رفتن به مطلب

خبرنگارانی که مایه آبرو رویزی هستند (اندرحاشیه های اجلاس عدم تعهد )


ارسال های توصیه شده

چندین بار شده که از اینکه به من بگویند "خبرنگار" منزجر شدم دو بار آن مال امروز و دیروز است هنگامی که موعد ناهار(حاشیه اجلاس عدم تعهد) می رسد و یک عده که قرار است مروج فرهنگ کشور باشند، مثل نخورده ها هول می زنند، درسته که میزهای کوچک گنجایش حجم جمعیت را نداشت اما توحش در خوردن غذا ماجرای دیگری است. گویا انکه همکاران عزیز از قحطی فرار کرده بودند، همدیگر را هول می دادند و بشقاب های خود را مملو از گوشت و جوجه و... میکنند در حالی که حتی توان خوردن یک چهارم ان را هم ندارند. ناراحتی من زمانی بیشتر می شود که این اقدام در مقابل چشم خبرنگاران خارجی رخ می دهد هنگامی که به چشمان متعجب آنان زول می زنم، در کنار آن نیش خند های مضحک، می فهمم که به ایرانیان به چشم بدوی نگاه می کنند.(از اینکه دست وزیران و هئیت های دیلماتیک را می گیرند و آنها را می کشند و جلوی خارجی ها با هم دعوا می کنند که چه کسی سوال اول را بپرسد فاکتور می گیریم)

 

همچنین اسراف هم که بیداد می کند بدتر از ان سفرها را با نوشابه پپسی آرسته اند تا عمق تفکرات ضد امپریالیستی کشورمان روشن شود.

خدایا این نظیر لقمه ها از گلویم پایین نمی رود ما ها املیم! راحتی به ما نیامده، لطفا ما را به اجلاس های اینچنینی نفرستید، ما را به همان به مناطق محروم بفرستید باور کنید لقمه نان خشکیده ای در کنار ماست که حاصل دست رنج محرومان است برای ما مبارک تر از غذاهای رنگارنگ اینچنینی است.

v07thnu6gznt2g4fcas8.jpg

 

لینک به دیدگاه

تازه فهمیده؟! ما ملت عقب مانده و دور از تمدنی هستیم فرهنگ آنچنانی نداریم و شعور اجتماعی و فردی کمی داریم خیلی طبیعی هست چنین رفتار هایی و هر روز بارها مثال چنین رفتارهایی به چشم دیده میشه:w16:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...