ثبت نام کنید. یا همان 8f820855d12408328c22c607ea0e..."> ثبت نام کنید. یا همان 8f820855d12408328c22c607ea0e..."> رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

مهم است در کسب و کاری که دارید و یا خواهید داشت چه هدفی را دنبال می‌کنید. اگر برندینگ برایتان مهم است و نمی‌خواهید یک کسب و کار عادی و معمولی داشته باشید حتما باید در مورد USP شناخت داشته باشید.

 

محتوای مخفی

    برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن ثبت نام کنید.
یا همان

محتوای مخفی

    برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن ثبت نام کنید.
ابزاری هست که در عملیات بازاریابی کمک زیادی به شما می کند. بهتر است اینگونه بگویم که تا USP خود را نشناسید نمی‌توانید برند خوبی را پایه‌گذاری کنید. USP که در فارسی از آن به عنوان پیشنهاد فروش منحصر به فرد هم یاد می شود یک ویژگی خاص شما است که حتما باید مشخص شده باشد و در واقع تمام برنامه بازاریابی‌تان بر همان اساس پیش خواهد رفت. قبل از اینکه USP خود را معین کنید بهتر است شناخت کاملی از سه عامل زیر داشته باشید:

 

- مشتریان. شاید لازم باشد برای شناخت مشتریان خودتان زمان زیادی بگذارید؛ اما فراموش نکنید که این کار واجب است. پس بازار هدف خود را شناسایی کنید و پس از آن ببینید نیاز واقعی مشتریان شما چیست؟ در این مرحله اصلا مهم نیست که شما چه فکر می کنید؛ مهم اینست که مشتری از شما چه می‌خواهد. بدون هیچ‌گونه غرض‌ورزی و با تعصبی به دنبال پاسخ این سوال باشید.

 

- رقبا. شناخت کامل از بازاری که در آن فعالیت دارید، به خصوص نقاط ضعف رقبایتان باید برای شما آشکار شود.

 

- خودتان. دقیقا بدانید کسب و کار شما چیست؟ به دنبال چه هستید؟ نقاط قوت و ضعفتان چیست؟

61f3bys3aq8c3t67kwi.jpg

پس از اینکه USP خودتان را مشخص کردید، بهتر است به چند نکته حتما توجه داشته باشید:

 

- USP شما حتما باید خاص شما باشید. در مشخص کردن USP به هیچ وجه از عباراتی مثل “اولین” ، ” بهترین ” و کلماتی از این دست استفاده نکنید.

 

- کوتاه و واضح باشد.

 

- قرار نیست در USP از ویژگی محصول خود بگویید. بلکه دقیقا از فایده ای که به مشتری می رساند باید سخن بگویید.

 

- USP شما باید آنقدر باورپذیر و واقعی باشد که پس از آن همیشه در ذهن مشتری در کنار برند شما جا بگیرد. به هیچ وجه نباید چیزی باشد که جزو آرزوهای شما هست و هنوز به آن نرسیده اید!

 

پیشنهاد می کنم به عنوان تمرین USP چندین برند را پیدا کنید تا این مفهوم برایتان قدری بیشتر واضح شود.

 

 

محتوای مخفی

    برای مشاهده محتوای مخفی می بایست در انجمن ثبت نام کنید.

 

لینک ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...