رفتن به مطلب

بلوک ساختمانی همکریت


ارسال های توصیه شده

New building block

hemcrete%20copy.jpg

امروزه سبک سازی و استفاده از مصالح نوین یکی از اهداف اصلی در ساخت و سازهای صنعتی میباشد.و ما هرروز شاهد ظهور محصولات نوین وتکنولوژی های مدرن در صنعت ساخت و ساز میباشیم.

 

یکی از موارد بسیار مهم در ساخت و ساز، سازگار بودن مصالح ساختمانی با محیط زیست است.بدین صورت که متریال مورد استفاده، در عین حالی که سبک، مقاوم و عایق است، کم هزینه و طبیعی باشد.

hemcrete_wall%20copy.jpg

یکی از این محصولات بلوک ساختمانی همکریت میباشد که جایگزینی خوب برای بلوکهای بتنی است.این بلوک هفت برا بر سخت تر و محکم تر از بلوک مشابه بتنی است.این بلوک ها از بوته گیاه، خاک رس و آب تشکیل شده است.

 

این متریال ساختمانی دوستدار محیط زیست است و هیچگونه اثر مخربی برای محیط پیرامون خود ندارد.

hemcrete%20copy.jpg

روش کار بدین صورت است که در هنگام دروکردن محصول، قسمتی از گیاه که بر روی زمین باقی می ماند، جمع آوری میشود و در یک مکان خشک دپو میشود، سپس بعد از چهارده هفته، بوته گیاه آماده بهره برداری میشود.

 

بوته خشک شده به همراه آب و خاک رس که حکم چسب را دارد، در بتونیر ریخته میشود و میکس میشود.این محصول بادوام و محکم است و به راحتی در ساختمان ها قابل اجرا است.

 

بلوک ساختمانی همکریت از کربن خنثی تشکیل شده است. این کربن به صورت کربن منفی فعال میشود و گاز دی اکسید کربن را از اتمسفر جذب میکند.دی اکسید کربن جذب شده باعث رشد واحدهای بوته میشود.در طول دوره این رشد، واحدهای بوته، اکسیژن را در اتمسفر منتشر می کنند. این متریال گزینه بسیار مناسبی برای صنعتی سازی ساختمان به شمار میرود.

jamb-sill%20copy.jpg

منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...