رفتن به مطلب

خانه ذن


ارسال های توصیه شده

انجمن معماری بوستون جایزه بهترین اثر را در سال ۲۰۰۳ بدان اختصاص داد.

Tom Wedell و Nancy Skolos پیشگامان هنر مدرن قرن ۲۱ و همچنین کاوشگرانی بعنوان دیدی نو در طراحی و گرافیک هستند.این زوج ,افرینندگانی از فضایی نو با صفحات نیمه شفاف و فراتاب با نام Kalwall هستند,این صفحات فراتاب رگباری از روشنی و روشنائی را از میان ۴۰۰۰ پا مربع به ارمغان می اورد.

هنرمند و طراح داخلی Tom Wedell ساکن منطقه به همراه معماران Mark Hutker و Jon McKee,از AIA خالقینه فضائی معمارانه و همچنین مدرن برای طرفداران تفکر,عبادت,ریاضت ,همانا انجمن ذن در فضائی متبلور خواهند بود.

o2qrslmlmwcn6cv0v86.jpg

امروزه خانه و فضای استودیوها بوسیله طبیعت و نور حتی در ابری ترین روزها گداخته و متبلور می باشند.اکنون انها در کنار این نورهای فراتاب کار و زندگی می کنند و تصور زندگی بدون انها را نمی توانند داشته باشند.طبیعت کارشان تصاویر و نگاره های گرافیکی میباشد و برایشان محدودیت نور در فضا چالشی بس عمیق خواهد بود.

در داخل,دیوار های داخلی Kalwall, هاله ای از ضیافت نور را در کتابخانه,استودیو,راهرو و یکی از دو اتاق صرف ناهار را ترتیب میدهند و پذیرای شما در فضایی بس صمیمی خواهند بود.

7nj730buvplgku2yxua6.jpg

دیوار های داخلی Kalwall گویای صریح و مفهوم باز حیات در جزء جزء اتاق ها ,اشپزخانه و دیگر فضا های خانه هستند.

ترکیب صفحات فرا تاب با پنجره ها,چشم اندازی ازاد ,تمرکز و توجه و ترکیبی از روی دقت را پدید خواهد اورد و گویای چشم اندازی از زمین و اسمان در کنار یکدیگر خواهد داد.

 

e6l80vwp8wtawcep3v1v.jpg

Tom Wedell میگوید درخشندگی متعادل مسرت بخش فضای زندگی و همچنین گویای نظمی شاعرانه خواهد بود.

 

g94r8u697stgrhoad0kg.jpg

اثر درخشندگی صفحات ,بعدی دیگر را به معماری و فضای خانه ذن اضافه می نماید و گویای انرژی و شادی فرا روی حضور رنگها خواهد بود .اثر این صفحات گویای زندگی و حیاتی دوام یافته را میباشد بطوریکه که گردش روزها کنترل کننده نور ورودی خورشید در یک فضا پس از دیگری در یک توالی یکسان میباشد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...