رفتن به مطلب

فعال کردن Multi Window برای اپلیکیشن‌های گالکسی نوت ۱۰.۱ (با CSC)


a_gadget

ارسال های توصیه شده

اگر پیگیر اخبار مربوط به گالکسی نوت در XDA Developers بوده باشید، احتمالاً در مورد فایل CSC این تبلت/اسمارت‌فون چیزهایی شنیده‌اید. با تغییر دادن این فایل، مشابه کاری که با build.prop انجام می‌شود، می‌توان بعضی از امکانات دستگاه را فعال یا غیرفعال کرد. ظاهراً با این روش می‌توان قابلیت Multi Window را هم برای اپلیکیشن‌های موجود در گالکسی نوت ۱۰.۱ قابل استفاده کرد.

به‌تازگی یکی از کاربران فروم XDA به نام xperiacle تاپیکی را راه‌اندازی کرده و در آن به بحث در مورد افزودن امکان پشتیبانی از Multi Window به برنامه‌هایی که از این قابلیت استفاده نمی‌کنند، پرداخته است. این کار با تغییر دادن بخشی از فایل CSC انجام می‌شود. این به آن معنی است که کاربران می‌توانند با انجام تغییراتی ساده در CSC، بدون نیاز به ماد، از این قابلیت در اپلیکیشن‌های دیگر هم استفاده کنند. آن‌طور که xperiacle می‌گوید:

«من به کد کوتاهی برخوردم که اپلیکیشن‌ها را از لحاظ پشتیبانی از Multi Window چک می‌کرد؛ بنابراین تلاش کردم که اطلاعات بیش‌تری در این مورد به دست بیاورم و دریافتم که شما عملاً می‌توانید امکان پشتیبانی از Multi Window را تقریباً به هر اپلیکیشنی اضافه کنید؛ آن‌هم تنها با افزودن نام پکیج آن نرم‌افزار به فایل feature.xml یا other.xml (در پوشه system/csc/)»

کاربران فروم XDA از این روش استفاده کرده‌اند و هریک نتیجه‌های متفاوتی گرفته‌اند. البته پیشرفت کار به کندی انجام می‌شود، ولی تعدادی از کاربران توانسته‌اند Dropbox را، بدون تغییر دادن فایل APK آن، همراه با قابلیت Multi Window استفاده کنند.

اگر شما هم به این موضوع علاقه‌مندید، می‌توانید برای مشاهده به‌روزرسانی‌ها به تاپیک اصلی مراجعه کنید. فقط پیش از تغییر دادن CSC مطمئن شوید که یک نسخه پشتیبان از فایل‌های سیستمی‌تان تهیه کرده‌اید. برای این کار، شاید بد نباشد که سری به

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
بزنید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...