رفتن به مطلب

چرا اپل تخفیف نمی دهد؟


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

 

 

 

 

جمعه سیاه اولین جمعه بعد از مراسم شکرگزاری است. مردم از سال ها پیش قسمت عمده خریدهای دیجیتالی و الکترونیکی خود را در این روز انجام می دهند. لیستی از 10 دلیلی که اپل به خاطر آنها هرگز در روز جمعه سیاه به خریدارانش اهمیت نمی دهد را برایتان آورده ایم.

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
جمعه سیاه اولین جمعه بعد از مراسم شکرگزاری است. مردم از سال ها پیش قسمت عمده خریدهای دیجیتالی و الکترونیکی خود را در این روز انجام می دهند. این روز آغازی است برای فصل خرید آخر سال و کریسمس، میزان خرید در این روز شاخص مهمی برای سنجیدن وضعیت اقتصادی کشور ایالات متحده آمریکا به حساب می آید.

 

اکثر کمپانی ها در این روز به کارمندان خود اجازه می دهند خریدهای ویژه کرده و فروشگاه ها قبل از ساعت چهار صبح باز می کنند تا با قیمت های تخفیف خورده تا پاسی از شب، پاسخگوی صف خریداران باشند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

اما اپل به دلیلی هرگز خود را در دام جهنمی جمعه سیاه نمی اندازد. در زیر لیستی از 10 دلیلی که اپل به خاطر آنها هرگز در روز جمعه سیاه به خریدارانش اهمیت نمی دهد را برایتان آورده ایم.

 

1- اپل، اپل است، اپل به جمعه سیاه اهمیت نمی دهد چون اپل است، اولین شرکت یک تریلیون دلاری در جهان! این کمپانی با قوانین خودش بازی می کند. او محصولات مورد علاقه شما را با قیمت های بالا تولید می کند و شما برای خریدشان مدت ها در صف می ایستید، بنابراین برای اپل تمام روزهای عرضه محصولات جدیدش، جمعه سیاه است!

 

2- اپل به غیرقابل دسترس بودن خود باور دارد. آنها خودشان را از هر کسی و چیزی بالاتر می دانند. آنها می گویند با مردمی که هنگام بالا رفتن از کنار آنها می گذری مهربان باش چون هنگام پایین آمدن نیز لاجرم از کنار همان مردم خواهی گذشت.

 

3- اپل چوب بر جنگل فناوری است. آنها قلب و احساس ندارند. چون فقط محصولات خوب تولید می کنند پس خیلی به عواطف خریدارانشان اهمیتی نمی دهند. آنها با عرضه سه آی پد در یک سال به همه ثابت کرده اند که بویی از احساس و عاطفه نبرده اند!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

4- اپل برنامه های خاص خودش را دارد و بر اساس تقویم همگانی کار نمی کند و نکته جالب در مورد این برنامه ریزی اینکه آنها هرگز در حدی به شما خدمت نمی کنند که تمام منافع تان تامین شود.

 

5- اپل هرگز آنقدر محصول وارد بازار نمی کند که قیمت محصولاتش پایین بیاید، بنابراین در روز جمعه سیاه نیز محصولات زیادی را دم دست خریداران قرار نمی دهد.

 

6- نسل جوان، نسل اپلی است! فقط کافی است به یک گروه از جوانان دور و بر خود نگاه کنید، بالاخره یک نفر را پیدا خواهید کرد که به گجت خود خیره شده باشد. این نسل عاشق محصولات اپلند. اپل به آنها همان چیزی را می دهد که از تکنولوژی انتظار دارند وبنابراین خانواده ها مجبورند با هر قیمتی شده این محصولات را برای فرزندان خود تهیه کنند. اپل هم به خوبی این را می داند.

 

7- اپل طرفداران باوفای زیادی دارد. این طرفداران شدیدا به محصولات اپلی خود می نازند. در واقع شاید بهتر باشد در دیکشنری ها جای لغت کوپرتینوی کالیفرنیا، لغت از خودراضی نوشته شود!

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

8- اپل همیشه باشکوه و مغرور بوده است. در حال حاضر نگرش این کمپانی این است که ما بهترین و جالب ترین محصولات را ارائه می کنیم، بنابراین مردم به هر حال آنها را می خرند.

 

9- اپل بیش از حد پولدار است. شاید اگر سالیان قبل بود، خرید حتی یک محصول هم برای این کمپانی اهمیت داشت اما در زمان فعلی خرید یک iThing دیگر روی درآمد عظیم اپل چندان تاثیری ندارد.

 

10- اپل روی محصولاتش تخفیف نمی دهد. نمی دانم می دانید یا نه اما این کمپانی به هیچ عنوان در هیچ روز خاصی به خریدارانش تخفیف نمی دهد. تنها زمانی که ممکن است مشاهده کنید قیمت یکی از محصولات اپل پایین آمده است زمان عرضه مدل جدید است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...