رفتن به مطلب

پردیس kuture در فرانکفورت


ارسال های توصیه شده

پردیسkuture توسط همکاران adjayeفرانکفورت در آلمان طراحی شده که مبتنی بر ایده ایست که نهادهای فرهنگی بسیار مهم از گروه های شهری در مرکز این شهر قرار گرفته اند .

 

تمرکز آن ها ایجاد شهر کوچک در این شهر است که در حال حاضر در دانشگاه فرانکفورت می باشد که تا سال 2014 خالی خواهد بود . این شهر کوچک به عنوان مجموعه متنوعی از کاربرانی در نظر گرفته شده که فضایی را برای گردهمایی و برای همسایگان نزدیک در این پردس فراهم می کند.

 

این بخش دارای مجموعه ای از افراد با علایق گوناگون، ارتباطات محکم و فرهنگی هستند که از این گروه ها طراحی شده است . این موارد شامل صنایع فرهنگی ، علمی و ساکنان منطقه و کارمندان اداری در این منطقه هستند.

 

axo-color-%2001.jpg

 

هدف از این پردیس ، ایجاد هم افزایی جدید و تعامل بر اساس اصول مختلف خلاقانه می باشد که برنامه های فرهنگی ، تجربه های فرهنگی متفاوتی را تولید می کند.

 

فضاهای اجرای اصلی در این شهر کوچک با فضاهای عمومی ترکیب شده است. این پردیس با کارکاردها یی چند منظوره می باشد و شامل خرده فروشی، کافه ها و بازار خواهد بود .

 

این محیط متخلخل است و به اکتشافات مردم با هدف دیدن فضا مجاز بوده است. گردش و نقاط دسترسی چندگانه در این شهر آزاد است. هم چنین، این برنامه ها به صورت عمودی مرتب شده است ؛ بنابراین استفاده کنندگان(کارکنان) مختلف نه فقط در سراسر این بخش ، بلکه در طول ساختمان ها این شهر در نظر گرفته شده است

 

axo-color-%2002.jpg

 

 

axo-color-%2003.jpg

 

 

axo-color-%2004.jpg

 

 

 

 

منبع: سایت خبری معماری نیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...