رفتن به مطلب

پلاگین The Texture Tool برای Sketchup (تنظیم ساده بافت)


Mohammad Aref

ارسال های توصیه شده

پلاگین The Texture Tool یه پلاگین محبوب برای تنظیم بافت هاست. با گوگل اسکتچاپ 8 کار میکنه و اجازه میده که بافت ها با روش های مختلف تنظیم بشن. شامل ابزارهایی از جمله Texture Adjust, Texture Nudge, Texture Rotate, Texture Scale, Texture Shunt and Texture Tweak هستش.

 

دو دکمه تنظیم اصلی در پلاگین هست. یکی با باکس اشاره گر قرمز و دیگری بدون اون. باکس اشاره گر قرمز نشون میده که اولش هیچی رو نشون نمیده. در واقع می تونید با افزایش هر عملکرد اونا رو تغییر بدین. این حالت قفل شده می مونه و با دکمه جهاتی که روی کیبورد هست می تونید این تنظیمات رو تغییر بدین و در پایان نتیجه رو ببینید. دکمه دیگه که باکس اشاره گر قرمز رو نداره، اگر انتخاب کنید، هر عملکردی رو که تغییر بدین همون موقع تغییرات سریع اعمال میشه. جزئیات بیشتری درباره هرکدوم از ابزارهایی که هست رو می تونید تو لینک زیر بخونید (اگر فرصت کنم، بعداً ترجمش رو تو پست بعدی میذارم، اگه هرکدوم دیگه از دوستان هم اینکار رو کنن که چه بهتر)

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

در مجموع پلاگین The Texture Tool یک ابزار سودمنده که بافت ها رو درست میکنه. در حال حاضر این پلاگین رو از فایل پیوست می تونید دانلود کنید

 

a6vojyg3eb4wfl71k93t.jpg

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...