رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

جلوگيري از اتلاف انرژي در تله هاي بخار

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

مقايسه سازوكارهاي كامل و كاهش يافته سينتيك احتراق متان در مدل سازي عددي مشعل متخلخل

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

پيشگويي فرايند احتراق در موتورهاي دوگانه سوز با تلفيق مدل هاي شبه بعدي چند منطقه اي و سينتيك شيميايي

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

تعيين مدت زمان بهينه پالس پروتوني براي راه انداز احتراق سريع در همجوشي محصورشدگي لختي

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

بررسي تجربي تاثير دماي EGR در فرآيند احتراق، عملکرد و آلايندگي موتورهاي دوگانه سوز در بارهاي جزيي

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

پيش بيني توزيع انرژي و روزنه ها در جاذب هاي ناهمگن با استفاده از روش رگولاريزاسيون خطي

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

شبیه سازی احتراق متان در یك دودكش ساده با بررسی پروفیل دما با بررسی پروفیل دما و اغتشاش جریان

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...