رفتن به مطلب

Astraea

ارسال های توصیه شده

برچسب قرار گرفته شده بر روی جعبه کفش و یا چاپ شده بر روی لیبل متصل شده به کفش مشخص کننده چند مشخصه اصلی در کفش از جمله مشخصه عددی کالا، سایز، برند، مدل و رنگ می باشد. این در حالی است که برند در قسمت کفه کفش و یا زیر زبانه کفش نیز چاپ می گردد .

هنگام مشاهده لیبل متصل شده به کفش، چاپ شده بر روی بدنه جعبه کفش و یا در قسمت کفه(بیشتر در انواع کفش های کلاسیک) به صورت معمول شش نماد وجود دارد که هر یک بیانگر یک مفهوم است که به تمامی این نماد ها در ادامه اشاره خواهد شد. از آنجا که این نمادها جهت نگهداری و استفاده از کفش بسیار حائز اهمیت است و می تواند به بسیاری از مصرف کنندگان در استفاده صحیح تر از کفششان کمک کند لذا مطالعه دقیق آن به شما پیشنهاد می گردد.

نماد های موجود بر روی لیبل و یا بدنه کفش معمولا در دو ستون و سه ردیف می باشند. ستون سمت چپ سه قسمت اصلی کفش را مشخص نموده و ستون سمت راست جنس متعلق به قسمت های مشخص شده می باشد شکل زیر یک نمونه از این نمادهاست.برای درک بهتر این نماد ها از جدول زیر جهت تشریح و توضیح هر یک از آن ها استفاده شده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...