رفتن به مطلب

هتل رومئو و ژولیت در ونیز


* v e n o o s * مهمان

ارسال های توصیه شده

* v e n o o s * مهمان

[h=1]هتل رومئو و ژولیت در ونیز[/h]

ساخت هتل رومئو و ژولیت به تازگی در ونیز ایتالیا به پایان رسیده است. استودیو طراحی و معماری Alberto Apostoli این پروژه را با هدف احترام به سنت های ونیزی و ایجاد محیطی مدرن و لذتبخش برای مهمانان طراحی کرده است. این هتل در دو طبقه از یک ساختمان باستانی در نزدیکی پل Rialto ساخته شده که به یکی از مهمترین میادین این شهر زیبا بسیار نزدیک است. همچنین از طریق قایق نیز میتوان به این هتل اشرافی دسترسی داشت. اتاقهای بزرگ و روشن این هتل جزئیات با ارزش این بنای باستانی مانند نقوش و نقاشی های دیواری ظریف را در خود حفظ کرده و به سبک سنتی ونیزی با موزائیکها و ستونهای زیاد شکل گرفته اند.

رنگهای قوی که با نورپردازی ظریف و هماهنگ ترکیب شده است، از ویژگی شاخص اتاقها بوده و به ایجاد فضایی راحت برای مهمانان کمک کرده است. هر کدام از سوئیتهای ۲۵ تا ۳۰ متر مربعی هتل رومئو و ژولیت تم مخصوص به خود را داشته و با رنگ مبلمان و پارچه های استفاده شده در پرده ها و سرویس خواب از یکدیگر مجزا شده اند. فضای داخلی گرم، عاشقانه و صمیمی، این هتل را به یکی از گزینه های بسیار ایده آل برای زوج های جوان تبدیل کرده است

Fireplace.jpg

Le-suites-G-R-hall21.jpg

Le-suites-G-R-Class1.jpg

 

Le-suites-G-R-Pink2bassa.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...