رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

[h=2]بهترین نوع شیر[/h]

شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۰

یک محقق و مشاور ارشد در زمینۀ بررسی کیفیت شیر با بیان اینکه :« بهترین نوع شیر ، شیر بسته بندی شده به صورت شیرهای استریل یا مدت دار است

 

n00023228-b.jpg

 

 

عرش نیوز:اوتصریح کرد : « این نوع شیر چون اولا از شیر خام با کیفیت ممتاز و درجه یک تولید می شوند. ثانیا شیر خام تحت حرارت 137 درجه ای به مدت دو ثانیه دمادیده می شود و تمام باکتری ها از بین می رود و پس از ان در پاکت های شش لایه قرار داده شده و تحت شرایط کاملا استریل بسته بندی می شدكتر عزيزاله كمال زاده فوق دکتری در زمینه متابولیسم انرژی و پروتئین و محقق و مشاور ارشد در زمینۀ بررسی کیفیت شیر در خصوص بهترین نوع شیر مصرفی به سلامت نیوز گفت :« بهترین نوع شیر ، شیر بسته بندی شده به صورت شیرهای استریل یا مدت دار است زیرا که از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. چون اولا از شیر خام با کیفیت ممتاز و درجه یک تولید می شوند. ثانیا شیر خام تحت حرارت 137 درجه ای به مدت دو ثانیه دمادیده می شود و تمام باکتری ها از بین می رود و پس از ان در پاکت های شش لایه قرار داده شده و تحت شرایط کاملا استریل بسته بندی می شود که از آلودگی ثانویه مصون بماند.»ود که از آلودگی ثانویه مصون بماند.»

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...