رفتن به مطلب

سيا مي‌گويد ايران توان صادرات موشك بالستيك را دارد


یاسر

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

سردار وحيدي در همايش تجليل از اسطوره‌هاي ارتش؛

سيا مي‌گويد ايران توان صادرات موشك بالستيك را دارد

خبرگزاري فارس: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، اظهار داشت: اسناد سيا مي‌گويد ايران توان صادرات موشك بالستيك را به ديگر كشورها دارد.

 

 

 

A0828611.jpg

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در چهارمين همايش تجليل از اسطوره‌هاي ارتش كه صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد ضمن تبريك فرار سيدن هفته ارتش، اظهار داشت: ارتش جمهوري اسلامي ايران ارتشي است كه در خدمت يگانه نظام بر حق دنياي كنوني و ارتش منحصر به فرد است.

وي افزود: ارتش جمهوري اسلامي ايران در خدمت حق و حقانيت و مكتب اهل بيت است و امروز تحت فرماندهي نائب امام زمان انجام ماموريت مي‌كند و وجود شهداي بزرگ در ارتش نشانگر عمق و جوهر ارتش است.

وحيدي در بخش ديگري از سخنانش، تصريح كرد: دفاع مقدس ما يك پيكار و جنگ معمولي نبود بلكه ظهور همه توانمندي‌هاي ايماني بود كه مي‌تواند در يك برهه تاريخي از يك جمع انساني بروز كند و نشان دهنده پيروزي معنويت بر ماديت بوده است.

وي با بيان اينكه در نگاه و مكتب ما پيشكسوت جاي بسيار ارزشمندي دارد، گفت: گردان 144 و فرمانده دلير آن امير شاهين راد از افرادي هستند كه در صف مقدمه جنگ بوده‌اند و زير باران آتش دشمن با شهامت ايستادگي كردند و اين افتخار بزرگي است براي افرادي كه اكنون در ارتش هستند.

وزير دفاع ادامه داد: ارتش با تمام قوا و اسلحه به دست در مقابل همه دشمنان ايستاده است و چه چيز بالاتر از اين براي رزمنده‌اي است كه در مقابل بدترين دشمنان بايستد.

وي افزود: امروز دشمنان كينه توز ايران و بلكه مذهب‌مان تصور اندك تزلزلي را بر پيكره عظيم اين نظام نمي‌توانند به خود راه دهند و دشمن آنچنان در مقابل اراده قوي اين نظام و مردم و حافظان حدود آن يعني ارتش و نيروهاي مسلح به زانو در آمده است كه خود اعتراف مي‌كند نمي‌توانيم عليه اين مردم عمليات نظامي انجام دهيم.

وحيدي ادامه داد: دشمنان اعلام مي‌كنند كه ما در سياست هسته‌اي ايران باز دارندگي هسته‌اي را بكار مي‌گيرم كه نشان از خباثت و جنايتشان دارد. همان‌هاي كه در دنيا مي‌گويند ما مظهر دموكراسي هستيم ملتي را به خاطر اينكه بر اعتقاداتش ايستاده به بازدارندگي هسته‌اي تهديد مي‌كنند. البته اين نشان از ضعف قدرت است. زيرا بازدارندگي هسته‌اي براي زمان گذشته بوده است.

وزير دفاع تصريح كرد: آنها كه مدعي هستند برترين سلاح‌ها را به لحاظ دقت و عملكرد دارند در برابر اين اراده آنچنان ضعيف مي‌شوند كه اينچنين حرف مي‌‌زنند آنها دنيا را مملو كرده‌اند از امكانات هسته‌اي و به عنوان مثال 2 هزار و 100 تن مواد هسته‌اي كه مي‌توانند با 120 هزار بمب اتم را درست كنند در اختيار دارند. آنها اين همه بمب را براي چه مي‌خواهند اين نشان از قدرتمندتر شدن جمهوري اسلامي ايران و ضعيف تر شدن دشمنان ما است.

وحيدي ادامه داد: دشمنان قبل از انقلاب فكر مي‌كردند با ارتش ايران ژاندارم منطقه مي‌شوند ولي با ديدن جريان لويزان ديدار نيروي هوايي با امام (ره) و كودتاي 21 بهمن در هم شكستند و از آن به بعد هم در سياست‌هايشان در منطقه مانند سياست مهار دو جانبه و سياست مشت آهنين شكست خوردند.

وزير دفاع افزود: امروز اسناد سيا مي‌گويند جمهوري اسلامي ايران در توان توليد موشك بالستيك نه تنها خود كفا شده بلكه توان صادرات آن را هم دارد. البته اصول اساسي جمهوري اسلامي صلح عدالت و امنيت است.

وحيدي با اشاره به اشغال عراق و افغانستان توسط نيروهاي آمريكايي و فرا منطقه‌اي، گفت: همان كساني كه دنيا را اشغال كرده‌اند ايران را به اشغالگري محكوم مي‌كنند و يك ميليون و 400 هزار كشته در عراق محصول حضور آنان در منطقه است.

وي افزود: حضور فرماندهان و متخصصان نظامي در نيروهاي مسلح ايران موازنه استراتژيك را در سطح جهان شكل داده است. جمهوري اسلامي ايران موازنه استراتژيك را به گونه‌اي شكل داده كه دشمن در بن بست عجيبي گير كرده است و جمهوري اسلامي ايران جز معدود كشورهاي است كه بر اساس دكترين و سياست‌هاي خود عمل مي‌كند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...