رفتن به مطلب

چرا آیفون ۵ بهترین گوشی برای بازی است...


ارسال های توصیه شده

[h=1]چرا آیفون ۵ بهترین گوشی برای بازی است[/h]

آیفون ۵ در زمان ورود خود به بازار همه رو شگفت زده خود کرد و برتری زیادی نسبت به بقیه اسمارت فون های بازار نشان داد. اما باز هم آن گونه که انتظار می رفت نبود. اکنون این اسمارت فون بهترین اسمارت فون برای بازی شناخته شده است امروز برسام چند دلیل برتری این اسمارت فون را برای شما بیان می کند.

 

scottIphone5blog06_610x436.jpg

1x1.trans.giftrans.gif

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، اندازه و شکل آیفون ۵ بسیار مناسب بوده و نسبتا طول زیادی دارد و دارای سایز استاندارد ۱۶:۰۹ می باشد که به HDTV هم مشهور شده است.

 

photo_2_610x343.png

 

بازی fifa 13 را که همه میشناسند بازی محبوبی که روی اسمارت فون ها طرفداران زیادی دارد. اگر توجه کرده باشید روی دیگر اسمارت فون ها کمی سخت می توان این بازی را ایجام داد زیرا دکمه های این بازی کمی کوچک بوده و ممکن است در هنگام بازی کردن دچار اشتباه شوید اما روی آیفون ۵ به راحتی می توان از تمام دکمه ها استفاده کرد.

 

scottIphone5blog07_610x436.jpg

 

بزرگی صفحه نمایش آن باعث شده است که بازی ها را بهتر و جذاب تر انجام دهید. تصویر زیر یک بازی را در آیفون ۵ و آیفون ۴S نشان داده است که برتری آیفون ۵ را نشان می دهد.

 

scottIphone5blog16_610x436.jpg

 

 

علاوه بر بزرگی صفحه نمایش سرعت گرافیکی آیفون ۵ بسیار بالا بوده و تنها دلیل آن وجود پردازنده فوق سریع A6 و گرافیک بسیار قوی بوده است. دارندگان آیفون ۴S اگر از آیفون ۵ هم استفاده کرده باشند می‌توانند تفاوت سرعت گرافیکی بین این دو را تشخیص دهند.

 

scottIphone5blog05_610x436.jpg

آیفون ۵ سبکتر و خوش دست تر است و کسی از در دست گرفتن آن خسته نمی شود. کاهش وزن و ضخامت آن نسبت به آیفون ۴ و ۴S باعث خوش دست شدن آن شده است. در نسخه های قبلی آیفون مشکلات زیادی برای بازی کردن آنلاین بود اما در آیفون ۵ این مشکلات حتی برای ایرانی ها حل شده مگر مواردی که جزو تحریم ها باشد. خب علاوه بر این ها می توان به کیفیت فوق العاده و نور بی نظیر آن در تاریکی اشاره کرد که کاربر پسندتر شده است.

در دنیای آی تی اسمارت فون ها هر لحظه در حال پیشرفت هستند و ممکن است اسمارت فون های برتری هم به بازار بیاید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...