رفتن به مطلب

بازی Mafia II : سفر به بهشت گمشده !


ارسال های توصیه شده

بدون شك Mafia يكي از بهترين Open-World هاي تاريخ بود كه گيم پلي اعتياد آور آن با داستان سنگين و سبك قديمي آن توانست بسيار موفق عمل كند.

با تشكر از خانم اليزابت توبي ، مدير روابط خارجي 2K ، سفري مي كنيم به بهشت گمشده ، يعني Empire City .

 

mafia-2-logo.jpg

Gabellotti (پيش كارها):

كلاهم را كمي كج مي گذارم. يقه كتم را صاف مي كنم و سيگاري كه عمو لويجي از سيسيل برايم فرستاده روشن مي كنم. راننده ماشين آهنگ China Town را در راديو گوش مي دهد و من از صندلي عقب ساختمانها بلند شهر را نگاه مي كنم. سعي مي كنم خيلي آرام به نظر برسم چون قرار است به جايي سفر كنم كه پدرخوانده را ببينم. بطري كوچك مشروب را كه داخل جيب كتم هست بر مي دارم و جرعه اي مي نوشم. به جمله "Morte Ai Francesi Italia Anela " فكر مي كنم. فرقي نمي كند كه اولين كلمه اين جمله در كنار هم چه معني مي دهد ، مهم اين است كه قرار است پيشنهادي به من شود كه نتوانم آن را رد كنم !.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

روز اول: به سلامتي روزهاي گذشته !

 

فرض كنيد سوار بر يك ماشين زمان شده ايم. اين بار با Denby Grace (تهيه كننده) و Jack Scalici(كارگردان اجرايي) به گذشته Mafia مي رويم .

Mafia II يك Sequel است ، ولي مي توانيد براي كساني كه تازه با اين عنوان آشنا شده اند يك معرفي كلي از Mafia و اينكه به طور كلي راجع به چه هست توضيح دهيد ؟

Denby Grace : در كل اين بازي يك اكشن جنايي است !. به طور كلي اين بازي يك داستان بزرگ سالانه با صحنه هاي سينماتيك جذاب است . ما مي خواستيم به مخاطب اين امكان را بدهيم كه عضوي از يك خانواده مافيايي بزرگ باشد و آن را حس كند. فيلم هايي مثل Sopranoes ، Goodfellas و The Departed تاثير زيادي روي ساخته ي ما و جايگاهي كه الان دارد ، داشته اند.

اين بازي در يك دوره ي كاملا معتبر بين دهه 40 تا 50 اتفاق مي افتد. ما فكر مي كرديم اين يك تجربه فوق العاده خواهد بود كه هيچ كس تا به حال به اين شكل آن را نديده . نميدانم چه فكري مي كنيد ... جك نظر تو چيه ؟

 

 

Jack Scalici : واقعا موافقم. مخصوصا با سالي كه اين بازي در آن اتفاق مي افتد. چون اين دوره ، در واقع زماني بود كه آمريكا تغييرات زيادي داشت. در آن زمانها جنگ جهاني دوم اتفاق افتاد. عواقبي بعد از آن جنگ وجود داشت و اين دوره ، دوران انفجار تكنولوژي و فرهنگي براي آمريكا بود. كسي كه اين بازي را انجام مي دهد از يك انسان معمولي به يك مافيايي تبديل مي شود و اين تغييرات همه به خاطر امريكا است... در واقع امريكا او را تغيير مي دهد.

 

 

به عنوان يك ادامه ، Mafia II واقعا پاي خود را فراتر از نسخه يك گذاشته. وقتي تصميم گرفتيد اين بازي را بسازيد ، چه چيزهايي را مي خواستيد از نسخه قبل با خود همراه داشته باشيد و چه چيزهاي جديدي براي ابداع داشتيد ؟ قبل از ساخت بازي مي خواستيد چه چيزهايي را تغيير بدهيد ؟ به طور كلي در مورد Mafia I صحبت كنيد.

 

 

Jack Scalici : خب Denby تو اين يكي رو جواب بده ، چون روي نسخه اول هم كار كرده اي.

 

 

Denby Grace : حتما. خب Mafia I توسط Gathering منتشر شد كه آن زمان زير مجموعه اي از Take-Two بود. الان كه فكر مي كنم ، مي بينيم نسخه اول در سال 2002 فوق العاده بود ، چون اين بازي واقعا كاري متفاوت كرد و داستان سرايي بي نظيري را همراه داشت. Mafia I يك عنوان بزرگسالانه بود كه داستان آن خيلي جدي پيش مي رفت. ما مي خواهيم همان كار را در Mafia II هم انجام بدهيم.

 

 

فكر كنم يكي از جذاب ترين قسمتي كه Mafia I داشت ، زمان وقوع آن بود. بازي در قرن بيستم اتفاق مي افتاد و نه مربوط به جنگ جهاني دوم بود و نه ربطي به جنگ جهاني اول داشت.

 

 

اولين چيزي كه ما در ساخت Mafia II در نظر داشتيم ، خلق يك گيم پلي و داستان جديد بود كه هيچ ربطي به نسخه اول نداشته باشد. اگر به خاطر داشته باشيد تمام شخصيت هاي Mafia I در پايان مردند و داستان جاي دنباله اي باقي نگذاشت. پس ما سريعا يك داستان جديد با دوره اي جديد نوشتيم كه Dan Vavra نويسنده ارشد بازي يك داستان جديد و البته اورجينال خلق كرده.

 

 

چيز ديگري كه مي خواستيم تغيير دهيم رانندگي بود. اگر از طرفدارهاي نسخه قبل باشيد ، مطمئنم با من هم عقيده ايد كه رانندگي در نسخه يك زياد جذاب نبود. سرعت ماشين ها بسيار كم بود و ما تصميم گرفتيم در نسخه دوم چاره اي بي انديشيم. از آنجايي كه بازي در دهه 40 و 50 مي گذرد ، مسلما ماشين ها بسيار سريع تر از قبل شده اند . چيز ديگري كه از نسخه اول تغيير داديم ، پليس ها بودند. ديگر همانند گذشته پليس ها شما را به خاطر رد كردن چراغ قرمز تعقيب نمي كنند. در نسخه اول اگر خلاف كوچكي مي كرديد تمام پليس ها انگار كه شما خلاف كار ترين آدم روي زمين هستيد به دنبالتان مي آمدند. در Mafia II پليس ها مانند نسخه قبل سختگير نيستند.

 

 

چيزي كه چند سال پيش در Mafia I كمي آزار دهنده بود ، ماموريت هاي گاه گنگ و نامعلوم بازي بود. در نسخه اول بسياري از مردم حين بازي كردن گم مي شدند و نمي دانستند چه كار كنند و مسلما استفاده از Walkthrough بسيار زياد شده بود. در Mafia II هدف ها و ماموريت هاي شما سر راست تر است . البته هنوز هم درجه سختي Mafia همانند گذشته است ولي كمي منطقي تر شده.

 

 

Mafia I براي PC ساخته شده بود ، ولي در سال 2004 براي كنسول ها هم پورت شد كه نتيجه جالبي نداشت. در اين شماره بازي در هر سه پلتفرم عالي كار شده.

 

 

Jack از ديد تو ، وقتي Mafia II را طراحي مي كردي چه چيز بيش از همه برايت مهم بود ؟

 

 

Jack Scalici : وقتي من مافيا را بازي مي كردم هنوز به استخدام Take-Two در نيامده بودم . چيزي كه در Mafia I خيلي درخشان بود داستان سينمايي و بزرگ سالانه ي آن بود. فكر مي كنم هسته ي اصلي كه ما از Mafia I به Mafia II آورديم دقيقا همين داستان بود.

 

 

خب شما مي گويد كه Mafia I هيچ جايي براي دنباله نداشت ، ولي آيا در Mafia II اشاره هاي ريزي به نسخه قبل شده كه طرفدارهاي بازي متوجه آن شوند ؟

 

 

Jack Scalici : بله. اگر يكي از طرفدارهاي Mafia I باشيد ، ما نكته هاي ريزي در مورد آن در Mafia II گذاشته ايم. ولي اگر نسخه اول را بازي نكرده باشيد متوجه آنها نمي شويد.

 

 

Denby Grace : دقيقا همانطور است كه جك گفت. در حقيقت فكر كنم چيزي كه ما از نسخه اول بيشتر به Mafia II وارد كرديم روح آن بازي بود. همان جادوها و احساسات نسخه يك در اين شماره هم وجود دارد. وقتي نسخه دوم را بازي كنيد متوجه مي شويد كه اين عنوان شبيه هيچ بازي ديگري نيست ولي همان حس Mafia I را به شما مي دهد.

هنوز هم صحنه هاي سينمايي عظيم ، شخصيت پردازي فوق العاده عميق هم در اين شماره است. واقعا حس خواهيد كرد كه جزئي از زندگي شخصيت ها هستيد و بر سرنوشت آنها اثر مي گذاريد.

چه كساني Mafia II را مي سازند. به غير از Denby كه نسخه اول را هم ساخته ، اعضاي تيم قبلي هنوز هم هستند ؟

 

Denby Grace :سازنده ي Mafia II كمپاني 2K Czech است كه قبلا با نام Illusion Softworks شناخته مي شد. هسته اصلي تيم همان ، گروه قبلي است . در پايان دهه 90 ما 21 نفر بوديم كه در حال حاظر به چند صد نفر تبديل شده ايم. اين نسخه با توجه به اين كه براي سه پلتفرم جدا طراحي مي شود ، بسيار سنگين تر از قبل است.

جك مي توني از روند ساخت بازي و كار در يك استوديو واقعي براي ما بگويي؟

 

كار در كنار چنين تيمي فوق العاده است. تكنولوژي كه آنها در اين شماره استفاده مي كنند بسيار فراتر از تكنولوژي نسخه اول است. مثلا صحنه هاي سينمايي بازي كه اصلي ترين بخش قسمت اول بود اين بار با تكنولوژي فوق العاده اي در دست ساخت است.

 

پايان روز اول

 

Darkman_Vito_Joe_Henry_Mafia_2.jpg

 

 

 

به تندي يك پيتزاي سيسيلي

ظهر گرمي است. الان هيچ چيز به اندازه يك غذاي ايتاليايي دست اول نمي چسبه. از چند نفر در مورد يك رستوران خوب مي پرسم ، جالبه همه رستوران Deli رو معرفي مي كنند. سوار بر تاكسي به اين رستوران مي روم. يك پيتزاي تند سيسيلي با يك مشروب 20 ساله سفارش مي دهم. غذاي فوق العاده اي است. سس كچاپ آن محشر است . صاحب رستوران مي گويد به اين سس در سيسيل "كالوچي" مي گويند.

 

Deli: سرو يك پيتزا

يكي از مردمي ترين مكانهاي Empire City همين مكان است. ميتوانيد وارد رستوران شده ، روي صندلي بشينيد و غذاي مورد علاقه تان را سفارش دهيد . حتي ميتوايند آهنگ مورد علاقه خودتان را در Jukebox گذاشته و از آن لذت ببريد.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
جايي بود كه يك غذاي داغ سيسيلي خوردم.

 

 

Deli : چند روز بعد از ضيافت

در كارت پستالي كه براي دايي وينچنزو فرستاده بودم از رستوران Deli هم نوشتم . از غذاي خوشمزه آن تا مكان جالب رستوران كه ديد زيبايي از Empire City داشت به وينچنزو گفتم.

متاسفانه چند روز بعد مثل اين كه صاحب رستوران پول ماهيانه اي كه بابت محافظت به يكي از خانواده هاي مافيايي پرداخت مي كرده را نداده و همين قضيه ماجراي بدي را به وجود آورده بود.

من به شخصه اين حادثه رو نديدم ولي مردم مي گويند مافيا به رستوران حمله كرده و تمام مردم ، صندلي ها و كلا دكوراسيون رستوران را مورد حمله قرار داده. از كوچكترين فنجان روي ميز گرفته تا گردن كلفت ترين آدم رستوران همه مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
همانند بار ساليري در Mafia I خيلي مكان مهمي است كه اين طور خراب شده. در طول بازي ممكن است بارها با چنين صحنه هايي بر بخوريد كه مكاني به علت نپرداختن ماهيانه با خاك يكسان شده.

لینک به دیدگاه

روز دوم: نگاهي عميق تر به داستان

 

كمي در مورد Vito شخصيت اصلي بازي به ما مي گويد؟ قرار است در نقش او چه كارهايي را انجام دهيم ؟

 

Jack Scalici: خب ، ويتو يك آدم معمولي است . پدر و مادر او ، ويتو را در بچگي اينجا رها كردند و در سيسيل زندگي مي كنند. او در حالي كه يك مهاجر است ، به عنوان يك جوان امريكايي رشد مي كند. در ابتدا پول زيادي ندارد . پدر و مادر او هميشه كار مي كردند ، و ويتو و خواهرش در فقر به دنيا آمدند ، و اين مهم ترين پايه در رشد او است ، چون ويتو از هيچ چيز شروع مي كند و پول دار مي شود.

 

 

ما ويتو را در تريلرهاي زياد ديديم. آيا او هميشه يك عضو و فردي عادي در خانواده مافيايي باقي مي ماند ؟

 

 

Jack Scalici : خير. ويتو همانند بقيه در ابتدا در درجه اي پايين براي خانواده كار مي كند . حالا شما بايد وفاداري خود را نشان دهيد و آرام آرام رشد كنيد. اما ويتو كسي نيست كه خيلي آرام ترقي كند. او خودش را در موقعيت هايي قرار مي دهد كه كارهاي مي تواند انجام دهد كه ديگر اعضاي خانواده نمي توانند و همين باعث مي شود كه خيلي سريع در خانواده رشد كند.

 

 

مي توانيد در مورد خانواده هاي مافيايي اين شماره اطلاعاتي به من بدهيد ؟

 

 

Jack Scalici : ما سه خانواده در اين شماره داريم. Falcone ، Vinci و Clemente . خانواده Clemente جدا از ديگران كار مي كنند ؛ آنها بزرگترين خانواده شهر هستند و Falcone و Vinci كوچكتر هستند كه البته سعي دارند بيشتر رشد كنند. اين خانواده ها تفاوت زيادي ندارد و اين چيزي بود كه ما از ابتدا مي خواستيم.

 

 

مي توانيد در مورد دوست ويتو ، يعني Joe Barbaro صحبت كنيد. آيا ويتو دوستان ديگري هم پيدا مي كند ؟

 

 

:Jack Scalici ويتو و جو از بچگي در محله هاي فقير با هم بزرگ شده اند. ويتو باهوش تر بوده ولي جو قوي تر و بزرگتر و ويتو را زير پروبالش نگه داشته. ويتو و جو هر دو اصليتي سيسيلي دارند . جو هميشه در دردسر مي افتد و فقط هم با ويتو كار مي كند . جو كسي است كه شما را به هرچي كه مي خواهيد مي رساند... او در واقع بهترين دوست شما است.

 

 

Denby Grace : رابطه ويتو و جو در پشت داستان يكي از بدنه هاي اصلي است. اين دو در واقع دو شخصيت متفاوت هستند كه هدف و بلند پروازي يكساني دارند. اين دوستي خيلي براي ما در داستان هيجاني بود ، شما با كسي همراه مي شويد كه در طول داستان به آن اهميت مي دهيد.

 

 

شما گفتيد كه بازي بين دهه 40 و 50 سپري مي شود. چه تفاوتي بين اين دو دهه وجود دارد ؟

 

 

Denby Grace : اين دو دهه تفاوت هاي زيادي با هم دارند. دهه 40 زماني است كه به تازگي جنگ در آن پايان يافته و فقر زيادي در آن هست. مردم غذا براي خوردن ندارند و ما ركودي كه امريكا پس از جنگ داشته را به وضوح ميبينيم.

ولي در دهه 50 در واقع يك انفجار اتفاق مي افتد. همه چيز تغيير مي كند . اين دهه در واقع دهه تولد تكنولوژي است. تلوزيون ساخته مي شود. ماشين ها بيشتر به راحتي و لوكس بودن تمركز كرده اند تا صرفا حمل و نقل. تمام اين عوامل در بازي تاثير دارند. جك چيزي براي اضافه كردن داري ؟

Jack Scalici : نه ، با هرچيزي كه گفتي موافق هستم. در زمان جنگ تلوزيون بود ولي به علت وجود جنگ برنامه ي خاصي نداشت. شما نمي توانستيد ماشين زيادي بخريد چون دولت به آهن براي جنگ نياز داشت. مردم در جيره بندي بودند و غذا كم بود.

در دهه 50 همه چيز تغيير مي كند. اين دهه دوران طلايي آمريكا است. تلوزيون پيشرفت مي كند. اين دوره زماني است كه Rock and roll متولد شد. ما تغيرات زيادي را بين اين دو دهه در Mafia II مشاهده خواهيم كرد.

 

 

داستان هاي كوچك و فرعي در كنار سناريو اصلي وجود دارد ؟

 

 

Denby Grace : داستان اصلي مربوط به ويتو است و هرچيزي در بازي به ويتو و جو ربط دارد. حتي گذشته ي ويتو هم در بازي وجود دارد و به قولي ما داستانهاي فرعي مربوط به اين شخصيت داريم. جك چه تعداد كركتر اصلي و فرعي در بازي داريم ؟

 

 

Jack Scalici : فكر كنم 150 كركتر داريم كه صحبت مي كنند. تعداد بيشتري هم هستند كه صحبت نمي كنند و جزو پس زمينه داستان هستند. 20 كركتر در بازي وجود دارد كه خيلي نقش پررنگي دارند .

 

 

در آخرين تريلري كه از Mafia II ديديم ، مونتاژي از تمام اكشن بازي بود. آيا اين چيزي است كه مخاطب در بازي خواهد ديد و در مورد صحنه هاي خنده دار Mafia II هم صحبت كنيد.

 

 

Denby Grace : گيم پلي كه در نمايش ها ديديد يك نمونه خوب از چيزي است كه مردم از Mafia مي خواهند. ماشين سواري همراه با تيراندازي و نبردهاي سنگين چيزي است كه در مافيا مي بينيم.

 

 

Jack Scalici : در يكي از تريلر ها رابطه عاطفي ويتو و مادرش را مي بينيم و مي بينيم كه دوستهاي ويتو به او مي خندند ، اين قسمت كمي از طنز كوچك را نشان مي دهد كه البته داستان ما يك داستان جدي است ، نه يك كمدي ، ما نمي خواهيم چيزي بسازيم كه شما بخنديد.

 

 

پايان روز دوم

mafia25.jpg

 

 

 

هارموني از جنس هفتاد سال پيش

داخل كافه اي در Empire City مي شوم. Jukebox را روشن مي كنم و آهنگ دلخواهم را مي گذارم. قهوه اي سفارش مي دهم و سيگاري دود مي كنم. دود تمام فضا را گرفته و همه مشغول صحبت كردن هستند. موسيقي همچنان پخش مي شود و همه خوشحال هستند. دستم را داخل جيب كتم مي كنم ، بسته پولي را كه گرفته ام لمس مي كنم و لبخندي روي لبهايم مي نشيند. پيك بعدي را سريع بالا مي روم و هماهنگ با آهنگ ، شروع به خواندن مي كنم.

 

اندر حكايت دست نوشته هاي Mark Zavrel

موسيقي براي ما خيلي مهم است و قبل از هر كاري ابتدا موسيقي را ميسازيم. Mafia II متكي به انتقال احساسات از طريق صحنه هاي سينمايي است ؛ پس موسيقي كه آن را همراهي كند خيلي روي مخاطب و حتي خود ما تاثير مي گذارد. به خاطر همين هيچ گاه از موسيقي الكترونيكي استفاده نكرده ايم و دپارتمان موسيقي ما يكي از بزرگترين گروهاي موسيقي كل دنيا است.

موسيقي دانهاي گروه FILMharmonic Orchestra Prague مي نشينند و شروع به نواختن مي كنند. از همين ابتدا دو چيز را كشف مي كنيم. يكي اين كه اين گروه فوق العاده با استعداد و حرفه اي هستند . دوم اين كه موسيقي و تم هاي زده شده توسط اين گروه فراتر از هر گروه موسيقي و موزيك هاي الكتريكي است. انقدر موسيقي جذاب است كه مي خواهم گريه كنم... .

موسيقي Mafia II هزاران بار بهتر از نسخه قبل است و وقتي با داستان همراه مي شود ، فوق العاده زنده به نظر مي رسد.

لینک به دیدگاه

روز سوم: نوشتن يك بازي سينمايي

 

آيا Mafia II به نسخه اول ربط دارد و يا اينكه اين دو داستان كاملا متفاوت هستند؟

 

 

Jack Scalici : از آنجايي كه همه شخصيت هاي نسخه يك مردند. پس اين نسخه يك داستان كاملا جدا دارد كه البته اشاره هايي به نسخه قبل شده كه فقط Fan ها ي بازي مي توانند آنها را بفهمند.

بزرگترين منبع الهام Mafia II چيست ؟

 

Daniel Vavra داستان اين نسخه را نوشته كه خيلي غني كار شده. دنيل بيشتر داستان را از روي واقعيات نوشته و البته فيلم ها و كتاب هاي متفاوتي هم منابع الهام او بوده اند.

داستان بازي بارها نوشته شد و بسيار باز خواني شده. قصد شما از اين كار چه بوده ؟

 

داستان و سناريو ما همانند يك فيلم چندين بار بازبيني شده و فوق العاده غني است. به طور معمول فيلم هاي بزرگ 100 تا 120 صفحه سناريو دارند كه اگر فيلم خيلي طولاني باشد ممكن است به 150 صفحه هم برسد ، چيزي مثل Lord Of The Rings . در حال حاظر سناريو ما چيزي بيش از 800 صفحه است . نكته جالب در مورد داستان اين است كه Daniel Vavra داستان Mafia II را دقيقا بعد از Mafia I نوشت كه چيزي حدود هفت سال نوشتن اين داستان طول كشيد.

 

Denby بيشتر به گيم پلي بازي توجه مي كرد، ولي من تمركز اصليم روي داستان بود. پس وقتي با دنيل نشستيم و داستان را مرور كرديم و با بخش اروپاي 2K صحبت كرديم. چيزي كه دنيل نوشته بود نيازمند يك فيلم بود ، داستان آنقدر زياد و غني بود كه امكان نداشت در يك بازي جاي بگيرد ، پس ما تصميم گرفتيم حداكثر Cut-Scene كه در بازي قرار مي دهيم 5 دقيقه باشد و قرار شد تمام داستان حين بازي كردن روايت شود.

 

داستان اصلي در چك نوشته شد. چطور سناريو را از Daniel Vavra مي گرفتيد و با زبان ديگر وارد دنياي بازي مي كرديد؟

دنيل در چك زندگي مي كند و خيلي خوب انگليسي صحبت مي كند ، ولي خيلي دوست داشت داستان را به زبان چك بنويسد. پس ما اين هيولا را در زبان چك داشتيم و كسي را براي ترجمه ي آن استخدام كرديم. جالب اينجا است كه زبان انگليسي كه در چك آموزش داده مي شود در واقعه بريتانيايي است ، پس زبان انگليسي كه در نيويورك صحبت مي شود در انگليسي اينجا نيست. سناريو پس از ترجمه دوباره به دست دنيل مي رسيد و او اين دو را با هم هماهنگ مي كرد.. در حال حاضر ما 75000 كلمه را از انگليسي بريتانيايي دوباره به انگليسي بروكليني (در اينجا ما اين طور صدايش مي كنيم) ترجمه كرديم.

من به شخصه مي توانم داستان بنويسم ، ولي داستان من در يك بازي متوسط استفاده خواهد شد ، در حالي كه ما مي خواستيم حتي فراتر از هاليوود برويم. Daniel Vavra فوق العاده است و ما واقعا كسي را پيدا نكرديم به پاي او برسد ، پس من به دنيل گفتم :"ميدوني چيه ، اصلا خودم توي نوشتن داستان كمكت مي كنم". دنيل داستان را مي نوشت و از آنجايي كه من در نيويورك زندگي كرده ام ، آن را ويرايش مي كردم. 6 ماه كامل من همراه با دنيل روي سناريو پاياني كار مي كرديم.

 

نوشتن داستان مراحل فرعي چطور بود ؟

اين بازي يك Sand Box است و شما مي توانيد از نقطه A هر طور كه مي خواهيد به نقطه ي B برويد. تفاوت هايي در نحوه انجام ماموريت هاي شما است. وقايعي در دهه 1940 اتفاق مي افتد كه مي تواند روي صورت كلي دهه 1950 اثر بگذارد.

 

 

 

پايان روز سوم

 

 

mafiaII2.jpg

 

 

جايزه اي براي يك خانواده مافيايي

Mafia II توانست در Gamescom سال 2009 جايزه ي بهترين نمايش را ببرد. همچنين 2K Czech به عنوان بهترين سازنده ي بازي به كشورشان يعني چك بازگشتند.

خداحافظي با بهشت گمشده

در حالي كه آفتاب غروب مي كند ، سيگارم را زير پايم له مي كنم و با يك تاكسي به فرودگاه برميگردم. آسمان خراش هاي بلند شهر اجازه نمي دهد غروب آفتاب را ببينم. تاكسي همچنان به سمت فرودگاه حركت مي كند و چشمهايم كم كم سنگين مي شوند. سرانجام مي خوابم و سفرم به پايان مي رسد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...