رفتن به مطلب

نکاتی در انتخاب روش بستن بند کفش


Astraea

ارسال های توصیه شده

روش های مختلفی برای بافت بند کفش موجود می باشند. این روش ها بنا بر سلیقه افراد و با توجه به نوع کفش می توانند متفاوت باشند. در این میان مواردی وجود دارند که رعایت آن ها تضمین رضایتمندی شما از کفشتان خواهد بود که توجه آن ها به شما توصیه می شود.

 

در صورتی که علاقه ای به لغزش پا درون کفش نیستید از روش هایی که بند ها به صورت موازی بسته می شوند استفاده نموده و در صورتی که راحتی پا درون کفش را می خواهید مدل های ضربدری را انتخاب نمایید.

  • اولین ردیف سوراخ های عبور بند به جهت آنکه مطابق با مفصل اتصال شصت پا با بدنه اصلی پا می باشد بسیار حائز اهمیت می باشد، لذا از محکم نمودن بیش از حد این قسمت خود داری نمایید چرا که با محکم نمودن آن احساس نا مطلوبی به شما دست خواهد داد.

  • کفش هایی که دارای تعداد سوراخ های عبور بند بالاتری می باشند علاوه بر آنکه تسلط شما را بر مدیریت راحتی کفش توسط بند ها بالا تر می برد این اجازه را به شما خواهد داد که از روش های متنوع تری نیز جهت بستن بند ها استفاده نمایید.

 

  • بسیاری از بند های کفش اندازه های بلندی را دارا می باشند لذا با یک گره زدن ساده نمی توان این میزان را کنترل نمود. بسیاری با بستن بند به دور قوزک پا هایشان این میزان بلندی را کنترل می نمایند. باید خاطر نشان نمود که این اقدام یکی از خطر ناک ترین و اشتباه ترین روش های رفع این مشکل می باشد چرا که باعث اختلال در سیستم خو ن رسانی به پاهایتان خواهید شد. به شما پیشنهاد می شود در صورتی که با این مشکل مواجه شدید حتما با استفاده از قیچی اضافه بند را کوتاه کنید. در برخی مدل های کفش یک نوار چرمی و یا پارچه ای در پشت آن به منظور عبور بند کفش تعبیه شده است و شما می توانید با عبور بند از حفره در نظر گرفته شده لذا در این حالت قادر خواهید بود بند را پشت قوزک پاهایتان ببندید و کمترین آسیب را به سلامت خود وارد آورید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

عکس: حسین تقی خان

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...