رفتن به مطلب

گالکسی اس ۳ : شیوه اتصال به شبکه Wi-Fi


a_gadget

ارسال های توصیه شده

یکی از بهترین ویژگی‌های موجود در گوشی‌های هوشمند جدید، قابلیت‌های اتصال بی‌سیم آن‌ها است. در این محصولات، شما می‌توانید از طریق وای-فای به اینترنت متصل شوید و از امکانات مختلفی بر روی گوشی‌تان بهره‌مند شوید. کافیست در جایی باشید که امکان اتصال به شبکه وای-فای برایتان فراهم باشد.

Screenshot_2012-09-05-12-57-31.png

در اینجا قصد داریم شیوه اتصال به شبکه Wi-Fi در گالکسی اس ۳ را توضیح دهیم. ابتدا لازم است که به صفحه خانگی (Home Screen) گوشی‌تان بروید. اکنون کلید منو (Menu Button) را بفشارید تا منویی بر روی صفحه نمایان شود. سپس گزینه Settings را برگزینید.

Screenshot_2012-09-05-12-57-41.png

 

 

اکنون لیستی نمایان می‌شود که گزینه‌های زیادی را در آن مشاهده می‌کنید. در اینجا می‌توانید تنظیمات بخش‌های مختلف تلفن‌همراه‌تان را انجام دهید. بر روی گزینه Wi-Fi کلیک کنید. متنی نمایان می‌شود و از شما می‌خواهد که وای-فای را روشن کنید. برای این کار، دایره خاکستری‌رنگی که در کنار «Wi-Fi» قرار دارد را با انگشت بگیرید و جابجا کنید، تا جایی که به شکل مربعی سبز رنگ دربیاید.

Screenshot_2012-09-05-12-58-06.png

 

 

پس از روشن‌کردن وای-فای باید دوباره بر روی گزینه Wi-Fi کلیک کنید. اکنون دستگاه به طور خودکار به جستجوی شبکه‌های وای-فای موجود در محل خواهد پرداخت و شبکه‌های پیدا شده را در لیستی به‌نمایش درخواهد آورد. اگر گوشی‌تان جستجوی خودکار را انجام نداد، باید گزینه Scan را از پایین صفحه انتخاب کنید تا این کار انجام شود.

Screenshot_2012-09-05-12-58-14.png

 

 

پس از انجام اسکن و ظاهر شدن شبکه موردنظر در لیست، کافیست بر روی نام آن کلیک کنید. در این مرحله چنانچه شبکه موردنظر حفاظت‌شده باشد، باید رمز عبور را وارد کنید و کلید Connect را بفشارید.

Screenshot_2012-09-05-12-58-52.png

 

 

پس از این کار و در صورت درست‌بودن رمز عبور، دستگاه باید به شبکه متصل شده و یک شماره IP به آن اختصاص داده شده باشد. در این حالت شما می‌توانید تا جایی که در برد وای-فای موردنظر باشید، از امکانات شبکه استفاده کنید. فراموش نکنید که پس از پایان کار، وای-فای را خاموش کنید.

* روند کار قاعدتاً باید در دیگر گوشی‌های دارای آندروید ۴.۰.۴ هم به همین شکل باشد.

 

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...