رفتن به مطلب

قیمت ب ام و x1 در بازار داخل


ارسال های توصیه شده

BMW_X1_Wallpaper_Preview_612x383_02.jpg

 

اخیرا چند ب ام و X1 به بازار داخل عرضه شده که شاید بتوان گفت یکی از بهترین انتخاب های پرشیا خودرو برای واردات و عرضه به بازار بوده است. اگرچه در قسمت "خودروهای آینده بازار" به بررسی این خودرو پرداخته ایم، اما به اختصار باید گفت که X1 تنها در مدل های sDrive18، sDrive20، xDrive20 و xDrive28 مجوز ورود را گرفته اند که همگی آن ها 2 لیتری و مجهز به پیشرانه TwinPower توربو می باشند. همچنین وقتی با یک آلمانی به روز برخورد می کنیم، نیازی نیست که توضیح دهیم این خودرو از نظر کارایی و مصرف سوخت جزو بهترین های بازار است و با چشمان بسته هم می توان به آن اعتماد کرد.

هم اکنون ب ام و X1 مدل xDrive28 در حدود 380 تا 400 میلیون تومان، با توجه به امکانات مختلف نصب شده روی آن، قیمت دارد که البته برای یک شاسی بلند کوچک که قصد آن تولید خودروی ارزان بوده، بسیار زیاد به نظر می رسد. البته می توان مدل های ضعیف تر از نظر پیشرانه را در بازار پیدا کرد که قیمت آن تا حدود 300 میلیون تومان نیز کاهش می یابد.

در مجموع می توان گفت ب ام و X1 اگرچه از نظر قیمتی برای بسیاری کمی دور از دسترس به نظر می رسد، اما از نظر فنی و تجهیزات، بی شک در رقابت با رقبا، یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...