رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

مجله پوشاک زنانه(WWD) اخیرا لیست سالانه 100 برند مشهور دنیا را اعلام کرد. تامی هیلفیگر، یکی از مشهورترین برندهای دنیا، در این لیست در ردیف نخست قرار گرفت.

این لیست نام 100 برند برتر پوشاک زنانه را که شامل بخش هایی از قبیل لباس های کتانی، طراحان، لباس های بیرون، لباس های ورزشی، لباس های شنا و لوازم جانبی است، اعلام کرد. به گزارش دوخت(

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
) به نقل از فایبر فشن، تامی هیلفیگر در صدر لیست «10 طراح برتر» قرار گرفت، همچنین در مجموع در جایگاه شانزدهم لیست 100 برند برتر این مجله جای گرفت.

گروه تامی هیلفیگر اخیرا گزارش داد که درآمد مالی این شرکت در سال گذشته تا آخر ماه مارس، 14.4 درصد افزایش یافته است.

تامی هیلفیگر، طراح اصلی و موسس این برند گفت:« ما در بیش از 20 سال فعالیت خود، به مشتریانمان انواع طرح های کلاسیک و مدل های زیبا و استادانه را ارائه کرده ایم و انتخاب ما ثابت می کند که حس زیباشناختی و کیفیت محصولات این برند، توسط مشتریان ما در سرتاسر جهان منعکس شده است.»

شرکت تامی هیلفیگر در حال حاضر محصولات خود را در در بیش از 60 کشور جهان، در آمریکای جنوبی، اروپا، آمریکای مرکزی و شمالی، ژاپن و هونگ کونگ توزیع می کند

لینک به دیدگاه
  • 9 ماه بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...