رفتن به مطلب

نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده در ویندوز Your Uninstaller 2010 Pro v7.0.2010.13


ارسال های توصیه شده

Your-Uninstaller%21-2010-Pro-v7.0.2010.13.jpg

همه ي ما همواره نرم افزارهايي را بر روي رايانه مان نصب و آنهايي که استفاده نمي کنيم را حذف مي نماييم . نصب را همه ي ما تقريبا به طور کامل مي توانيم انجام دهيم . اما حذف نرم افزارهايي که نصب مي کنيم خيلي مهم تر است . شما براي حذف نرم افزارها به چه طريق عمل مي کنيد؟ معمولا افراد از Add/Remove ويندوز استفاده مي کنند . اما با اين کار فايل هايي از نرم افزار مورد نظر شما هنوز در هارد رايانه ي شما موجود است و آن را بي خود و بي جهت مشغول ميکند و کارايي سيستم را پايين مي آورد . نرم افزاري که ميهن دانلود در ادامه قصد معرفي آن را دارد به منظور حذف کامل برنامه هاي نصب شده است .

Your Uninstaller بهترين نرم افزار به منظور حذف کامل برنامه هاي نصب شده از هارد رايانه است .هنگامي که در ويندوز خود نرم افزار و يا بازي نصب مي کنيد، فايل هاي مختلفي در پوشه هاي متعددي کپي مي شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستي اجرا شود، اگر تعداد برنامه هاي نصب شده روي ويندوز زياد شود برنامه هاممکن است با هم تداخل پيدا کنند و علاوه بر کندي سرعت سيستم، فضاي زيادي را روي هارد اشغال مي کنند، در اين مواقع با حذف برنامه هاي غير ضروري علاوه بر آزاد سازي فضاي اشغال شده روي هارد مي توان سرعت سيستم را تا حدزيادي افزايش داد.Your Uninstaller قبل از حذف نرم افزارها ابتدا آنها رابه طور کامل آناليز مي کند. Your Uninstaller بدون هيچ کمکي از Add/Remove ويندوز و کاملا به صورت مستقل برنامه را پاک مي کند . فقط لازم است برنامه اي که مي خواهيد آن را به طور کامل حذف نماييد را از ليست برنامه انتخاب کنيد .Your Uninstaller خود برنامه را آناليز مي کند و سپس فايل ها و پوشه هاي برنامه و حتي کليد هاي رجيستري برنامه را در حالي که به شما نيز نشان مي دهد ، به طور کامل حذف مي نمايد . اين نرم افزار کاربردي را مي توانيد به صورت رايگان از ميهن دانلود دريافت نماييد و کارايي سيستم خود را تا حد چشمگيري افزايش دهيد .

 

توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...