رفتن به مطلب

تیونینگ آئودی r8v10، سوپراسپرت 525 اسب بخاری


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[/h]

 

تصور این که بتوانید یک سوپر اسپرت 525اسب بخاری را در عرض 4.1 ثانیه رام کنید کمی سخت است. در این مدت زمان شما به مرز سرعت 100کیلومتر درساعت دست یافته اید.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
تصور این که بتوانید یک سوپر اسپرت 525اسب بخاری را در عرض 4.1 ثانیه رام کنید کمی سخت است. در این مدت زمان شما به مرز سرعت 100کیلومتر درساعت دست یافته اید. با ترمز گرفتن ناگهانی و معکوس جعبه دنده صدایی بسیار خشمگین و لرزاننده را خواهید شنید! این صدا دقیقاً از پشت سرتان می آید. تمام این هیجان ها از درون آئودیR8-V10 خارج می شود.کاملاً استاندارد و دست نخورده، بدون کوچکترین تغییر در بخش ظاهری و فنی!

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

نیروگاه بخار

وقتی تیونر آلمانی Racing One به سراغ محصول فوق العاده آئودی می رود همه چیز متفاوت می شود، حتی صدای سیستم اگزوز. تیونر آلمانی Racing One در جدیدترین پروژه خود سراغ آئودی R8 با پیشرانه 01سیلندر رفته است. هدف از این پروژه تغییر بخشی از ظاهر خودرو و همچنین افزایش راندمان و توانایی فنی R8 بوده است. مهندسین و متخصصین Racing One در ابتدا به سراغ نیروگاه525 اسب بخار رفته اند. پیشرانه Vشکل آئودیR8 با حجم 5/2 لیتر در حالت استاندارد می تواند 525 اسب بخار قدرت در 8000دور بردقیقه تولید نماید. همچنین حداکثر گشتاور تولید نیز در6500دور بر دقیقه معادل 035 نیوتن متر به​دست می آید. برای دستیابی به قدرت بیشتر ابتدا به سراغECU رفته. با برنامه ریزی مجدد در بخشECU قدرت پیشرانه تا حد چشمگیری افزایش یافت. اما این پایان کار نیست.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

نصب *****هوای اسپرت نیز در دستور کار قرار گرفته است. برای آن که قدرت پیشرانه به عدد مورد نظر برسد از سیستم اگزوزAkrapovic استفاده شده است. این سیستم اگزوز که از جنس تیتانیوم بوده شامل هدرز،کاتالیزور، منبع اگزوز و سراگزوزهای مشکی رنگ است. این سیستم اگزوزها علاوه بر این که صدای برندهR8 را دوچندان کرده است باعث شده تا صدایی بسیار طنین اندازتر در دورهای آغازین به گوش برسد، کاتالیزورها و صداگیرهایی مورد استفاده در این خودرو باعث تولید چنین صدایی شده اند. این تغییرات باعث شد تا پیشرانه ای که در پشت سرتان قرار دارد 602 اسب بخار تولید نماید. افزایش قدرت تا حدود08 اسب بخار! همچنین شتاب صفر تاصد این خودرو در کمتر از 4ثانیه صورت می گیرد و حداکثر سرعت R8 نیز به بیش از 023 کیلومتر درساعت افزایش یافته است. برای کنترل هرچه راحت تر خودرو از تایرهای دانلوپ 91 اینچ استفاده شده، همچنین سیستم ترمزها نیز تا حدودی تقویت شده است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

ظاهر خودرو

بعد از بخش فنی، نوبت به ظاهر خودرو می رسید. در این قسمت طراحان Racing One رنگ سبز مات و مشکی را انتخاب کردند. ابتدا کل بدنه را به رنگ سبز مات طراحی کردند. بعد از آن، بخش های مورد نظر را با خط و خطوط مشکی طراحی کردند تا چهره ای خاص و جذاب به این سوپر اسپرت آلمانی دست دهد. درقسمت جلو برای متمایز جلوه دادن چهره خودرو جلو پنجره و هواکش های طرفین سپر را به رنگ مشکی و با پوشش پلاستیکی فشرده انتخاب کردند. در گوشه ی سپر جلو نیز از دمپرهای مخصوصی برای شکافتن جریان باد استفاده شده است. دونوار قرمز رنگ نیز برروی هواکش های طرفین تعبیه شده که جلوه خاصی را به این قسمت بخشیده است. درقسمت کناری نیز رینگ های اصلی R8 را به رنگ مشکی طراحی کرده و نوار سبز رنگی برروی لبه رینگ ها نقش بسته که درحین حرکت زیبایی خاصی را به همراه دارد. آینه های جانبی با نمونه کربین جدیدی تعویض شده اند، نمونه های استاندارد کمی پهن تر هستند که جای خود را به مدل های ساخته شده توسط Racing One داده اند. طرح های طرفین بدنه نیز همانند هواکش کنار درها مشکی است.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

حسابي خرج تراشيدند

در قسمت انتهایی نیز تغییرات جزئی صورت گرفته است. درداخل کابین نیز صندلی های ریس Schroth تعبیه شده است. صندلی های مورد استفاده در این خودرو به خاطر داشتن نگه دارنده های کناری به خوبی در سرعت های بالا و به‌خصوص در حین ورود به پیچ های بسیار تند بدن سرنشینان را به خوبی مهار می کند. عکس العملی همانند گهواره کودک دارد. این دوصندلی به همراه دیگر تغییرات ایجاد شده درون کابین باعث کاهش چشمگیر وزن کلی خودرو از 1620 کیلوگرم شده است. کاهش وزن در R8 مورد نظر باعث کاهش رکوردهای استاندارد این مدل شده است. مدیر پروژه این تیونر آلمانی هزینه کلی خودرو را 62 هزار یورو اعلام کرد. یعنی اگر شما خواهان داشتن چنین خودرویی هستید باید علاوه بر قیمت خودرو، مبلغی در حدود62 هزار دلار را از حساب بانکی تان خارج کنید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...