رفتن به مطلب

ویلاهای درختی دوستدار محیط زیست!


ارسال های توصیه شده

این طرح در لیست "ذخایر زیست‌کره یونسکو" نیز به ثبت رسیده است. به جای آنکه ویلاها مستقیما به درختان متصل شوند، برای هماهنگی هرچه بیشتر با طبیعت در هوا معلق بوده و این گونه به نظر می رسد که درختان را در آغوش گرفته‌اند.

 

20121028072102_400%20villa.jpg

 

 

تفریحگاه دوستدار محیط زیست "اِترا سامارا" توسط استودیو "فارو پارتنرشیپ" طراحی شده است. این تفریحگاه یا هتل 5 ستاره، در واقع شامل 12 ویلای درختی می شود که در جنگل "بروس پنینسولا" کانادا قرار دارد.

 

این طرح در لیست "ذخایر زیست‌کره یونسکو" نیز به ثبت رسیده است. به جای آنکه ویلاها مستقیما به درختان متصل شوند، برای هماهنگی هرچه بیشتر با طبیعت در هوا معلق بوده و این گونه به نظر می رسد که درختان را در آغوش گرفته‌اند.

طراحان فارو پارتنرشیپ این سوئیت‌ها را با الهام از "سامارا"، محفظه‌های دانه ملخ مانندی (ملخ هواپیما) که در فصل پاییز از درختان افرا فرو می ریزند، طراحی کرده‌اند. این سوئیت‌های پیش ساخته از منابع محلی یعنی چوب‌هایی با گواهینامه "FSC" (گواهینامه‌ای که نشان می دهد چوب بکار رفته، از منابع پایدار تامین شده است) تهیه می شوند.

همچنین، هر ویلای درختی برای محافظت از عناصر طبیعی با پوششی کلاه مانند (بونت) عایق بندی شده که انتظار می رود عملکردی همانند برگ درختان داشته باشد. همچنین، در ساخت آنها از "فایبر گلاس PTFE" که از پوشش غیر سمی، مقاوم در برابر آتش سوزی و خود تمیز شونده TiO2 (دی اکسید تیتانیوم) بهره می برد، استفاده خواهد شد. زمان آغاز ساخت و ساز و نصب این ویلاها، فصل زمستان در نظر گرفته شده تا کمترین آسیب به گیاهان اطراف وارد شود.

 

eterra-farrow-partnership-eco-resort-1.jpg

 

 

eterra-farrow-treehouse-resort-canada-1.jpg

 

 

 

eterra-farrow-treehouse-resort-canada-2.jpg

 

 

 

eterra-farrow-treehouse-resort-canada-3.jpg

 

 

 

eterra-farrow-treehouse-resort-canada-4.jpg

 

سایت پیــــــــــک سبـــــــز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...