رفتن به مطلب

قابلیت‌های قلم S Pen در گالکسی نوت ۲


a_gadget

ارسال های توصیه شده

94%7C000024da3%7C1b66_Samsung-galaxy-note-2-11.jpg

دسترسی به بخش.های مختلف با Quick Commands

یکی از قابلیت.های قلم S Pen که ممکن است مورد بی.توجهی قرار بگیرد، «فرمان.های فوری» یا Quick Commands است. این قابلیت به شما امکان می.دهد که با این قلم، به.سرعت یکی از نرم.افزارهای گوشی را اجرا کنید یا به بخشی از آن دسترسی پیدا کنید. تنها کافیست کلید روی قلم را بفشارید و نگه.دارید و همزمان با آن، صفحه را به سمت بالا جاروب کنید تا پنجره Quick Commands نمایان شود. اکنون می.توانید با رسم حرف یا علامتی که قبلاً آن را تعریف کرده.اید، نرم.افزار موردنظرتان را اجرا کنید.

استفاده از OCR به.جای صفحه.کلید

گالکسی نوت ۲ دارای قابلیت «تشخیص اپتیکال حروف» یا OCR است که به شکلی عالی کار می.کند. این قابلیت در صفحه.کلید مجازی گوشی جای گرفته است. برای استفاده از این قابلیت باید قلم S Pen را بیرون بکشید تا صفحه.کلید به شکل یک مستطیل کوچک دربیاید. اکنون در این فضا می.توانید متن موردنظرتان را بنویسید و از آن در ایمیل و پیام.های متنی یا برای جستجو در وب استفاده کنید.

هشداری برای قلم!

قلم S Pen قطعاً وسیله جالبی است، ولی مشکل اینجاست که مانند دیگر قلم.های موبایل، امکان گم.شدن و جا ماندن آن بسیار زیاد است. در همین راستا، سامسونگ قابلیتی به نام S Pen keeper را معرفی کرده است تا قلم S Pen در منزلتان جا نماند. این قابلیت با استفاده از حسگر شتاب.سنج و دیجیتایزر گالکسی نوت ۲ کار می.کند. کاری که S Pen keeper انجام می.دهد این است که اگر قلم را در جای مخصوص.اش در زیر دستگاه قرار نداده باشید و بخواهید از آن دور شوید، پس از آنکه فاصله شما به اندازه مشخصی رسید این موضوع را با بوق هشداری به شما اطلاع می.دهد.

کودکان.تان را با S Note سرگرم کنید

قلم گالکسی نوت ۲ کارایی بالایی را در کارهای خلاقانه، تجاری و … از خود نشان می.دهد؛ ولی این قلم می.تواند کودکان شما را هم سرگرم کند. S Note دارای قابلیتی به نام Idea Sketch است. این قابلیت به کاربر امکان می.دهد که با نوشتن نام یک شیء، تصویر آن را در طرح خود استفاده کند (این تصاویر می.توانند از کلیپ.آرت یا … به طرح اضافه شوند).

دیدن پیش.نمایش با Air View

یکی از دلایلی که باعث شده S Pen در گالکسی نوت ۲ به چیزی بیش از یک قلم معمولی تبدیل شود این است که در برخی موارد، بدون تماس قلم با صفحه.نمایش هم می.توان از آن استفاده کرد. یکی از این موارد،. استفاده از قابلیت Air View است. این قابلیت به کاربر امکان می.دهد که با نگه.داشتن قلم بر روی آیتم.های مختلف (بدون تماس با صفحه)، اطلاعاتی را در قالب یک Pop-up مشاهده کند. مثلاً شما می.توانید چند خط آغازین ایمیل.ها را ببینید، پیش.نمایشی از تصاویر را مشاهده کنید یا اینکه از نزدیک، نگاهی به رویدادهای تقویم بیندازید. واقعاً قابلیت جالبی است!

هر جا که می.خواهید، بنویسید

با قلم گالکسی نوت ۲ می.توان بر روی هر چیزی در صفحه.نمایش یادداشت نوشت. تنها کافیست کلید روی قلم را نگه.دارید و نوک قلم را بر روی صفحه.نمایش فشار دهید و آنقدر نگه.دارید تا کناره.های صفحه برای لحظه.ای چشمک بزند. در اینجا دستگاه عکسی از محتویات صفحه می.گیرد و شما می.توانید یادداشت.هایتان را بر روی آن بنویسید.

استفاده از حساسیت فشار در قلم S Pen

اکنون که سری Note به خوبی جای خود را در بازار پیدا کرده، نرم.افزارهای بسیار خوبی را می.توان برای استفاده از قلم حساس به فشار آن پیدا کرد. دو عدد از بهترین نمونه.های این نرم.افزارها عبارتند از: Sketchbook Pro و Infinite Painter.

عکس.گرفتن از بخش.هایی از صفحه

این هم یکی از ابزارهای جالبی است که می.توانید به رخ دوستان «غیر استایلوسی» (!) خود بکشید: کلید S Pen را نگه.دارید و در همان حال، شکلی بر روی صفحه بکشید. اکنون آن بخش از محتویات صفحه که درون شکل قرار گرفته، در قالب عکسی جداگانه ذخیره خواهد شد.

به Samsung Apps مراجعه کنید

اگر به دنبال نرم.افزارهایی رسمی و تأیید شده برای S Pen می.گردید، باید به فروشگاه Samsung Apps مراجعه کنید. این کار را می.توانید مستقیماً از خود گالکسی نوت ۲ انجام دهید. همچنین یک بخش ویژه نرم.افزارهای S Pen در این فروشگاه وجود دارد. در حال حاضر، شما می.توانید از فروشگاه Google Play هم استفاده کنید، چرا که هنوز تعداد نرم.افزارهای ویژه گالکسی نوت ۲ در Samsung Apps خیلی زیاد نیست.

چپ.دست.ها از این طرف

گالکسی نوت به.طور پیش.فرض برای کاربران راست.دست طراحی شده، ولی چپ.دست.ها هم می.توانند با مراجعه به بخش تنظیمات S Pen در منوی Settings و انتخاب دست پیش.فرض، از قلم آن راحت.تر استفاده کنند. این کار، حسگر دیجیتایزر را طوری تنظیم می.کند تا با شیوه.ای که چپ.دست.ها قلم را در دست می.گیرند همخوانی داشته باشد.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

94%7C000024d90%7C20f3_galaxy-note-2-UI.jpg

صفحه‌خانگیساده

 

دیدن این ویژگی در گالکسی نوت ۲، اسمارت‌فونی که بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های تکنولوژی رویای داشتن آن را در سر می‌پرورانند، جالب و تا حدی دور از انتظار است: گالکسی نوت ۲ دارای حالتی به نام Easy home screen است که صفحه‌های خانگی گوشی را به شکلی ساده درمی‌آورد. با این ویژگی، بسیاری از افراد سالخورده علاقه‌مند به فناوری هم می‌توانند از این گوشی هوشمند استفاده کنند.

 

عکس‌برداریآسانازصفحه

 

گالکسی نوت ۲ هم مانند گاکسی اس ۳ راهی آسان برای گرفتن عکس از محتویات صفحه‌نمایش در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنها کافی است کلید Home و کلید خاموش/روشن را با هم بفشارید و برای چند لحظه نگه‌دارید تا صفحه چشمکی بزند و تصویر آن ثبت شود. عکس ذخیره‌شده را می‌توانید در گالری گوشی پیدا کنید.

 

کارکردنبایکدست

 

داشتن صفحه‌نمایش بزرگ یکی از امتیازهای گالکسی نوت ۲ به شمار می‌رود، ولی همین موضوع می‌تواند باعث شود که با یک دست نتوانید به‌سادگی از آن استفاده کنید. به همین دلیل، سامسونگ در این محصول حالتی ویژه با نام One-handed mode را در نظر گرفته است. در این حالت، صفحه‌کلید مجازی، کی‌پد، صفحه قفل و … طوری بهینه‌سازی می‌شوند که با یک دست هم بتوانید با آن‌ها کار کنید. حالت One-handed را می‌توانید از منوی Settings فعال کنید.

 

استفادهازفایل‌هایAPK

 

گالکسی نوت ۲ یک اسمارت‌فون آندرویدی تمام‌عیار است. بنابراین نیازی نیست که تنها از فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید، بلکه می‌توانید از فایل‌های APK برای نصب نرم‌افزارها بهره ببرید. فقط در مورد منبع دانلودتان احتیاط کنید و حواستان به ویروس‌های آندرویدی باشد.

 

شخصی‌سازیبهکمکویدجت‌ها

 

سامسونگ ویدجت‌های مفیدی را در گالکسی نوت ۲ قرار داده که شما می‌توانید با آن‌ها صفحه‌های خانگی‌تان را به شکل دلخواه درآورید؛ ولی در کنار این‌ها شما می‌توانید از ویدجت‌های دیگر سازنده‌ها (ویدجت‌های Third-party) هم استفاده کنید. پکیج Beautiful Widgets تعدادی از ویدجت‌های جالب‌توجه را در خود دارد که در صورت تمایل می‌توانید آن‌ها را بر روی گوشی‌تان نصب کنید.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

94%7C000024da9%7C96f9_Samsung-galaxy-note-2-17.jpg

استفاده از حالت HDR

سنسور ۸ مگاپیکسلی گالکسی نوت ۲ به‌خودی‌خود از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است. کیفیت بالای نرم‌افزار دوربین هم به استفاده بهتر از این سنسور کمک کرده و عملکرد آن را بهتر ساخته است. یکی از قابلیت‌های موجود در نرم‌افزار دوربین، حالت HDR (تصویربرداری با دامنه دینامیک بالا) است. در این حالت سعی می‌شود با ترکیب چندین شرایط نوردهی مختلف، جزئیات سایه‌ها بهتر در تصویر ثبت شود. استفاده از HDR مشکل خاصی ندارد؛ البته در این حالت، برداشتن عکس کمی بیشتر طول می‌کشد.

حالت‌های اسلوموشن و فست‌موشن

حالت‌های اسلوموشن و فست‌موشن از موارد قابل انتخاب برای ضبط فیلم با گالکسی نوت ۲ هستند. این حالت‌ها برای فیلمبرداری با نرخ فریم بالاتر یا پایین‌تر از حالت عادی در نظر گرفته شده‌اند. درست است که در اینجا کیفیت ضبط فیلم به خوبی فیلمبرداری ۱۲۰ فریمی در دوربین‌های دیجیتال نیست، ولی اگر بخواهید چیزی مانند یک مسابقه ورزشی را ضبط کنید، این قابلیت به کارتان می‌آید.

افکت‌های ویدئویی را فراموش نکنید

ممکن است افکت‌های دوربین گالکسی نوت ۲ خیلی خاص نباشند، ولی با این حال، این اسمارت‌فون فیـلتر‌های متفاوت و در عین حال جالبی را در دسترس کاربر قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید از افکت‌هایی استفاده کنید تا به‌جز یک طیف خاص سایه‌رنگ، بقیه آن‌ها را از ویدئو حذف کنید یا اینکه فیلم‌ها را به حالتی کارتونی (Rotoscope-style) درآورید.

زمان نوردهی را بیشتر کنید

هر بار که با Galaxy Note II عکسی برمی‌دارید، صدای شاتر، ثبت‌شدن عکس را به شما اطلاع می‌دهد. با وجود این، بهتر است که در هنگام فوکوس‌شدن لنز و ثبت عکس، تنها به این صدا توجه نکنید و پس از شنیدن آن، همچنان دوربین را تا یک لحظه (حدود نیم ثانیه) به حالت ثابت نگه‌دارید. با این کار، فوکوس بهتر انجام می‌گیرد.

دسترسی به پیش‌نمایش‌ها با استفاده از Air View

با کمک قابلیت Air View می‌توانید به پیش‌نمایشی از تصاویر، ایمیل‌ها، فیلم‌ها و … دست پیدا کنید. برای مشاهده لحظه خاصی از یک کلیپ ویدئویی، کافیست قلم S Pen را بر روی نقطه موردنظر در نوار پیمایش فیلم (در مدیا پلیر گوشی) نگه‌دارید تا پیش‌نمایشی از آن را تماشا کنید. به لطف این قابلیت، پیدا کردن بخشی دلخواه از یک فیلم کار آسانی خواهد بود.

منبع:http://3rdoor.blogspot.com/2012/10/blog-post_30.html

لینک به دیدگاه

IMG_1287.jpg?1349947272

 

سال گذشته، زمانی که سامسونگ برای اولین بار گلکسی نوت را معرفی کرد، بسیاری از کارشناسان این تلفن غول آسا را دستگاهی بی مصرف دانسته و شکست حتمی آن در بازار را پیش‌بینی کردند. اما این تلفن با صفحه نمایش 5 اینچی خود توانست قلب های بسیاری را تسخیر کند. موفقیت نوت تا جایی ادامه یافت که شاخه ای جدید در بین تلفن های هوشمند بوجود آمد و کم کم سایر شرکت ها نیز به فکر تولید تلفن/تبلت یا همان فبلت اختصاصی خود افتادند.

پس از فروش بالای گلکسی نوت، که شاید حتی بالاتر از انتظار خود سامسونگ نیز بود، ساخت نسل دوم این محصول در دستور کار این کمپانی کره ای قرار گرفت. اکنون گلکسی نوت 2 اینجاست و آماده است تا جانی تازه را به بازار فبلت ها بدمد. در نسخه جدید همه چیز قدرتمند تر شده و حتی قطر صفحه نمایش نیز بزرگتر از نسل قبلی است.

 

اگر مایل هستید تا در مورد این بچه غول دوست داشتنی سامسونگ بیشتر بدانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا زیر ذره بین نارنجی، نگاهی دقیق‌تر به این محصول داشته باشیم.

 

بدنه و طراحی

اولین بار که گلکسی نوت 2 را ببینید، سریعا متوجه شباهت بسیار زیاد آن به گلکسی اس 3 می‌شوید. به نظر می‌رسد که سامسونگ سیاستی را در پیش گرفته که در آن، طراحی یکپارچه ای بر محصولات هر سال شرکت حاکم است؛ اگر بررسی تبلت ATIV را در نارنجی خوانده باشید، می‌دانید که آن محصول نیز در راستای این سیاست، از فلسفه طراحی گلکسی اس 3 پیروی کرده. در مجموع به نظر می‌رسد که سیاست مذکور، در شناخته شدن دستگاه های مختلف با برند سامسونگ، تاثیر گذار باشد.

 

گلکسی نوت 2 در مقایسه با نسخه اول این دستگاه، کمی باریکتر و کشیده تر شده است. عضو جدید خانواده نوت، ابعادی برابر با 9.4×80.5×151.1 میلی‌متر دارد و به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز است. در جلوی این دستگاه، در کنار لوگوی سامسونگ که در بالای تلفن جای گرفته است، حسگرهای نزدیکی و روشنایی به همراه دوربین جلو قرار دارد، در سمت دیگر لوگو یک LED کوچک قرار گرفته است، که تکنولوژی آن از گلکسی نکسوس به این مدل ارث رسیده است. این چراغ آبی رنگ شما را از پیامک‌ها، ایمیل ها و تماس های از دست رفته، با چشمک زدن آگاه می‌کند، وقتی که شارژ تلفن رو به اتمام باشد نیز، چراغ به رنگ قرمز درآمده و کمبود باتری را به کاربر اعلام می‌کند.

 

 

IMG_13011.jpg

اما در پایین تلفن دگمه فیزیکی Home قرار دارد که در دو سمت آن دگمه های لمسی بازگشت و تنظیمات تعبیه شده است. در اطراف این تلفن، سادگی به خوبی رعایت شده است، به نحوی که در سمت چپ، دگمه کنترل صدا قرار دارد و در سمت راست نیز دگمه روشن/خاموش جا خوش کرده. شاید برخی از کاربران وجود دگمه فیزیکی برای دوربین را در دستگاه خود ترجیح دهند که در گلکسی نوت 2 جای خالی آن را حس خواهند کرد.

IMG_1283.JPG

قسمت فوقانی دستگاه جایگاه جک 3.5 میلیمتری و حفره میکروفون است و قسمت تحتانی نیز علاوه بر یک حفره میکروفون دیگر، قلم S pen را نیز در خود جای داده است. در پشت تلفن نیز دوربین و فلش در بالا و اسپیکر ها نیز در پایین قرار گرفته اند. در صورتی که درب پشتی تلفن را نیز باز کنیم، با باتری بزرگ این دستگاه مواجه می‌شویم. جهت وارد کردن میکرو سیم خود حتما باید باتری را از جای خود درآورید، آما در مورد حافظه جانبی MicroSD این مشکل را نخواهید داشت.

 

IMG_1297.JPG

همانطور که اشاره کردیم، گلکسی نوت 2 دقیقا همان طراحی گلکسی اس3 را دنبال کرده است و این بدان معناست که اینبار نیز شاهد همان بدنه پلاستیکی معروف هستیم (البته شما در بازی با کلمات و استفاده از عباراتی مانند پلی کربنات، مختار هستید). استفاده از این نوع متریال برای محصولی مانند نوت 2 با چنین ابعاد بزرگی بسیار منطقی تر به نظر می‌رسد، چرا که در غیر این صورت شاهد وزن بسیار بالایی برای این دستگاه بودیم.

IMG_1298.JPG

اگر بخواهیم در مورد تجربه چند روزه استفاده خود از گلکسی نوت 2 بگوییم، در ابتدا باید به چشم هایی اشاره کنیم که به تلفن غول آسای شما خیره می‌شوند. بزرگی نوت، مکالمه‌های تلفنی طولانی را بسیار سخت می‌کند و دست شما از نگه داشتن آن حسابی خسته خواهد شد. هنگام صحبت کردن باید دقت زیادی به خرج دهید تا اسپیکر تلفن دقیقا در برابر گوش شما قرار گیرد، در غیر این صورت در شنیدن صدای طرف مقابل خود مشکل خواهید داشت. اما به رغم ابعاد بزرگ این محصول، وزن 183 گرمی آن کاملا مناسب است و شما را اذیت نخواهد کرد. گلکسی نوت 2 به راحتی در جیب شلوار جین جا می‌گیرد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت. اما اگر از کسانی هستید که تلفن را در جیب پیراهن خود قرار می‌دهند، باید بگوییم که ابعاد این دستگاه برای چنین کاری چندان مناسب به نظر نمی‌رسد.

 

 

ادامه مطلب :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

1937e92fe6e374fad96065dfaf6eb069_XL.jpg

امشب در کنفرانس معرفی گلکسی نوت ۲ در ایران، زومیت نیز شانس کار کردن با این تلفن/تبلت ۵ اینچی را پیدا کرد. این فبلت به دنبال موفقیت نسل اول که در طول یک سال بیش از ۱۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسید و همچنین استقبال کم نظیر از گلکسی اس ۳ که سامسونگ تا به حال بیش از ۲۰ میلیون دستگاه از آن را به فروش رسانده، طراحی و تولید شده است. اگر برای شما هم جالب است تا در مورد گلکسی نوت ۲ سامسونگ بیشتر بدانید در ادامه مطلب بانگاه نزدیک زومیت همراه باشید.

پیش از اینکه نگاه نزدیک به محصول را شروع کنیم لازم است بدانید که سامسونگ ایران گلکسی نوت ۲ را درست زمانی وارد کشور می‌کند که هنوز این تلفن بصورت رسمی در بسیاری از کشورهای دنیا عرضه نشده است و این موضوع نشان از توجه ویژه این شرکت کره‌ای به کاربران ایرانی و بازار کشورمان دارد.

گلکسی نوت مجهز به سخت‌افزار گران قیمت و توانایی است و نسبت به نسل قبلی از هر جهت بروز شده است. صفحه نمایش آن بزرگتر و به سایز ۵.۵ اینچ رسیده، پردازنده آن سریعتر و به Exynos چهار هسته‌ای تبدیل شده و سیستم‌عامل آن نیز به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی آبنبات پاستیلی گوگل بروز شده است.

از نظر ظاهری گلکسی نوت ۲ شباهت بسیار زیادی به گلکسی اس ۳ سامسونگ دارد که پیش‌تر بررسی تخصصی کامل آن را در زومیت مشاهده کردید. هرچند سخت‌افزار درون نوت ۲ از هر نظر توانا است اما جنس بدنه آن همانند گلکسی اس ۳ از پلاستیک ساخته شده و شاید حس یک کالای لوکس را به انسان منتقل نکند.

طراحی منحنی شده بدنه و همینطور ارگونومی بسیار خوب نوت ۲ که از گلکسی اس ۳ به ارث گرفته شده است، باعث گردیده تا این ابر تلفن هوشمند به خوبی در دست جای گیرد. از طرفی به لطف باریک‌تر شدن حاشیه دور نمایشگر، ابعاد نوت ۲ (نمایشگر ۵.۵ اینچ) تفاوت چندانی با نوت ۱ (نمایشگر ۵.۳ اینچ) نمی‌کند.

در حالت عادی و زمانی که با یک دست با این تلفن کار می‌کنید، استفاده از قسمت‌های مختلف رابط کاربری و برنامه‌های مختلف مانند ماشین‌حساب، کی‌برد روی صفحه و شماره‌گیر تلفن مشکل است و نمی‌توان با یک دست قسمت‌های مختلف صفحه را لمس کرد. اما سامسونگ تجربیات بدست آمده از نوت ‍۱ را در نسل دوم نوت بکار گرفته است و تمام نرم‌افزارهای داخلی سامسونگ دارای قابلیتی هستند که با فعال کردن آن از طریق منو مربوطه، تغییراتی در چیدمان و ابعاد المان‌ برنامه‌ها ایجاد می‌شود که با یک دست نیز به توان با تلفن کار کرد. اما این موضوع در تمام نرم‌افزارها وجود ندارد و در بعضی شرایط کار کردن با گوشی با استفاده از یک دست، واقعا مشکل است.

اگر بخواهیم نوت ۲ را به نسخه اول مقایسه کنیم، این ابر تلفن هوشمند کمی باریک‌تر، سنگین‌تر و منحنی‌ شکل‌تر شده و باتری آن نیز به ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارتقاء یافته است.

همانطور که پیش‌تر بررسی کردیم، صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل این فبلت از نوع AMOLED بوده و چیدمان ساب‌پیکسل‌های آن RGB است. در مدت زمان کمی که با این تلفن کار کردیم، کیفیت تصویر و مخصوصا کنتراست آن را بسیار خوب دیدیم. اما دقت رنگ‌ها در این نمایشگر AMOLED نیز خیلی بالا نیست و رنگ‌ها بصورت اشباع‌شده نمایش داده می‌شوند.

 

 

galaxy_note_2_15_zoomit.JPG

galaxy_note_2_24_zoomit.JPG

galaxy_note_2_21_zoomit.JPG

نوت ۲ باهوش‌تر از نوت ۱ عمل می‌کند و زمانی که قلم دیجیتال را از جایش بیرون می‌کشید با یک صدای هشدار شما را مطلع نموده و بصورت خودکار صفحه اصلی مربوط به S-Pen نمایش داده می‌شود. قلم دیجیتال به شکل بسیار خوبی در کنار تلفن جای می‌گیرد و نرم‌افزار S Note نیز به خوبی کار می‌کند.

با قلم دیجیتال علاوه بر طراحی و نت برداری می‌توان در رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ نیز بهره برد. استفاده از این قلم واقعا لذت بخش است و تا از استفاده نکنید لذت کار کردن با آن را متوجه نخواهید شد.

از نظر نرم‌افزاری گلکسی نوت ۲ امکانات اندروید ۴.۱ را با رابط کاربری تاچ‌ویز ترکیب است. در این تلفن علاوه بر نرم‌افزارهای اختصاصی مربوط به قلم S-Pen نرم‌افزارهایی که در گلکسی اس ۳ نیز پیش‌تر معرفی کردیم وجود دارد. جالب اینجاست که این تلفن علاوه بر S Voice دارای دستیار صوتی Google Voice نیز می‌باشد اما سامسونگ آن را مخفی کرده و در نگاه اول نمی‌توانید دستیار صوتی گوگل را در لیست اپلیکیشن‌ها بیابید. اما اگر دکمه Home را برای چند لحظه نگه دارید به آن دسترسی خواهید داشت. S Voice نیز از طریق همان دو بار فشار دادن دکمه Home در دسترس خواهد بود.

این تمام اطلاعاتی بود که ما در زمان کوتاه کار کردن با گلکسی نوت ۲ بدست آوردیم اما به زودی بررسی تخصصی و کامل این فبلت جذاب را در زومیت خواهید خواهند.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...