رفتن به مطلب

شاهکار مرسدس بنز: با sls amg آشنا شوید


ارسال های توصیه شده

[h=1]

[/h]

وقتی مرسدس بنز سراغ ساخت اتومبیل الکتریکی می رود باید منتظر یک کار متفاوت و برجسته باشیم و این همان چیزی است که در Electric Mercedes-Benz SLS AMG می بینیم.

 

نارنجی: وقتی مرسدس بنز سراغ ساخت اتومبیل الکتریکی می رود باید منتظر یک کار متفاوت و برجسته باشیم و این همان چیزی است که در Electric Mercedes-Benz SLS AMG می بینیم.

 

113163_294.jpg

 

این شرکت می گوید که SLS AMG قدرتمند ترین خودروی الکتریکی حال حاضر در جهان است. در واقع شرکت بنز این اتومبیل را در سال ۲۰۰۹ معرفی کرده اما از آن موقع تا به حال مشغول تکمیل آن بوده و حالا خودروی برقی اش را به مرحله تولید انبوه رسانده است.

 

113158_940.jpg

 

این یک خودروی تمام برقی است که از چهار موتور مجزا برای هر چرخ استفاده می کند. هر کدام از موتورهای برقی ۴۵ کیلوگرم وزن دارند و مجموع آنها ۷۴۰ اسب بخار نیرو در اختیار خودرو قرار می دهد.

 

113159_637.jpg

 

بنز SLS AMG تنها در ۳.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است. باطری بنز جدید لیتیومی و از ۱۲ ماژول مختلف تشکیل شده است. شارژ کامل باطری با برق ۲۳۰ ولتی حدود ۲۰ ساعت طول می کشد که البته با کمک یک گجت اضافه، زمان شارژ به ۳ ساعت کاهش پیدا می کند. احتمالا می دانید که خودروهای برقی بدون صدا هستند.

 

113161_334.jpg

 

اما مگر می شود کسی سوار چنین خودرویی بشود و بدون سر و صدا در خیابان حرکت کند؟ به همین خاطر چندین حالت صدای مختلف برای این خودرو ضبط شده که راننده می تواند یکی از آنها را انتخاب کند و آنها از طریق ۱۱ اسپیکر مختلف که در اطراف بدنه قرار گرفته اند پخش می شوند.

 

113162_293.jpg

 

اما چه خبر از قیمت؟ این یکی از گران ترین محصولات مرسدس بنز به شمار می رود و برای داشتن آن باید پانصد هزار دلار پرداخت کنید. قیمتی که سبب می شود بخواهیم فقط از دیدن تصاویر آن لذت ببریم!

 

113163_294.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...