون نیاز به کلاه ایمنی می توان آن را راند.تویوتا می گوید این خودرو ما را یاد محیط زیست خواهد انداخت.

toyota-i-road-3-500x333.jpgToyota i-Road Concept

 

ابعاد این خودرو نیز بدین شکل است:1445 میلی متر طول،2350 میلی مترارتفاع و دارای 1700 میلی متر فاصله ی بین دو محور است.این یعنی دیگر نمی خواهد ساعت ها دنبال جای پارک باشید،تنها کافی است حدود یک و نیم متر جای پارک گیر بیارید!ابعاد این خودرو ما یک موتور سیکت برابر است اما رانندگی با آن دیگر دشواری های یک موتور را ندارد.

toyota-i-road-5-500x333.jpgToyota i-Road Concept

 

انتشار گاز گلخانه ای صفر!این خودروی تمام برقی قدرت خود را از دو باتری لیتیم یون با توان 2 کیلو وات که به چرخ های جلو متصل است،تامین می کند.

Toyota-i-Road_Concept_2013_800x600_wallpaper_0b-500x375.jpgToyota i-Road Concept

 

این خودرو می توانند حدود 50 کیلومتر مسافت را طی کند و می توان آن را از طریق منبع برق معمولی یا خانگی برای مدت 3 ساعت شارژ کرد.

تویوتا روی این خودرو از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است به خصوص در زمینه ی حفظ تعادل،به صورتی که دو چرخ جلو با هم هماهنگ هستند تا سر پیچ ها یا جاده های نا هموار تعادل آی رود به هم نخورد.حفظ تعادل بسیار خوب این خودرو به سیستم زیروسکوپ بسته است،باید بدانید که این خودرو تا وقتی که این سیستم روی آن کارگذاشته شده است چپ نخواهد کرد.هدایت این خودرو هم از طریق تنها چرخ عقب انجام می شود که به زیرکی این سه چرخه می افزاید.

Toyota-i-Road_Concept_2013_800x600_wallpaper_02-250x187.jpgToyota i-Road Concept

 

Toyota-i-Road_Concept_2013_800x600_wallpaper_04-250x187.jpgToyota i-Road Concept

 

اگر چه این خودرو تمام امکانات یک خودروی الکتریکی را دارد اما باید آن را موتور سیکت بنامیم در صورتی که رانندگی با آن نیازی به گواهینامه موتور سیکلت ندارد.

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013 : نمایشگاه ژنو میزبان اولین رونمایی رسمی جگوار XFR-S در اروپا هست . البته پیش از این در نمایشگاه لس آنجلس برروی صحنه رفته بود که با استقبال گسترده روبرو شد . تغییراتی که برروی این مدل نسبت به XFR می بینیم حاصل نتایج آزمایش های پیست نوربورگ رینگ است .

image000221-500x316.jpgJaguar XFR-S

 

مسلما یکی از مواردی که به جذابیت و ارائه ی حسی تهاجمی در این مدل افزوده ، کیت بدنه ی آن است . این کیت با عملکرد آیرودینامیکی فوق العاده اش 68 درصد افزایش نیروی رو به پایین را همراه داشته است . قطعات جدیداز جمله فاسیای جدید ، دیفیوزر و بال عقب جدید و همچنین رکابهایی با طراحی تجدید نظر شده که همگی از فیبرکربن ساخته شده اند باعث شده اند یکی از تهاجمی ترین مدل های جگوار را شاهد باشیم .

image000231-150x100.jpgimage00025-150x100.jpgimage00029-150x100.jpg

 

 

 

برای اینکه این گربه به سریعترین جگوار تاریخ مبدل شود از یک موتور V8 مجهز به سوپرشارژر استفاده شده است که با قدرت 550 اسب بخار و گشتاور 680 نیوتن متر این گربه را طی 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند . با فشردن پدال گاز حداکثر سرعتی که می توان تجربه کرد 300 کیلومتر بر ساعت است . کمک دهنده ی پیشرانه برای انتقال قدرت به چرخ های عقب یک جعبه دنده ی 8 سرعته ی ZF است .

image00031-150x100.jpg image00030-150x100.jpg image00033-150x100.jpg

image00026-150x100.jpg image00027-150x100.jpg image00028-150x100.jpg

image00035-150x100.jpg image00036-150x100.jpg image00037-150x100.jpg

 

با اضافه شدن یک S قدرت گربه 40 اسب بخار و گشتاورش 55 نیوتن متر نسبت به مدل استاندارد اضافه شده است . سیستم اگزوز جدید یکی از جذابترین صداها را از قویترین سدان تاریخ جگوار به گوش می رساند . از دیگر تغییرات فنی در این مدل می توان به سختی 40 درصدی سیستم تعلیق نسبت به مدل استاندارد اشاره کرد .

لینک ارسال

نمایشگاه ژنو 2013: همانطور که از مدت ها پیش انگلیسی ها قول آنرا داده بودند، رولز رویس Wraith در نمایشگاه ژنو رونمایی شد؛خودرویی که قوی ترین محصول عرضه شده رولز رویس در بریتانیا لقب گرفته است.

rolls-royce-wraith-101-500x333.jpg2014 Rolls-Royce Wraith

 

این خودرو 624 اسب بخار قدرت دارد که از یک موتور V12 بدست می آید، گشتاور این موتور 590 فوت است. تمام این ویژگی ها این امکان را به ریث می دهند تا صفر تا صد کیلومتر را در عرض 4.4 ثانیه طی کند. انتقال قدرت هم به وسیله یک جعبه دنده ی هشت سرعته خودکارZF انجام می شود.

همانطور که می دانید این خودرو نسخه کوپه گوست است اما رولز رویس این قول را داده است که نسبت به گوست هم عملکرد بهتری دارد هم تجربه رانندگی بهتر. در نتیجه اگر بخواهیم این خودرو را از نظر ابعاد با گوست مقایسه کنیم، 183 میلی متر فاصله بین دو محور کمتر، 130 میلی متر کوتاه تر، 40 میلی متر عریض تر و 43 میلی متر پایین تر است.

rolls-royce-wraith-41-150x100.jpg rolls-royce-wraith-91-150x100.jpg rolls-royce-wraith-141-150x100.jpg rolls-royce-wraith-121-150x100.jpg

rolls-royce-wraith-71-150x100.jpg rolls-royce-wraith-151-150x100.jpg rolls-royce-wraith-11-150x100.jpg rolls-royce-wraith-81-150x100.jpg

 

رولز رویس در ساخت خودروهایش بیشتر به لوکس بودن توجه می کند، ظاهر کلی خودرو همان گوست است که دور در ندارد و کشیده تر شده است. اما با ورود به کابین دوباره هنر رولز رویس رو می شود. چوب های گران قیمت، چرم با کیفت و ستاره های روی سقف خودنمایی می کنند. باید بدانید 1340 لامپ روی سقف کار گذاشته شده است.

Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_04-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_06-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_01-150x100.jpg

Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_02-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_05-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_07-150x100.jpg

 

رولز رویس برای این خودرو امکانات خوبی را در نظر دارد که می توانیم به سیستم ماهواره ای هوشمند اشاره کنیم. این سیستم از طریق داده های GPS و سبک رانندگی بهترین دنده را انتخاب می کند. بیشتر امکانات این خودرو در محصولات بی ام و هم دیده می شود مانند نمایش اطلاعات روی شیشه و …

Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_0b-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_09-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_0d-150x100.jpg

Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_0f-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_08-150x100.jpg Rolls-Royce-Wraith_2014_1024x768_wallpaper_0a-150x100.jpg

 

قیمت این خودرو 250 هزار پوند برآورد شده است و ریث از اول پاییز به بازار عرضه می شود. انتظار می رود این خودرو در آمریکا، شرق و میانه اروپا فروش خوبی داشته باشد اما چین هم فراموش نکنید.

لینک ارسال

انتشار اولین تصاویر از کوپه اسپرت جدید ایتالیایی ها نشان دهنده آن است که آلفارومئو می خواهد در نمایشگاه ژنو 2013 آن را رسما به جهانیان معرفی کند؛ خودرویی که الزاما از مدل های 8C سابق بهتر و جنجالی تر نیست . . .

Alfa_Romeo-4C_2014_1024x768_wallpaper_01-500x375.jpgAlfa Romeo 4C

 

شاسی این اسپرت دونفره، مونوکوکی و تماما ازجنس فیبرکربن ساخته شده تا وزن خالص 4C بیشتر از 1000 کیلوگرم نباشد. طول و عرض و ارتفاع این کوپه اسپرت به ترتیب معادل 4000 ، 2000 و 1180 میلیمتر اعلام شده و فاصله محوری آن نیز 2400 میلیمتر خواهد بود.

Alfa_Romeo-4C_2014_1024x768_wallpaper_04-150x100.jpg Alfa_Romeo-4C_2014_1024x768_wallpaper_09-150x100.jpg Alfa_Romeo-4C_2014_1024x768_wallpaper_06-150x100.jpg

 

هنوز مشخصات فنی 4C اعلام نشده اما با این حال می دانیم که نسبت قدرت به وزنش باید کمتر از 4 گیلوگرم به ازای هر اسب بخار باشد؛ یعنی احتمال وجود یک پیشرانه 1.8 لیتری توربو با قدرت تقریبی 237 اسب بخار بیش از هر زمان دیگری قوت گرفته است. اگر چنین حدسیاتی درست باشند باید منتظر خودرویی باشیم که صفرتاصد را در کمتر از 4.5 ثانیه طی کرده و توانایی رسیدن به سرعت محدود شده 250 کیلومتر برساعتی برای آن مثل آب خوردن است!

برای سال 2014 نیز آلفارومئو مدل رودستر 4C را راهی بازار می کند تا در کنار نسخه های Racing و Stradale با پیشرانه بهینه شده ای که گفته می شود حدود 266 اسب بخار قدرت دارد به فروش برسد. همه 4Cها در خط تولید مازراتی در شهر مودنای ایتالیا تولید شده و اولین تحویل های آن نیز از تابستان 2013 است.

639421844920220409-150x100.jpg 839200071359490202-150x100.jpg 1094467962124684469-150x100.jpg 17671478701817324939-150x100.jpg

Alfa_Romeo-4C_2014_1024x768_wallpaper_0c-150x100.jpg Alfa_Romeo-4C_2014_1024x768_wallpaper_0d-150x100.jpg 1153284661876135984-150x100.jpg 2160840392145602080-150x100.jpg

 

قیمت پایه ای این خودرو برای اکثر بازارهای اروپایی حدود 60,000 یورو یا معادل تقریبی 78,000 دلار بوده که البته در بهترین مدل قیمت آن تاحدود 64,000 یورو (معادل 87,300 دلار) نیز افزایش می یابد. منتظر بروز رسانی مجدد این صفحه در هفته های آتی باشید.

****************************************************************

نمایشگاه ژنو 2013: در ژنو تمام آن حدسیاتی که در مورد پیشرانه 4C گفته شده بود درست از آب درآمد. آلفا فعلا دو رنگ سفید و قرمز با نام های Carrara White و Alfa Red برای سری اول تولیدات این خودرو که تحت نام Launch Edition قرارست به تعداد محدود 400 دستگاه در اروپا فروخته شود، درنظر گرفته بعلاوه آنکه از کیت کربنی در اسپویلر و قاب آینه های جانبی نیز بهره گرفته و دیفیوزر آلومینیومی آنرا به رنگ مشکی درآورده است. همچنین رینگ های مدل های Launch Edition در جلو 18 و در عقب 19 اینچی خواهند بود.

alfa-romeo-4c-5-150x100.jpg alfa-romeo-4c-6-150x100.jpg alfa-romeo-4c-13-150x100.jpg

alfa-romeo-4c-10-150x100.jpg alfa-romeo-4c-7-150x100.jpg alfa-romeo-4c-12-150x100.jpg

 

طول و عرض و ارتفاع 4C به ترتیب معادل 399 و 200 و 118 سانتیمتر بوده و فاصله محوری آن نیز به 238 سانتیمتر می رسد. پیشرانه توربو بنزینی این خودرو که در یک بلوک آلومینیومی جای گرفته، قادر به تولید 350 نیوتن متر گشتاور است که 80% آن از دور بسیار پائین 1,700 در دسترس خواهد بود.

alfa-romeo-4c-9-150x100.jpg alfa-romeo-4c-1-150x100.jpg alfa-romeo-4c-2-150x100.jpg

alfa-romeo-4c-4-150x100.jpg alfa-romeo-4c-11-150x100.jpg alfa-romeo-4c-3-150x100.jpg

 

گیربکس 4C همان TCT دوکلاچه ای با قابلیت تعویض از پشت فرمان است که تا پیش از این بر روی مدل های جولیتا و

میتو نیز نصب شده بود با این تفاوت که مجددا بهینه سازی شده و از همه مهم تر برای نخستین بار به سیستم ‘Launch Control’ مجهز شده تا در درگ های خیابانی دست کمی از سایر کوپه های اسپرت نداشته باشد. همچنین باید گفت که 40% وزن این کوپه ایتالیایی بر روی محور جلویی آن و مابقی بر روی محور عقبی خودرو توزیع شده تا بدین ترتیب حداکثر شتاب جانبی قابل تحمل آن به 1.1G و حداکثر شتاب منفی ناشی از ترمزگیری سریع آن نیز به 1.25G برسد.

لینک ارسال

بعد از معرفی مدل 2013 اشکودا اوکتاویا، اینبار نوبت به مدل های استیشن این سدان چکوسلواکیایی رسیده که قرارست تحت عنوان نسل سوم و با نام COMBI راهی بازارهای اروپایی شود . . . 5959327461310795520-500x317.jpg2013 Skoda Octavia Combi

 

طراحی نسل سوم COMBI برخلاف سابق، بسیار محافظه کارانه و تاحدودی به تقلید از طرح های سوئدی شکل گرفته و احتمالا به همین دلیل نیز بوده که به رغم داشتن خطوط آرام و با شیب کم اما یک ظاهر منطقی با شخصیتی سر سنگین برای آن پدید آورده است. البته هنوز هم COMBI ویژگی های جذاب خود را حفظ کرده مثل جلوپنجره کشیده اش یا اسپویلر سقفی. مشخصه مهم دیگر این استیشن، بیشتر شدن فاصله محوری نسبت به مدل سدان اوکتاویا بوده که منجر به افزایش 7.3 سانتیمتری فضای پای سرنشینان عقب و همچنین افزایش حجم محفظه صندوق تا 1740 لیتر شده است.

678015155826809894-150x100.jpg 15322670101934086828-150x100.jpg 481491662364287834-150x100.jpg

134436954231926338-150x100.jpg 142150793713581120-150x100.jpg 1415049380368467643-150x100.jpg

16565258481082937256-150x100.jpg 729868000829054380-150x100.jpg 1990109313478770788-150x100.jpg

12066923951446056671-150x100.jpg 1082879043951942350-150x100.jpg 13864553231372060088-150x100.jpg

 

نمای درونی خودرو کمترین تفاوت را با مدل های سدان داشته؛ اشکودا برای کابین COMBI از سیستم تهویه اتومات، سیستم پخش با چهار اسپیکر و محفظه های کوچک و بزرگ برای قرارگیری آسانتر اشیا مختلف در صندوق عقب بهره گرفته است. همچنین استفاده از سقف پانوراما، سیستم پخش Canton و نمایشگر هشت اینچی کنسول برای سیستم چندرسانه ای نیز بصورت سفارشی امکان پذیر خواهد بود. اشکودا برای COMBI دوازده رنگ بدنه و نه رینگ مختلف را مهیا کرده که سایزشان از 15 تا 18 اینچ متغیر است.

6821006731360988560-150x100.jpg 1253895571625449449-150x100.jpg 140361266421177341-150x100.jpg 20700171752526866-150x100.jpg 3394700921262352934-150x100.jpg

155926240549262245-150x100.jpg 1947545874747871802-150x100.jpg 21036000461587243549-150x100.jpg 6730553061888366121-150x100.jpg 18997396281093733764-150x100.jpg

 

بسته به نوع پیشرانه مشتریان می توانند از گیربکس های شش یا هفت سرعته DSG بهره مند شود. همچنین COMBI درحالت استاندارد بصورت دیفرانسیل جلو عرضه شده اما با این حال سفارش سیستم محرکه AWD نیز میسر خواهد بود. پیشرانه های درنظر گرفته شده برای این خودرو نیز عبارتند از:

 

  • 1.2 لیتری TSI با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 160 نیوتن متر،
  • 1.2 لیتری TSI با تکنولوژی Green tec با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 175 نیوتن متر،
  • 1.4 لیتری TSI با تکنولوژی Green tec با قدرت 140 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر،
  • 1.8 لیتری TSI با تکنولوژی Green tec با قدرت 180 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر،
  • 1.6 لیتری TDI با قدرت 90 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر،
  • 1.6 لیتری TDI با تکنولوژی Green tec با قدرت 105 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر،
  • 1.6 لیتری TDI با تکنولوژی GreenLine با قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر،
  • 2.0 لیتری TDI با تکنولوژی Green tec با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر.

لینک ارسال

شرکت لندرور به تازگی یکی از مدل های دیفندر خود را تبدیل به خودرویی تحقیقاتی کرده است . لندرور در این پروژه تصمیم دارد خودروی افسانه ای خود را با حفظ تمام توانایی ها به خودرویی سبز و با آلایندگی نزدیک به صفر تبدیل کند . به همین دلیل آن ها در اقدامی ابتکاری دست به دامن یک مجموعه ی پیشرانه ی جدید متشکل از یک موتور الکتریکی 70 کیلوواتی و باتری های یون – لیتیومی شده اند. Publication117-500x327.jpgLand Rover Electric Defender Research Vehicle

 

پیش از این زیر کاپوت این آفرود افسانه ای یک موتور دیزلی جای داشت اما حالا یک موتور 70 کیلوواتی در ترکیب با یک باتری یون لیتیومی 300 ولتی به وزن 410 کیلوگرم قرار دارد که شما را قادر به پیمودن مسیری به طول 80 کیلومتر می کند . شارژ این مجموعه به طور معمولی اگر با سرعت پایین حرکت کنید تا 8 ساعت دوام دارد اما بعد از آن باید فکری به حال شارژ پیشرانه ی الکتریکی بکنید . برای شارژ اگر از شارژر سریع 7 کیلوواتی استفاده شود 4 ساعت و اگر از شارژر قابل حمل 3 کیلواتی استفاده شود 10 ساعت لازم است تا پیشرانه به صورت کامل شارژ شود . چرخه ی بازیافت انرژی سیستم ترمز بگونه ای طراحی شده که می تواند 30 کیلو وات برق تولید و آن را به پیشرانه ی الکتریکی تزریق کند . همچنین تا 80 درصد انرژی جنبشی را بسته به شرایط می توان بازیافت کرد .

Publication212-500x327.jpgLand Rover Electric Defender Research Vehicle

 

در این آفرود الکتریکی جعبه دنده ی تک سرعته با نسبت 2.7:1 در ترکیب با سیستم چهارچرخ متحرک دیفندرهای فعلی و قفل دیفرانسیل نیروی موتور را به چرخ ها منتقل می کند . دلیل استفاده از یک چنین مجموعه ای این است که موتور الکتریکی از همان لحظه ی شروع گشتاور حداکثر را به چرخ ها منتقل می کند . پس از این تغییرات بسته به کلاس ، وزن دیفندر در بازه ای بین 2055 تا 2162 قرار گرفته است که این یعنی افزایش متوسط وزن به میزان 100 کیلوگرم نسبت به مدل های فعلی . تمام اجزای انتقال قدرت سیستم الکتریکی مانند باتری ، اینورتر و موتور هواخنک هستند که در مقایسه با خنک کاری توسط مایعات ، صرفه جویی در وزن و همچنین پیچیدگی کمتر و افزایش نیرومندی را در بر داشته است .

image000039-150x100.jpg image000094-150x100.jpg image000086-150x100.jpg image000077-150x100.jpg

image000105-150x100.jpg image000183-150x100.jpg image000164-150x100.jpg image000116-150x100.jpg

image000144-150x100.jpg image000135-150x100.jpg image000153-150x100.jpg image000173-150x100.jpg

image000057-150x100.jpg image000019-150x100.jpg image000028-150x100.jpg image000068-150x100.jpg

 

مهندسان پس از تکمیل پروژه برای اینکه نشان دهند چیزی از قابلیت های آفرود این خودرو کم نشده به شرایط محیطی و جاده های کوهستانی رفتند . از آزمایش های که برای دیفندر برقی در نظر گرفته شد می توان به کشیدن یک قطار جاده ای با وزن 12 تن در جاده ای با شیب 13 درجه و همچنین حرکت در گودال آبی به عمق 800 میلی متر اشاره کرد . هنوز برنامه ای برای تولید دیفندر برقی به صورت گسترده وجود ندارد .

لینک ارسال

کمپانی آلمانی وایزمن از محصول جدید خود در ژنو رونمایی کرد؛ کوپه ای با تیراژ محدود 25 دستگاه که قیمت پایه ای آن از 193,193.28 یورو یا معادل تقریبی 251,300 دلار آغاز میشود . . . 2020377544656237726-500x333.jpgWiesmann GT MF4-CS

 

اما تیراژ محدود 25 دستگاهی MF4-CS به بهانه 25 سالگی وایزمن درنظر گرفته شده و قرارست این خودرو بعد از نمایشگاه ژنو راهی نمایندگی های منتخب وایزمن در سه کشور آلمان، لوکزامبورگ و سوئیس شود. MF4-CS را می توان نسخه ارتقا یافته MF4-S دانست که برای نخستین بار در ژنو 2009 رونمایی شد. پیشرانه این خودرو یک موتور V8 با قدرت 420 اسب بخار است که شتاب صفرتا صد این کوپه را به 4.2 ثانیه و حداکثر سرعتش را به مرز 293 کیلومتر برساعت می رساند؛ ناگفته نماند که این پیشرانه همان موتور 4.0 لیتری معروفی است که پیش از این بر روی بی ام و M3 اتاق E92 نصب شده بود.

18895291211404124150-150x100.jpg 551510829210281286-150x100.jpg 6053016011412015789-150x100.jpg

21374397621976852429-150x100.jpg 5603462881787547844-150x100.jpg 17486159071975413674-150x100.jpg

1626397138806690498-150x100.jpg 1660204759831205791-150x100.jpg 13508625481408480250-150x100.jpg

 

نسبت قدرت به وزن MF4-CS به 1.32 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار می رسد که وزن 1,350 کیلوگرمی آن تاثیر بسزایی در رسیدن به این نسبت داشته است. از جمله مشخصات دیگر این خودرو عبارتند از گلگیرهای عضلانی، اسپلیتر نسبتا بزرگ در زیر سپر جلو، استفاده از فیبرکربن در ساخت اسپویلر و سقف خودرو، آنتی رول بار، کیت ترمز اسپرت و LEDهای مخصوص روز.

1235455662887798535-150x100.jpg 15072520061792311320-150x100.jpg 1129287222963856436-150x100.jpg

17867822791959915249-150x100.jpg 3591102541886745971-150x100.jpg 2293668311438982642-150x100.jpg

651737611900867739-150x100.jpg 41048451930205272-150x100.jpg 14911402131210053414-150x100.jpg

16513456881847516192-150x100.jpg 217874437246588632-150x100.jpg 643078811080815363-150x100.jpg

597516343111846343-150x100.jpg 18304999652041796231-150x100.jpg 13007661861287547494-150x100.jpg

 

وایزمن بصورت سفارشی می تواند با حذف دستگیره درب ها، استفاده از صندلی های اسپرت و همچنین جایگزینی شیشه های خودرو با پلی کربنات چیزی تاحدود 20 کیلوگرم از وزن خالص MF4-CS بکاهد؛ البته اگر خواهان رسیدن به کمترین وزن ممکن هستید می توانید سیستم پخش و سیستم تهویه را هم از درون کابین حذف کنید. وایزمن برای این خودرو دو پکیج سفارشی با نام Carbon Pack و همچنین Track Pack با کمربندهای چهارنقطه ای و تایرهای میشلین از مدل Cup نیز مهیا کرده است.

لینک ارسال

با آنکه سال 2012 میلادی گامپرت در آستانه ورشکستگی کامل قرار داشت اما ظاهرا مدیران آلمانی این کمپانی چنان سرمایه ای به شرکتشان سرازیر کرده اند که نه تنها فعالیت های آن بعد از معرفی مدل هایی مانند آپولوR و همچنین آپولو Enraged محدود نشد بلکه دوباره دست به دامان آخرین عضو سری آپولو شدند و با یک بروز رسانی مختصر آنرا به عنوان مدل 2013 معرفی کردند . . . 6608621741081310087-500x333.jpg2013 Gumpert Apollo S

 

اگر از هواداران گامپرت باشید حتما به خاطر دارید که سال گذشته میلادی چه اتفاقی بدی برای آپولوS افتاد؛ وقتی Tony Gilham پشت فرمان این خودرو در حاشیه فستیوال GoodWood انگلستان نشست و با سرعت حدودی 130 کیلومتر برساعت از مسیرش منحرف شد و تصادف کرد، یکروز کامل رژه سوپرکارزها را در گودوود به تعویق انداخت و سروصدای خیلی ها را درآورد. اما هرچه بود گذشت و حالا مدل 2013 این سوپر اسپرت برای فروش آماده شده است.

image000048-150x100.jpg image000038-150x100.jpg image000018-150x100.jpg image000027-150x100.jpg

 

پیشرانه آپولوS یک موتور V8 به حجم دقیق 4,163cc بوده که می تواند 750 اسب بخار قدرت در دور 6,000 و همچنین 900 نیوتن متر گشتاور را در دور 4,000 در اختیار چرخ های عقبی خود قرار دهد تا بدین ترتیب صفر تا 100 را در 2.9 ثانیه و صفر تا 200 را نیز در 8.8 ثانیه طی کند.

501609704880305093-150x100.jpg 1513827638445147088-150x100.jpg 10599480291368477985-150x100.jpg 17199150761854748482-150x100.jpg

 

برای گیربکس مشتریان سه انتخاب دارند؛ یکی گیربکس شش سرعته دستی، دیگری شش سرعته ترتیبی و سومی هم گیربکس اتومات با قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان. شاسی آپولوS از ترکیب فیبرکربن/کولار، بدنه آن از ترکیب فیبرکربن/آلومینیوم و نهایتا کیت بدنه آن نیز تماما از فیبرکربن ساخته شده است. برای متوقف کردن این خودرو که رینگ های 19 اینچی (یا 20 اینچ سفارشی) دارد از دیسک های ترمز 378 میلیمتری با کالیبرهای شش پیستونه استفاده شده؛ سیستم تنظیم ارتفاع تعلیق، اسپویلر بزرگ کربنی عقب، تعلیق دوجناغی در هر دو محور، فرمانی که برای دسترسی بهتر به کابین قابلیت جداشدن را داشته و LEDهای مخصوص روز مهم ترین مشخصه های آپولوS خواهند بود.

21041681421113659416-150x100.jpg 13769074992105119200-150x100.jpg 2960946561952488551-150x100.jpg

20046776621401838010-150x100.jpg 1527269528856618970-150x100.jpg 2103070603413706960-150x100.jpg

17199150761854748482-150x100.jpg 1409849781225333007-150x100.jpg 3195227172016432689-150x100.jpg

15199016821926992967-150x100.jpg 2112810091513629266-150x100.jpg 8508715542096491111-150x100.jpg

لینک ارسال

هوندا در نمایشگاه ژنو امسال،سیویک تورر را رونمایی کرد تا جمع کانسپت ها کامل شود.البته این یک طرح پیشنهانی برای نسخه ی تولیدی سیویک تورر به بشمار می رود،نسخه تولید این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ماه سپتامبر رونمایی می شود. honda-civic-tourer-concept-1-500x333.jpghonda civic tourer concept

 

طراحی آیرودینامیکی این خودروی پنج درب باعث شده تا جلوه ی سیویک به کلی عوض شود همچنین این خودرو دارای ظاهر قدرتمند ژاپنی می باشد.بدنه ی عریض این خودرو حالت اسپرت خودرو را بیشتر می کند.مانند تمام کانسپت ها چراغ های LED روی این خودرو هم کار گذاشته شده است.اگر به عقب نگاه کنیم سیستم اگزز دو قلو را می بینیم،این ویژگی در نسخه تولیدی حذف می شود.

honda-civic-tourer-concept-8-500x333.jpghonda civic tourer concept

 

پنجره ی های این خودرو هم که شبیه به سایر خودرو های شوتینگ برک از جمله CLS است جلوه اسپرتی را ایجاد کرده است.

سری به مشخصات فنی بزنیم،موتور 1.6 لیتری دیزلی I-DTEC که جزو محبوب ترین موتور های هوندا است برای این خودرو در نظر گرفته شده است،توان این موتور 118 اسب بخار است و انتشار گاز کلخانه ی این موتور نیز زیر 100 گرم در هر کیلومتر می باشد.به احتمال زیاد موتور های 2.2 لیتری دیزلی و 1.8و1.4 لیتری بنزینی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

honda-civic-tourer-concept-12-150x100.jpg honda-civic-tourer-concept-7-150x100.jpg honda-civic-tourer-concept-6-150x100.jpg

honda-civic-tourer-concept-5-150x100.jpg honda-civic-tourer-concept-3-150x100.jpg Honda-Civic_Tourer_Concept_2013_800x600_wallpaper_06-150x100.jpg

Honda-Civic_Tourer_Concept_2013_800x600_wallpaper_07-150x100.jpg Honda-Civic_Tourer_Concept_2013_800x600_wallpaper_09-150x100.jpg honda-civic-tourer-concept-2-150x100.jpg

هوندا به سیویک تورر می گوید:پاک،پویا و ظریف.نسخه تولیدی این خودرو اوایل سال 2014 به بازار عرضه می شود.

لینک ارسال

Carbonado (کربونادو ) نام یکی از محصولات جدید تیونر معروف ، منصوری است . این پسر کربنی بر پایه ی لامبورگینی آونتادور LP700-4 شکل گرفته و با کیت جدیدش مقداری عریض تر هم شده . image000182-500x318.jpgMansory Carbonado

 

از جمله تغییرات ظاهری این مدل خاص می توان به افزایش عرض 40 میلیمتری در محور جلو و 50 میلیمتری در محور عقب و اضافه شدن رکاب های جانبی با ورودی های بهینه سازی شده جهت تهویه مطلوب رادیاتور جلو اشاره کرد . این رکاب ها به کمک کانال های یکپارچه باعث خنک سازی بیشتر موتور و دیسک های ترمز عقب شده اند . همچنین دیفیوزرهایی که در دل اسپویلر عقب ساخته شده اند به کمک بال عقب به ایجاد ثبات قسمت عقب در سرعت های بالا کمک می کنند . علاوه براین باله های جلویی تغییراتی جدید نیز به خود دیده اند . نکته جالب توجه دیگر ، طرح هواپیمای رادرگریز B2 برروی بدنه ی کربونادو است که شاید ذهن بیینده را به سمت توانایی های این هواپیمای مخوف آمریکایی سوق دهد .

image000182-150x100.jpg image000017-150x100.jpg image000026-150x100.jpg

image000076-150x100.jpg image000037-150x100.jpg image000047-150x100.jpg

image000093-150x100.jpg image000143-150x100.jpg image000172-150x100.jpg

image000056-150x100.jpg image000152-150x100.jpg image000163-150x100.jpg

image000104-150x100.jpg image000001-150x100.jpg image000002-150x100.jpg

 

پس از نمای ظاهری به مشخصات فنی کربونادو می پردازیم . منصوری با اضافه کردن دو توربوشارژر جدید با طراحی خودش و همچنین جایگزین کردن قطعاتی همچون شاتون ، میل لنگ ، سر سیلندر و … با نمونه ی مسابقه ای پیشرانه ای قدرتمند برای پسرکربنی خود دست و پا کرده است . علاوه براین یک سیستم اگزوز جدید از جنس منیفولد با خروجی های ضدزنگ نیز به این خودرو اضافه شده است . پس از این جراحی ها موتور 6.5 لیتری V12 کربونادو با قدرت شگفت انگیز 1250 اسب بخار متولد شده است . این در حالیست که نمونه ی استاندارد 700 اسب بخار قدرت دارد . فدرت بیشتر عملکردی قوی تر با خود به همراه دارد بطوریکه شتاب صفر تا صد این هیولا 2.6 ثانیه و حداکثر سرعتش 380 کیلومتر بر ساعت است . رینگ های فوق العده سبک فورج کاری شده بوسیله ی لاستیک های پیرلی پوشانده شده اند .

image000115-150x100.jpg image000004-150x100.jpg image000085-150x100.jpg

image000003-150x100.jpg image000123-150x100.jpg image000067-150x100.jpg

 

در نمای داخلی ، پوشش های چرمی ، پدال های آلومینیومی ضد لغزش و تریم های کربنی بیشتر از همه خودنمایی می کنند . در این مدل همچون کابین هواپیما دکمه ی استارت در سقف جای گرفته است .

لینک ارسال

مشتریان از تابستان 2013 می توانند به فکر خرید مدل 2014 نیسان 370Z باشند که اینبار به زیر دستان نیسمو رفته تا جذاب ترین محصول این تیونر در سال 2013 باشد؛ البته تا قبل از آمدن GT-R Nismo . . . ! image000122-500x312.jpg2014 Nissan 370Z Nismo

 

وقتی نیسمو با کراس اور جوک برای نخستین بار قدم به بازار ایالات متحده گذاشت، مدیران ژاپنی بالاخره مجبور به بروز رسانی 370Z شدند که بدون تغییر چندانی از 2009 تا 2012 راهی بازارها میشد و مسلما اگر به خاک ایالات متحده می رسید نارضایتی شدید مشتریان آمریکایی را به همراه داشت. حالا نیسمو برای عرضه مدل های جدید 370Z تحت عنوان مدل 2014 آماده شده و بازهم بدون تغییر فنی ولی با تغییرات ناچیز ظاهری! ناگفته نماند که این محصول برای نخستین بار نه در ژنو بلکه در بارسلونا رونمایی شده بود.

image000036-150x100.jpg image000025-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-photo-500828-s-1280x782-150x100.jpg image000142-150x100.jpg image000133-150x100.jpg

2014-nissan-370z-nismo-photo-500829-s-1280x782-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-photo-500827-s-1280x782-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-photo-500826-s-1280x782-150x100.jpg image000016-150x100.jpg image000046-150x100.jpg

 

نیسمو اعلام کرده که این محصول فقط در مدل کوپه و آن هم با گیربکس شش سرعته دستی قابل سفارش است. در نمای ظاهری می توان دید که از رنگ مشکی در رکاب ها، اسپویلر، قاب آینه ها و دیفیوزر برای نخستین بار استفاده شده؛ طراحی مجدد سپر جلو نیز منجر به عریض تر شدن آن تا حدود 16 سانتیمتر شده است. در نمای داخلی 370Z ، نیسمو از چرم های آلکانترا، صندلی های اسپرت و نهایتا روکش چرمی برای فرمان با یک تکه قرمز رنگ در قسمت بالایی آن یا اصطلاحا در ساعت 12 فرمان بهره گرفته و صفحه کیلومتر 370Z را به سلیقه خود مجددا طراحی کرده است.

image000075-150x100.jpg image000084-150x100.jpg image000066-150x100.jpg

image000092-150x100.jpg image000114-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-interior-photo-500831-s-1280x782-150x100.jpg

image000055-150x100.jpg image000103-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-interior-photo-500830-s-1280x782-150x100.jpg

 

در قسمت فنی نیسمو درحالی مدل های 2014 این خودرو را معرفی کرده که پیشرانه 3.7 لیتری V6 آن مثل سابق 350 اسب بخار قدرت (حدود 18 اسب بخار بیشتر از مدل های استاندارد) در دور موتور 7,400 و 371 نیوتن متر گشتاور در دور 5,200 داشته تا بدین ترتیب صفرتا 100 را در 5.2 ثانیه طی کند. رینگ های فورج کاری شده 19 اینچی آن نیز که توسط Rays ساخته شده همچنان باقی مانده اند؛ برای این رینگ های خاکستری متالیکی از تایرهای بریجستون مدل Potenza S001 استفاده شده که سایزشان در جلو 245/40 و در عقب 285/35 خواهد بود.

2014-nissan-370z-nismo-badge-photo-500320-s-1280x782-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-photo-500316-s-1280x782-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-wheel-and-brake-caliper-photo-500319-s-1280x782-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-photo-500318-s-1280x782-150x100.jpg 2014-nissan-370z-nismo-photo-500317-s-1280x782-150x100.jpg

لینک ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...