رفتن به مطلب

آگهی‌های تبلیغاتی جدید Diesel، ابتکاری از سینماگراف


Astraea

ارسال های توصیه شده

Diesel یک بار دیگر با ترکیب رویکردهای تازه و اصالت برند، سینماگراف را با کلکسیون محصولات پاییز و زمستان 2012 خود در هم می آمیزد.

سینماگراف شکل پیچیده تری از فرمت GIF به شمار رفته و تصویری است که در آن فقط بخش‌هایی از عکس حرکت کرده و با اندکی دقت می توان به این موضوع پی برد. این نوع تصاویر در سال 2011 توسط دو عکاس معروف "کوین برگ" و "جیمی بک" به دنیای عکاسی معرفی شدند.

سینماگراف‌ها در کمپین جدید Diesel، توسط عکاس موفق دنیای مد "استیون میسل" گرفته شده‌اند. این عکس‌ها فقط در اینترنت مورد استفاده قرار نگرفته بلکه در فروشگاه‌ها و همچنین بر روی بیلبوردهای دیجیتال نمایش داده می شوند. احتمالا مشاهده این نوع آگهی‌های تبلیغاتی نیمه متحرک واقعا عجیب و شگفت انگیز به نظر می‌رسند.

شما باید این موضوع را بپذیرید که دیگران همواره حسرت می خورند که چرا برای استفاده از این نوآوری از بقیه پیشی نگرفته‌اند. استفاده از این نوع تصاویر ساده اما موثر بوده و هرگز در دنیای تبلیغات سابقه نداشته است. همیشه انتظار استفاده از چنین فرصت‌هایی از سوی Diesel وجود داشته و این به سابقه بلند مدت تبلیغات منحصر به فرد و مبتکرانه این برند مربوط می شود. این برند همواره با جدید ترین روش‌ها ارتباط برقرار کرده و ضمن حفظ تازگی و شادابی خود، هرگز از هویت واقعی خویش منحرف نشده است.

deisel-3.gif

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...