رفتن به مطلب

حجاب برتر با نشان الگانس و میتسوبیشی


mrl590

ارسال های توصیه شده

حجاب برتر با نشان الگانس و میتسوبیشی

جام جم آنلاین: بانوان ایرانی دیگر عادت کردند که برای داشتن حجاب خود چادرهای خارجی را بر سر کنند اگر تا سال‌های پیش چادرهای کرب ناز، ژورژت، کرب کیف، خاویار بر سر زنان ایرانی بود این روزها چادرهای الگانس، میتسوبیشی و کریستال چادر زنان ایرانی است، چادری که تنها نام آن فرق کرده و تولید کننده‌های آن تفاوتی نکردند

100809525843.jpg

"غلامعلی حداد عادل" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم در کتاب فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی خود جواب این سوال مهم را برای خوانندگان خود تشریح می‌کند که " لباس ژاپنی‌ها چگونه غربی شد؟ " و حال به نظر می‌رسد بعد از گذشت سی سال از عمر با برکت جمهوری اسلامی باید مسئولان به این سوال پاسخ دهند که چگونه چادر زنان ایرانی ژاپنی و کره‌ای شد؟

100 درصد نیازمان را وارد می‌کنیم

شاید هیچ محصولی در صنعت نساجی در کشور پیدا نشود که کارخانه‌های تولیدی کشور نتوانند حتی با کیفیت پایین تر از کیفت محصولات مشابه خارجی آن را تولید کنند و تنها یک محصول در بازار نساجی کشور وجود دارد که بعد از گذشت سال‌ها هنوز ایرانیان توان تولید حتی یک متر از آن را ندارند و به طور صد در صد نیازمند واردات این محصول برای تامین نیاز داخل هستند.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...