رفتن به مطلب

بوت کردن اندروید از روی کارت SD در گوشی Wave


a_gadget

ارسال های توصیه شده

hlsvs-238x90.png?f39ce1

بوت کردن اندروید از روی کارت‌های SD به‌تازگی بسیار مد شده. در بیشتر موارد، این کار بر روی دستگاه‌هایی که از اندروید به‌عنوان سیستم‌عامل استوک استفاده نمی‌کنند انجام می‌شود، به‌طوری که کاربران می‌توانند یکی از دو سیستم‌عامل اصلی یا اندروید را برای بوت شدن انتخاب کنند. اکنون این امکان برای Wave سامسونگ هم فراهم شده است.

در این کار چندین تن از اعضای XDA نقش داشتند: یکی از اعضای ارشد XDA به نام hero355، آموزشی درباره بوت کردن اندروید از روی کارت حافظه اس‌دی در گوشی ویو نوشت. ابزارهای لازم هم با همکاری یکی از توسعه‌دهندگان سطح بالای XDA به نام Rebellos و یکی دیگر از اعضا با نام volk204 ساخته شد (جزئیات کار را می‌توانید در اینجا ببینید). بسیاری از اعضا و توسعه‌دهندگان هم به این افراد کمک کردند.

روند کار خیلی دشوار نیست، ولی نیاز به دقت دارد. ابتدا باید چندین فایل زیپ را دانلود و محتویات آن‌ها را فلش کنید. در طی مراحل، کاربران می‌توانند مقدار فضای ذخیره‌سازی برای رام اندروید را انتخاب کنند؛ بنابراین کارت اس‌دی را می‌توان به‌خوبی پارتیشن‌بندی کرد.

پس از پایان کار، کاربران می‌توانند یکی از دو سیستم‌عامل بادا یا اندروید را برای بوت انتخاب کنند. البته هنوز مشکلاتی در این روش وجود دارد (مانند عمل نکردن مودم (GSM و GPRS) و نیز غیرقابل استفاده بودن میکروفون)، ولی از آنجا که بادا همچنان قابل استفاده است، کاربران می‌توانند اندروید را بدون فدا کردن قابلیت‌های گوشی تجربه کنند.

شما برای مشاهده لینک‌های دانلود، مراحل کار و دیگر جزئیات می‌توانید به تاپیک اصلی سری بزنید. فقط تهیه نسخه پشتیبان از محتویات گوشی‌تان را فراموش نکنید.

منبع:http://3rdoor.blogspot.com/2013/02/sd-wave.html

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...