رفتن به مطلب

گلکسی اس 3: چگونه از صفحه‌نمایش عکس بگیریم؟


a_gadget

ارسال های توصیه شده

Screenshot_2012-07-29-05-29-04.png

در اینجا به شما می‌گوییم که چطور می‌توان در گوشی Galaxy S III از صفحه‌نمایش عکس گرفت. به این نوع عکس‌ها اغلب اسکرین‌شات (Screen Shot) می‌گویند (گاهی واژه Print Screen هم برای این منظور استفاده می‌شود. در رایانه‌های شخصی و در محیط ویندوز، شما می‌توانید با فشردن کلید Print Screen صفحه‌کلید، تصویری از صفحه فعلی را در حافظه رایانه کپی کنید).

خب، بپردازیم به روند کار در گالکسی اس ۳:

ابتدا باید وارد صفحه‌ای شوید که می‌خواهید عکس آن را ذخیره کنید. صفحه‌های خانگی (Home Screen) و صفحه‌های دارای اطلاعات سیستمی، از موارد معمول برای این کار هستند. اکنون باید کلید Home (دکمه میانی دستگاه) و کلید قفل/روشن‌خاموش (لبه سمت راست گوشی) را به طور همزمان بفشارید و تا حدود ۲ ثانیه نگه‌دارید. پس از گذشت دو ثانیه، صفحه چشمکی خواهد زد و دو پیام به نمایش درخواهد آمد:

۱. بر روی نوار وضعیت (Status Bar) چنین پیامی ظاهر خواهد شد: «Saving screenshot»، به این معنی که ذخیره‌سازی اسکرین‌شات در حال انجام است.

۲. پیام دیگر بر روی بخش پایینی صفحه نمایان می‌شود: «Copied to clipboard». این جمله به شما می‌گوید که تصویر به تخته‌برش یا کلیپ‌برد (که حافظه‌ای برای ذخیره‌سازی موقت متن یا تصویر است) کپی شده است.

بعد از به‌نمایش درآمدن این پیام‌ها می‌توانید اسکرین‌شات‌ها را در بخش Gallery گوشی‌تان، در پوشه‌ای با نام Screenshots پیدا کنید.

روند کار در گوشی گالکسی اس ۲ با آندروید Gingerbread، تقریباً مشابه مراحل بالا است، ولی اگر این گوشی به آندروید Ice Cream Sandwich به‌روزرسانی شده باشد، شیوه کار بسیار متفاوت خواهد بود.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...