رفتن به مطلب

بند کفش های جادویی


Astraea

ارسال های توصیه شده

آخرین کفش اسپرتی که برای خود خریدید چه زمانی بوده؟ آیا از ظاهر کفش قدیمی خود خسته شدید؟ آیا رنگ کفشتان با تمامی لباس هایی که به تن می کنید منطبق نیست؟ آیا در فکر کفش اسپرت جدیدی هستید؟ در ادامه این مطلب شما را با بند های جادویی آشنا خواهم نمود که علاوه بر آنکه ظاهر کفش شما را از کهنگی خارج می سازد، به شما کمک می کند تا کفش هایتان را با یک تغییر کوچک در بالاترین سطح کار آمدی نگه دارید و این در حالی خواهد بود که شما با صرف کمترین هزینه خواهید توانست این کار ها را انجام دهید.

بند های کفش که این روز ها در سطح شهر نیز در بسیاری از فروشگاه های فروش کفش در تنوع بالای رنگی به فروش می رسند و کم و بیش نیز مورد استقبال جوانان نیز قرار می گیرد کالا های ارزان قیمتی هستند که جادوی آن ها خوش رنگ کردن ظاهر و افزایش کارایی کفش های اسپرت است. از مزیت های عمده این بند های کفش امکان ترکیب دو رنگ آن با یکدیگردر یک لنگه کفش با توجه به رنگ های به کار رفته در کفش و یا با توجه به رنگ شلوار و تی شرت در جوانان پسر و با رنگ شلوار، مانتو و روسری در دختر خانم های جوان می باشد. حتی در برخی موارد استفاده از دو رنگ متفاوت در دو لنگه کفش نیز بلامانع و حتی جالب و زیبا خواهد بود.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...