رفتن به مطلب

خلاقیت با گوشت سفید!


S a d e n a

ارسال های توصیه شده

خلاقیت با گوشت سفید!

برترین ها: درباره فواید جایگزین كردن گوشت سفید با قرمز در رژیم غذایی چیزهایی شنیده‌اید. گوشت سفید كم‌ضرر‌تر است و بهتر است بیشتر در وعده‌های غذایی از آن استفاده كنید. اما غذاهایی كه بشود با گوشت بدون چربی سینه مرغ درست كرد به ‌نظر محدود می‌رسد. این دستورها به شما كمك خواهند كرد كه بتوانید برای كل هفته با سینه مرغ غذای غیرتكراری درست كنید!

1- سینه مرغ را تكه‌تكه كنید در زعفران یا آبلیمو و نمك و فلفل بخوابانید. بعد از چند ساعت آنها را به سیخ چوبی بزنید و در تابه سرخ كنید. در تابه را به‌ مدت یك ربع ببندید تا مرغ مغزپخت شود. سپس آن را با برنج و سبزیجات سرو كنید.

2- سینه مرغ را باریك‌باریك ببرید، آردسوخاری بزنید و در روغن سرخ كنید. كمی پاستا بپزید و با كمی پنیر و آویشن كنار مرغ سرو كنید.

3- یك سینه مرغ را بپزید و خرد كنید. آن را با 2 عدد سیب‌زمینی پخته متوسط و 2 قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط كنید و با كمی كاهو یا اسفناج خام سرو كنید.

4- سینه مرغ را تكه‌تكه كنید و در مقداری آرد گندم بغلتانید. 2 تخم‌مرغ را در كاسه بزنید و گوشت مخلوط به آرد را در تخم‌مرغ بزنید و بعد به آرد سوخاری آغشته كنید. این تكه‌ها را در روغن سرخ كنید و با سس كچاب میل كنید.

5- سینه مرغ را باریك ببرید و روی كباب‌پز كباب كنید. كمی نمك و فلفل سیاه روی آن بپاشید و با كمی آبلیمو آن را مزه‌دار كنید. این غذای رژیمی را می‌توانید با سبزیجات تازه سرو كنید.

6- سینه‌ مرغ را باریك ببرید و كباب یا سوخاری كنید. روی آن فلفل دلمه‌ای، گوجه‌فرنگی و ریحان تازه بچینید و كمی پنیر پیتزا روی آن بپاشید. سپس آن را چند دقیقه در فر بگذارید تا پنیر آب شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...