رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

به ندرت پیش می‌آید که سیستم‌عامل‌های دسکتاپ چنین اشکالات یا اصطلاحاً باگ‌های داشته باشند اما به نظر می‌رسد اپل در سیستم‌عامل مک خود یک باگ عجیب برجا گذاشته که تایپ یک عبارت خاص مساوی با کرش کردن و بسته شدن ناگهانی نرم‌افزار درحال اجرا خواهد بود.

k5u4sf3al6cuui5zho.jpg

 

این عبارت را باید دقیقاً به شکل ///:File تایپ کنید؛ با حرف F بزرگ و سه تا / . این باگ که در

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
گزارش شده است بر روی سیستم‌عامل OS X 10.8.2 مشاهده شده و به نظر می‌رسد کافیست این عبارت را در هر قسمتی از هر پنجره‌ای از اپلیکیشن‌های مختلف تایپ کنید تا با پیغام کرش کردن یا خروج ناگهانی مواجه شوید. تاکنون این باگ بر روی برنامه‌های گوگل کروم، سافاری، Tweetbot، TextEdit، اسکایپ و بسیاری برنامه‌های دیگر گزارش شده اما برخی برنامه‌ها مانند GIMP، فایرفاکس، Xcode، Terminal و Eclipse به نظر می‌رسد از این باگ در امان باشند.

 

 

برخی معتقدند که این باگ به دلیل مشکلی در قابلیت چک‌کردن املای کلمات یا همان SpellChecker ایجاد شده است اما از آنجایی که این مشکل را حتی در نوار آدرس سافاری که فاقد این قابلیت است می‌توان مشاهده کرد به نظر می‌رسد مشکل از جای دیگری باشد. این باگ گفته می‌شود تنها بر روی نسخه شیرکوهی از این سیستم‌عامل عمل می‌کند و نسخه‌های Lion و Snow Leopard چنین مشکلی ندارند.

 

 

شما هم اگر از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنید می توانید این باگ عجیب را امتحان کنید؛ اما اگر مشغول دیدن چندین سایت هستید بهتر است آن را در جایی به جز مرورگرتان امتحان کنید!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...