رفتن به مطلب

ادامه تسلط اندروید و سامسونگ در امریکا


a_gadget

ارسال های توصیه شده

11.jpg

جدیدترین گزارش comScore تایید می کند که سامسونگ واندروید هنوز هم به تسلط خود بر بازار ایالات متحده ادامه می دهند. اندروید و iOS به تنهایی حدود ۸۸.۷ درصد از بازار اسمارت فون ها را در اختیار دارند. سیستم عامل بلک بری RIM هم با سهمی ۷.۳ درصدی بعد از این دو سیستم عامل قدرتمند قرار گرفته است. این در حالیست که سیستم عامل دوست داشتنی مایکروسافت یعنی ویندوز تنها سهمی ۳ درصدی را در اختیار دارد.

در بخش دستگاههای تلفن های همراه (که شامل گوشی های معمولی و هم اسمارت فون ها می شود)، شرکت اپل با جاگذاشتن شرکت ال جی به دومین شرکت تولید کننده دستگاه های تلفن همراه در ایالات متحده تبدیل شد. توجه داشته باشید که این گزارش مربوط به قبل از فصل تعطیلات است و می بایست منتظر گزارش بعدی comScore که در حدود ماه فوریه منتشر می شود ماند.

21.jpg

3.jpg

اما در نهایت، بخشی از این گزارش مربوط استفاده از محتوای مختلف تلفن همراه توسط کاربران می باشد، یعنی کارهایی که به همراه گوشی تلفن همراه می توان انجام داد. حدود ۷۶ درصد از کاربران از تلفن همراه خود برای ارسال پیام متنی (SMS) استفاده می کنند. دانلود کردن اپلیکشن های مختلف و استفاده از شبکه های اجتماعی نیز از جمله فعالیت هایی می باشند که بیشترین رشد را نسبت به گزارش قبلی با سهمی ۵۴.۲ و ۳۹.۲درصدی داشته اند.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...