رفتن به مطلب

رونمایی از «گالکسی اس ۴» در ۱۴ مارس؟


ارسال های توصیه شده

samsung-flags-635.jpg

به‌تازگی یک ژورنالیست روسی به نام Eldar Murtazin عنوان کرده که سامسونگ در ۱۴ مارس میزبان یک رویداد بزرگ خواهد بود. البته وی از محصول خاصی صحبت به میان نیاورده، ولی انتظار می‌رود که این مراسم برای رونمایی از «گالکسی اس ۴» در نظر گرفته شده باشد. پیش از این شایعه شده بود که این اسمارت‌فون، که یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۳ است، در ۱۵ مارس به کاربران معرفی می‌شود. از آنجا که Murtazin قبلاً گفته‌ها و پیش‌بینی‌های دقیقی درباره بعضی از برنامه‌های سامسونگ داشته، به احتمال زیاد ما در میانه‌های مارس گالکسی اس ۴ را ملاقات خواهیم کرد.

 

گالکسی اس ۴ دنباله‌ای برای اسمارت‌فون بسیار موفق گالکسی اس ۳ به شمار می‌رود. بنا به برخی شنیده‌ها، گاکسی اس جدید به پردازنده هشت هسته‌ایExynos 5 Octa، پردازنده گرافیکی هشت هسته‌ای Mali-T678، صفحه‌نمایش ۴.۹۹ اینچی SuperAMOLED با وضوح فول اچ‌دی، دو گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با امکان فیلم‌برداری با وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، دوربین مکالمه ۲ مگاپیکسلی با امکان ضبط فیلم با وضوح 720p و همچنین نسخه ۴.۲.۲ سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهد بود.

 

منبع:http://hellosmartphone.wordpress.com/2013/02/28/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d8%b3-%db%b4-%d8%af%d8%b1-%db%b1%db%b4-%d9%85%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%9f/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...