رفتن به مطلب

دو ترفند فوق العاده جالب media player


ارسال های توصیه شده

اگر از طرفداران استفاده از Windows Media Player هستید ، حتما با این مشکل در این برنامه برخورد کرده اید که Media Player بطور پیش فرض فایل های ویدیویی DAT را در لیست فایل ها نمایش نمی دهد و باید برای نمایش و باز کردن آن ها از قسمت Files Of Type گزینه ی All Files را انتخاب کنیم تا همه فایل ها بدون توجه به پسوندی که دارند ، نمایش داده شوند . جهت حل مشکل و افزودن این قابلیت به Media Player می بایست مراحلی را انجام دهید :

 

Regedit را اجرا کنید ( از طریق منوی Start و سپس انتخاب گزینه ی Run و تایپ Regedit در آن ) پس از باز شدن پنجره و ورود به محیط رجیستری ، کلید زیر را در آن بیابید :

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE [ SOFTWARE ] Microsoft ] [ MediaPlayer ] [ Player ][ Extensions]

 

حال بر روی Type کلیک کنید و در پنل سمت راست ، روی عدد 3 دو بار کلیک کرده تا پنجره ی Edit String باز شود . سپس در انتهای قسمت Value date ابتدا یک سمیکولن ( Semicolon ) و سپس عبارت *.dat را اضافه کنید . Regedit را ببندید و نتایج حاصله را بر روی ویندوز مدیا پلیر مشاهده کنید .

 

 

عکس گرفتن با مدیا پلیر :

شاید تا بحال با نرم افزارهای دیگری این کار را انجام می دادید ولی در حقیقت با خود مدیا پلیر ویندوز نیز می توان عکس گرفت. برای این کار کافیست در حین پخش فیلم کلیدهای Ctrl +I را بزنید. پنجره ذخیره تصویر باز می شود.حالا می توانید تصویر گرفته شده را ذخیره کنید

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...