رفتن به مطلب

نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند HiDownload Pro 7.74 Portable


ارسال های توصیه شده

HiDownload-Pro-7.74_mihandownload.com.jpg

شما براي دانلود فايل هاي مورد نظرتان از اينترنت به چه طريقي عمل مي کنيد ؟ در اين رابطه نرم افزار خاصي بر روي رايانه تان نصب کرده ايد يا با خود مرورگري که با آن سايت باز مي کنيد دانلود مي کنيد ؟ استفاده از مرورگر براي دانلود را به شما پيشنهاد نمي کنيم . چرا که ممکن است هر لحظه اتصال شما به اينترنت قطع شود . در اين صورت فايلتان را بايد از ابتدا دانلود کنيد که کار خسته کننده اي است . همچنين سرعت دانلود با مرورگر پايين مي باشد. اگر احساس مي کنيد که به يک نرم افزار خيلي خوب در زمينه ي دانلود فايل از اينترنت نياز داريد ميهن دانلود به اين نيازتان پاسخ گفته است . نرم افزارهاي فراواني براي دانلود اطلاعات از اينترنت توسط ميهن دانلود معرفي شده اند و همگي آنها کاربرد مطلوبي دارند و نياز کاربران را برطرف کرده اند . ميهن دانلود قصد دارد اين بار يکي از بهترين و محبوب ترين نرم افزارها را در اين زمينه به شما معرفي کند که جديدترين نسخه ي اين برنامه تا به اين لحظه است .

HiDownload نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد! همچنين توسط نرم افزار مديريت فايل هاي فشرده اي كه در خود دارد مي توان انواع فايل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتويات آن دسترسي پيدا کرد! HiDownload داراي يك موتور جستجو براي جستجوي MP3 در اينترنت مي باشد كه كمك زيادي به كاربراني كه به موسيقي علاقه دارند مي كند. دسته بندي - Category قدرتمند دروني اين نرم افزار باعث مي شود عمليات دانلود و دسته بندي فايل ها سريع تر انجام گرفته و مشكل پيدا كردن فايل ها پس از دانلود برداشته مي شود. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...