رفتن به مطلب

اختصاص اعتبار برای کنترل بیماری ایدز


ارسال های توصیه شده

مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اين وزارتخانه به منظور پیشگیری و کنترل بیماری ایدز مبلغی معادل 28 میلیون و 257 میلیون ریال را به این بخش اختصاص داده است.

موسوی چلک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه حمایت های اجتماعی ابعاد اقتصادی، فرهنگی، و اجتماعی را دربر می گیرد حمایت اجتماعی از افراد مبتلا به ایدز می تواند نقش موثری در کاهش اثرات منفی روانی این افراد ایفا کند به نحوی موجب بهبود کیفیت زندگی آنها شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد و تقویت اقدامات حمایتی در این زمینه ضروری است افزود: با ایجاد و توسعه اقدامات حمایتی، افراد مبتلا به بیماری ایدز درجهت سازگاری با شرایط زندگی و بهبود کیفیت زندگی یاری می شوند.

مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: درسال جاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت های اجتماعی و به منظور پیشگیری و کنترل بیماری ایدز از محل اعتبارات معاونت رفاه اجتماعی مبلغی معادل 28میلیون و 257 هزار ریال را به این بخش اختصاص داده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...