رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

دانلود مجموعه فایل های اموزشی بازاریابی بین الملل

 

بازاریابی بین الملل:

 

بازاریابی : فعالیت ارضاء نیاز

 

بازاریابی بین المللی : فعالیتهای تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک کشور به مشتریان در سایر کشورها به منظور کسب سود و یا تولید و فروش کالا و خدمات در بیش از یک کشور .(بازاریابی چندملیتی )

 

وجه تمایز بازاریابی ها در حوزه فعالیت می باشد و گرنه مراحل و اصول آنها جنبه استاندارد دارد .

 

عوامل محیطی موثر بر بازاریابی بین الملل

 

 

 

عوامل قابل کنترل

عوامل غیر قابل کنترل داخلی

عوامل غیر قابل کنترل خارجی

international marketing 1.ppt

لینک ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...