رفتن به مطلب

شنیده ها: تلفن هوشمند اندرویدی سامسونگ Premier I9260 گلکسی


a_gadget

ارسال های توصیه شده

premier-333x500.jpeg?1351673454

مثل اینکه بالاخره تلفن هوشمند جدید سامسونگ، Premier I9260 هم سر از اینترنت درآورد و این شرکت را مجبور به تایید مشخصات و برخی اطلاعات کرد. عکس های منتظر شده از پریمیر نشان از یک اسمارت فون با طراحی گلکسی اس 3 دارد که قرار است به زودی عرضه شود. این موبایل هوشمند که از شبکه LTE پشتیبانی می کند، قرار است طی ماه آینده از اوکراین حرکت خود را آغاز کند.

 

سامسونگ پریمیر آی ۹۲۶۰ از یک صفحه نمایش 4.65 اینچی AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بهره می برد. درون آن هم می توانید یک پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی TI OMAP 4470 ببینید. یک گیگابایت رم و ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم شما را همراهی خواهند کرد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و یک 1.9 مگاپیکسلی در جلو، پشتیبانی از LTE و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این محصول جدید سامسونگ هستند.

 

همچنین در پریمیر قرار است برخی قابلیت های نرم افزاری را ببینیم، که قبل از این تنها مختص به گلکسی اس سوم بودند. امکاناتی مانند Best Photo و Smart Stay و Direct Call و Pop-Up Play و S Voice و S Beam از این دسته اند. سیستم عامل این ابزار هم قرار است اندروید جیلی بیلی باشد. از امکانات ارتباطی آن می توان به وای فای HT40 و 802.11a/b/g/n به همراه بلوتوث 4.0 اشاره کرد. مکان یابی در این اسمارت فون با کمک A-GPS و GLONASS صورت می گیرد.

 

پریمیر قرار است برای اولین بار از ماه دسامبر (آذر ماه) در اوکراین عرضه شود. البته هنوز اطلاعی از قیمت و زمان عرضه جهانی آن در دست نیست. هرچند شایعات از عرضه آن با قیمتی معادل ۶۸۰ دلار آمریکا در اوکراین خبر می دهند.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...